• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивні дошки для закладів УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (НУШ)

Завершена

158 727.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 793.64 UAH
Період оскарження: 30.08.2021 11:30 - 03.09.2021 11:29
Вимога
Відхилено

Свідоцтво МОН

Номер: af67d6b2782c49419bd151742f464320
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-002759-a.b3
Назва: Свідоцтво МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 5 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Замовник зацікавлений в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійніть обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво - додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торовельну марку інтерактивної дошки), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація Учасників

Номер: 40836fedcba1412b9c605219e6553e8c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-002759-a.b2
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Міністерство освіти і науки України НЕ МАЄ уповноважених на видачу таких сертифікатів органів! Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b) та рішення № 14388-р/пк-пз від 25.06.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-02-011974-b), у яких розглядалося питання щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до цих рішень вимога Замовника щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Технічної специфікації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за звернення. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114 від 19.09.2019року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Прицьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. замовник самостійно визначає перелік та характеричтики предметузакупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерстваосвіти україни. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника. Це забезпечитьбезпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання. Данна вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників. відповідно до зазначеного тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, отже у внесенні змін немає необхідності. Тендерні пропозиції, які не будуть відповідати вимогам встановленим тендерною документацією будуть відхилені відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: e977f4294574488a912b51ff137fa427
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-30-002759-a.b1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора, ноутбука, екрану та БФП Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Технічної специфікації та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Леночка АЛЕКСАНД ХОРОЛЬСЬКА, [02.09.21 13:36] [Переслано от Сергей Сергеевич] Відповідь на скаргу №1 Шановний Учаснику! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам". Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам передбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використанні комп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленими комп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані: - дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристики комп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах; - придбати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програми і комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України; - придбати і використовувати комп'ютерні програми навчального призначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України.». Вимоги, зазначені у документації ніяким чином не обмежують коло учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників, представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповідну документацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджує його безпечність та має дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Також зазначаємо, що у наведеному Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на комп'ютерні та інтерактивні комплекси, комп'ютерне та навчальне обладнання, а також на допоміжні матеріали і засоби навчання для закладів освіти (станом на березень 2021 року) зазначається не лише 1 підприємство, а перелік складається з 41 постачальників. Леночка АЛЕКСАНД ХОРОЛЬСЬКА, [02.09.21 13:36] [Переслано от Сергей Сергеевич] Також наголошуємо, що тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Відхилено