-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Послуги з поточного ремонту стоматологічного кабінету нового лікувального корпусу та частини сходів
Завершена
183 476.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 834.77 UAH
мін. крок: 1% або 1 834.77 UAH
Період оскарження:
29.08.2021 17:03 - 10.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Відповідь на протокол
Номер:
880e9f0d8d9748f3a72d558a8699e4a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-29-000444-a.b1
Назва:
Відповідь на протокол
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до порушення розділу ІІІ п.5 п.п 5.2 стосовно матеріально-технічною бази, в довідці вказані малоцінні і швидкозношувані інструменти (пристосування), які не є основним засобом і в бухгалтерському обліку числяться на рахунку витрат, постійно оновлюються, не мають договорів оренди (найму) які необхідні для машин і механізмів. Згідно відритих торгів ви маєте можливість запросити такі документи, і ми піднімемо і надаємо всі рахунки на покупку цих інструментів.
Відповідно до порушення розділу ІІІ п.5 п.п 5.2 Ви пишите що ТОВ «Стройсервис «УЖЕ» не надав договір, що є аналогічним до закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень, який би відповідав законодавству України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», згідно Вашій тендерній документації необхідно було надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію щодо замовника предмета закупівлі, обсягів та періоду надання послуг. Аналогічними договорами є договори на надання аналогічних до закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень. Одна копія відповідного договору (з усіма додатками у разі наявності) та позитивний лист-відгук до нього. Договір був надан, з усіма його додатками, Замовником і підписаний, жодного слова по Акт виповнення робіт форми КБ-2а, КБ-3 не було написано, а Акт виповнених робіт з нашим Замовником було представлено.
Відповідно до порушення розділу ІІІ п.1 п.п 1.1 Гарантійний лист було надано згідно Вашим вимогам, а саме: «- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно додатку 2 до тендерної документації та гарантійний лист про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, із зазначенням переліку та обсягів послуг відповідно до технічного завдання Замовника, без зазначення вартості кожної окремої складової робіт» також підписане технічне завдання із зазначенням переліку та обсягів послуг Документ №21, Документ №25 від 10.09.2021р.
Згідно тендерній документації тільки в розділі ІІІ п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме 6.1. Послуги відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) повинні бути надані з дотриманням законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів і правил згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», у тому числі в частині застосування відповідних ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, які будуть виконані під час проведення поточного ремонту. Гарантійний строк складає 5-ть років з моменту передачі наданих послуг Замовникові. Перебіг гарантійного строку починається з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою КБ-2в), що підтверджує факт прийняття послуг Замовником. Так, послуги будуть надаватися и акти виконаних будуть оформленні за примірною формою КБ-2а, але це у Вас зазначено про Ваші послуги, а не аналогічного договору.
В зв'язку з вищесказаним ми вважаємо що Ви маєте упереджене ставлення до ТОВ «Стройсервис «УЖЕ», з урахуванням того що наша пропозиція має найбільш економічно вигідну ціну стосовно інших учасників. Просимо переглянути своє рішення з нашим обґрунтуванням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 24.09.2021 12:50
Дата подачі:
22.09.2021 07:48
Вирішення:
Стосовно надання документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази для виконання робіт.
1.Учаснику необхідно надати документи, які підтверджують придбання обладнання та інструменту: видаткові накладні, розрахункові документи(платіжні доручення, касові чеки) , якій має строк служби більш року окрім відра та шпателю.
2. Посилання Учасника на той факт ,що Замовником не надано вимоги надання Актів виконаних робіт форми КБ-2а,та довідки про вартість виконаних будівельних робіт по форми КБ-3, є некоректним.
Умовами тендерної документації визначено необхідність оформлення тендерних пропозицій згідно вимогам ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Посилання на цей документ є в Додатку 2,та Істотних умовах Договору (Додаток 4 до Тендерної документації)
Цей стандарт установлює основні правила визначення вартості нового будівництва, реконструкції , капітального ремонту та технічного переоснащення будівель та споруд будь якого призначення(далі-будівництво). Стандарт носіть обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва, які фінансуються за бюджетні кошти. Роботи з поточного ремонту теж відносяться до будівельних робіт.
Згідно з листом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003р.№ 7/7-401 поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).
Відповідно до Примірного Переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, якій затверджено Наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 № 150, окремі види робіт мають ознаки капітального ремонту. Так ,наприклад, перестилання чистих підлог з вирівнюванням лагів та додаванням нового матеріалу, заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням, штукатурення стін та стель наново або місцями більше 1 м2 та інші роботи віднесені до капітального ремонту.
Необхідність складання кошторисів, актів(кошторисна документація) встановлено згідно вимог стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та виготовлених в програмному комплексі дає можливість об’єктивного визначення вартості окремих видів робіт та витрат . Ці документи складаються на підставі нормативно-розрахункових показників і поточних цін матеріально-технічних та трудових ресурсів. В програмних комплексах на виготовлення кошторисної документації постійно обновляються ціни на матеріально-технічні та трудові ресурсі, враховуються нормативи прибутку, та інші показники.
Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прями витрати у вартості будівництва . Ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів,необхідних для виконання різних видів будівельних робіт.
Крім прямих витрат в кошторисах визначаються інші витрати, які враховуються у вартості будівництва,та визначаються розрахунково. Наприклад,загально виробничі витрати, адміністративні витрати, кошторисний прибуток.
Це дає можливість замовнику визначення реальної вартості будівництва, а також уникнення можливості зловживання при визначенні договірної ціни, а також виникнення суперечок в процесі виконання робіт і підписанні актів виконаних робіт.
3. Гарантійний лист заповнено без переліку робіт,які встановлені Додатком 2 тендерної документації. В листі також не вказано строк на якій дається гарантія .
Документи, які надані Учасником не відповідають вищевказаним критеріям.
4. Учасник також не надав зрозумілої відповіді аномально низької ціни тендерної пропозиції. Посилання Учасника на електронний майданчик “OLX” про низькі ціни на деякі види робіт не є обгрунтованим доказом надання низької ціни,оскільки на електронному майданчику надаються пропозиції для розрахунків між фізичними особами для виконання робіт за готівковий розрахунок та не враховують витрати на сплату податків з заробітної плати та інших податків.
Згідно п.14 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі»: Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Доказів досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу не надано.
Тому, Замовник вважає що вимоги Учасника щодо перегляду рішення про відхилення його пропозиції не може бути задоволеним.
Статус вимоги:
Відхилено