• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Завершена

126 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2021 14:50 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Номер: cf0e92ee28034238acc2e4f59805427c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-002413-c.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Технічних (якісних) вимог до товару Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вказано про те, що «Аналоги не пропонувати», чим що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель, адже обмежує коло учасників (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-28-002413-c). Проте, в Оголошенні чомусь зазначено найменування товару (дезінфекційні засоби) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник з іншої сторони все ж допускає подачу еквівалентів. Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву дезінфікуючих засобів без можливості подання саме еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-28-002413-c), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник під час формування документації самомстійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об'ємах товару, фінансування, тощо. Закон України "Про публічні закупівлі" не зобов'язує замовника при проведенні спрощеної заупівлі вказувати про прийом аналогів та/або еквівалентів, так частина 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, кострукцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Статус вимоги: Відхилено