• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

комплекти для кабінетів: математики, фізики, хімії, біології, географії, української мови, англійської мови, історії в Червонокам’янський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступеню – позашкільний центр Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області: (Лот 1 - комплекти мультимедійного обладнання (39162100-6); Лот -2 - комплекти меблів (39160000-1); Лот 3 - комплекти наочних матеріалів (39162110-9)

технічні характеристики предмета закупівлі за лотами в Додатку 2 до Тендерної документації

Завершена

2 128 498.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 567.98 UAH
Період оскарження: 28.08.2021 15:21 - 23.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: e4251241b0c84ecca044dd5726aaca4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-007602-a.a3
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Доброго дня! Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та розроблені під одного виробника, що у свою чергу робить неможливим участь інших Учасників у відповідній процедурі закупівлі. В технічних та якісних характеристиках Додатку №2 до тендерної документації містяться вимоги щодо Програмного забезпечення, яким відповідає лише продукція Smart Technologies. У звʼязку з викладеним вважаємо, що у вказані вимоги мають бути внесені зміни, що дасть змогу Учасникам приймати участь у даній тендерній закупівлі. Технічна документація містить наступні вимоги: - Повинно бути в наявності понад 6500 навчальних матеріалів, що дозволяють урізноманітнити уроки, в тому числі зображення, фони, динамічні файли, 3D об'єкти, відео- та аудіо матеріали - Обов'язково повинно містити пакет математичних інструментів не менше 55 000 математичних об'єктів і дій по геометрії, алгебрі, математичному моделюванні і статистиці: складні функції, розпізнавання формул, побудова графіків, написання формули рукописним текстом, перетворенням її в друковану формулу і можливість побудови 3D перспективи по ній, та інші, включаючи вищевказані (не менш ніж 1 рік повноцінного використання з можливістю подовження підписки). - Користувач повинен мати можливість ознайомитися з функціоналом програмного забезпечення за допомогою відеороликів на офіційному відео виробника інтерактивних дошок (більше 1000 відеороликів). Проаналізувавши технічні вимоги до інтерактивної панелі та Програмного забезпечення до неї можна зробити висновок, що всім вимогам Замовника відповідає лише Інтерактивна панель Smart Board - виробника Smart Technologies В Тендерній документації в Додатку 2 вказано, що У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати наявним вираз «або еквівалент». Еквівалент - це повна відповідність товару по всіх технічних характеристиках! Слід зазначити, що Інтерактивній дошці Smart Board не має жодного з еквівалентів. Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації Додатку 2, спростивши їх до універсальних вимог, під які попадають інтерактивні панелі інших доступних виробників, чим Ви отримаєте конкуренто низьку ціну і достатню кількість учасників від інших виробників. Наявність порушення прав обґрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII ред. 24.07.2021” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. Якщо Замовник вважає, що на ринку представлені декілька виробників Інтерактивних панелей з Програмним забезпеченням, що повністю відповідають вимогам даної закупівлі, вимагаємо надати посилання на більш ніж одного такого виробника. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз « або еквівалент ». На виконання вищезазначеної статті, Уповноваженою особою було розроблено та затверджено технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що мають детальний опис товару, який необхідний для закупівлі. Крім того, Тендерна документація передбачає можливість надання еквіваленту товару, який не гірше за показники товару, що передбачений Технічним завданням. (читайте уважно додаток 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у таблиці (або еквівалент)). Також повідомляємо Вам, що Закон не містить вимогу (норму), а саме: «Повинна бути можливість запропонувати більше 1 виробника з ідентичними характеристиками». Стаття 18 Закону, якою Ви керуєтесь щодо усунення дискримінаційних вимог є Порядком оскарження процедур закупівлі органом оскарження - АМКУ. Доводимо до Вашого відома, що Ви як учасник відповідно до ст. 23 Закону маєте право для подання тендерної пропозиції, звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо Вам, що Тендерна документація Замовника - не містить дискримінаційних вимог та складена з додержанням вимог ст. 22 Закону. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, а програмне забезпечення, повинно бути сучасним і регулярно оновлюватися. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. В свою чергу, Замовник забезпечив відповідність закупівлі встановленим законом вимогам щодо наявності не менше двох не пов’язаних між собою виробників товарів з аналогічними характеристиками. З огляду на викладене, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 61ef3bd7889a4e3dabdf18accbf45cc1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-007602-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовник, Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами – недискримінація учасників. Проте Додатком №2 до тендерної документації визначено сукупність технічних характеристик до інтерактивних панелей та програмного забезпечення яким відповідає тільки моделі SMART Board MX265 та SMART Board MX286 від одного виробник в саме SMART Technologies ULC. Дані вимоги є дискримінаційними та звужують коло потенційних учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляють права учасників на добросовісну конкуренцію та не дискримінацію учасників. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації згідно Наказу МОН № 574 від 29.04.2020 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою розглянуто Ваше звернення про, що повідомляємо наступне: Відповідно до п. 3, ч.2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №114 (зі змінами) (далі по тексту – Закон), тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт і послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та наказами Міністерства освіти України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником, оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань. Замовник, визначав параметри для якісної та надійної техніки в рамках бюджету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 1e45f3f49bdc4705a42d08ea672f0bd5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-007602-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо Вас надати пояснення чим Ви керувались (назва нормативного документу, розпорядження, постанови або ін.), визначаючи, що максимальна вага інтерактивної панелі не повинна становити більше ніж 42 кілограми. Вважаємо, що подібне обмеження має ознаки штучного та/або формального обмеження кола учасників та створює перепони для їх участі в торгах. Внесення змін до тендерної документації дозволить прийняти участь в торгах більшій кількості учасників, що підвищить конкуренцію та призведе до економії бюджетних коштів. Вимагаємо Замовника внести зміни в тендерну документацію, прибравши максимальну вагу інтерактивної панелі. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржити умови тендерної документації у встановленому законом України "Про публічні закупівлі" порядку з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища , запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У зв’язку з великим навантаженням на стіну при кріпленні інтерактивної панелі та використанням панелей в спеціалізованих кабінетах старшої школи (де можливо відокремлення класу від лаборантської кімнати тонким перестінком), було прийнято рішення щодо обмеження ваги панелі. Ця вимога ніяким чином не обмежує коло учасників, так як під ці вимоги підпадає декілька панелей різних виробників, а саме: NewLine TruTouch Mira 65" (ТТ-6520HO) - 37 кг. TruTouch TT-6518VN – 38 кг. TRIUMPH BOARD 65" - 42 кг. SMART SBID-МX265 – 42 кг. Intech TS-65 LED – 38 кг. ViewSonic IFP6550-2EP – 40 кг. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено