-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт - вогнезахисна обробка несучих дерев'яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею Запорізької міської ради Запорізької області розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 23
Завершена
143 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 719.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 719.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2021 14:35 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Зміна тендерної документації
Номер:
acb72f129041496682a1758ccf6d27f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-002332-c.a6
Назва:
Зміна тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику,
Просимо переглянути вимогу зазначену у п.10, розділу І, додатку 1 до оголошення, стосовно того що Виконавець повинен передати Замовнику акт перевірки відповідності вогнезахисту за участю представника Головного управління ДСНС України у Запорізькій області, як таку що не відповідає чинному законодавству України:
1. Згідно п.2., розділу ІХ «Правил з вогнезахисту», для перевірки відповідності вогнезахисту комісію створює не Виконавець робіт а Замовник який і визначає її склад. До складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть залучатися (за згодою) представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (орган з оцінки відповідності).
Враховуючи вказану вимогу Виконавець немає жодних повноважень, щодо визначення складу комісії та залучення інших представників, Виконавець не може гарантувати згоду інших працівників щодо участі у перевірки відповідності вогнезахисту.
2. Посилання уповноваженої особи на ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно зазначення у тендерній документації іншої інформації – законне, але тільки у межах чинного законодавства (згідно ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України).
Посилання на ПКМУ від 16.12.2015р. №1052, стосується Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) яка є центральним органом виконавчої влади…, а ГУ ДСНС України у Запорізькій області є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (див. https://zp.dsns.gov.ua/ua/Polozhennya.html).
ЗВЕРТАЕМО УВАГУ на те, що положенням про Головне управління ДСНС України у Запорізькій області яке затверджено наказом ДСНС України від 04.02.2013р., за №3 (у редакції наказу ДСНС України від 12.11.2018р. за №661), участь представників ГУ ДСНС України у Запорізькій області, у перевірках відповідності вогнезахисту - не передбачено.
Участь представника ГУ ДСНС України у Запорізькій області (представника ГУ ДСНС) може розглядатися як вимога юридичної особам з метою схилити представника ГУ ДСНС до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей, та підпадати під дію Закону України «Про запобігання корупції».
ПРОПОНУЄМО:
Пункт 10, розділу І, додатку 1 до оголошення, викласти у редакції яка відповідає чинному законодавству України:
Протягом п’яти робочих днів після одержання повідомлення від Виконавця робіт про закінчення робіт, Замовником створюється комісія, до складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть бути залучені (за згодою) представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (орган з оцінки відповідності). Замовник робіт не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку роботи комісії сповіщає листом членів комісії про початок роботи. Результати роботи комісії за відсутності порушень оформлюються актом перевірки відповідності вогнезахисту (додаток 3 до «Правил з вогнезахисту»), який готується Виконавцем робіт (суб’єктом господарювання, який виконував роботи з вогнезахисного обробляння). У разі виявлення недоліків члени комісії викладають зауваження, пропозиції із зазначенням виявлених дефектів, а представники органів з оцінки відповідності готують відповідні документи згідно з чинним законодавством. Виконавець робіт у строки, визначені комісією, усуває виявлені дефекти та сповіщає про це замовника робіт і членів комісії. Після усунення недоліків комісія завершує роботу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2021 16:03
Вирішення:
Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля проводиться на виконання припису від ГУ ДСНС України, тобто на виконання вимог чинного законодавства України. ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», п.2., розділу ІХ «Правил з вогнезахисту» дозволяє нам, як Замовнику, висунути вимогу щодо участі представника ГУ ДСНС України у перевірці відповідності вогнезахисту.
Вважаємо, що зазначена вимога замовника не суперечить нормам законодавства
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
незаконна та дискримінаційна вимога
Номер:
65c0f7a0e77e4642ab038a115ac47a3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-002332-c.a5
Назва:
незаконна та дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Поточний ремонт - вогнезахисна обробка несучих дерев'яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею Запорізької міської ради Запорізької області розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 23 (за кодом ДК 021:2015 - 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) учасник подає проектну документацію з вогнезахисного обробляння несучих дерев'яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 23, розроблену і затверджену згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту./ Вказане вище свідчить, що замовник любіює інтереси когось із учасників. Надання даного документу до підписання договору суперечить наказу Міністерства внутрішнії справ України 26.12.2018 № 1064 "Про затвердження Правил з вогнезахисту". Відповідно до п.2 Наказу Вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт: проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства; виконання робіт з вогнезахисного обробляння; перевірка відповідності вогнезахисту; забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочувань, облицювань, проходок, екранів);відновлення (ремонт), заміна ВЗ, повторний вогнезахист (обробляння)./ Просимо внести вимогу надання зазначеного документу не учаснику, а переможцю закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2021 14:25
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
6fcfd976392a4183b6499944dba2d5ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-002332-c.a4
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до внесених змін до тендерної пропозиції учасник подає Акт обстеження об’єкту (за формою, наданою в Додатку 4 до оголошення). Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу "З метою уникнення хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд з підписами і печатками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються".
Впевненні в доброчесності Замовника й прагненні не порушувати законодавство в сфері закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2021 14:18
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, зазначена вимога обґрунтована відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних робіт. Вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Для всіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Проектна документація
Номер:
08f482bd5ea740d4bfc860084d8bf313
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-002332-c.c3
Назва:
Проектна документація
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що повноцінний проект на вогнезахисне обробляння повинен містити не тільки розрахунок кількості вогнезахисного матеріалу, що легко розраховується маючи Сертифікат та Регламент на матеріал, а й креслення на об'єкт, щоб проектувальник точно визначив площу обробляємої поверхні. Судячи з оголошення про вогнезахист, всі Учасники мають просто повірити Вам про обсяг робіт, а саме 2738,14 м2. Експертиза проекту не складається тільки з перевірки розрахунку кількості вогнезахисного матеріалу на площу обробки з Регламентом на цей засіб. Головне управління ДСНС України у Запорізькій області не має повноважень по узгодженню неповноцінних проектів з вогнезахисту. Тому вимагаємо корегування тендерної документації, а саме: в додатку 1, пункт ІІІ замінити "Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати: "Проектну документацію з вогнезахисного обробляння несучих дерев'яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 23" на Гарантійний лист про розробляння Переможцем проектної документації з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 23"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 17:00
Вирішення:
Шановний Учаснику! Погоджуємось, що для складання проектної документації замало лише площі обробляємої поверхні. Враховуючи це, вносимо зміни в Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Задля уточнення обсягів робіт Учасники мають провести обстеження об’єкту зі складанням відповідного акту (за формою у Додатку 4), який надається у складі пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2021 12:50
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
тендерна документація
Номер:
8b5c87ebd5ce40e593d129f922fac4fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-002332-c.a2
Назва:
тендерна документація
Вимога:
В межах уточнення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови викладені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) Поточний ремонт – вогнезахисна обробка несучих дерев’яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею Запорізької міської ради Запорізької області, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 23, (ідентифікатор закупки UA-2021-08-28-002332-с), просимо деякі вимоги привести у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме:
1. Пунктом п.10, розділу І, додатку 1 до оголошення, передбачається що після закінчення робіт, Виконавець передає Замовнику акт прийняття виконаних робіт з вогнезахисного обробляння за участю представника Головного управління ДСНС України у Запорізькій області
По перше - «Акт прийняття в експлуатацію виконаних робіт з вогнезахисного обробляння», не передбачено жодними нормами та правилами з питань пожежної безпеки, а згідно п. 4., розділу ІХ «Правил з вогнезахисту» виконані роботи з вогнезахисту оформлюються актом перевірки відповідності вогнезахисту (додаток 3 до «Правил з вогнезахисту»);
По друге – вимагати від «Виконавця робіт» забезпечення участі представника Головного управлінням ДСНС України у Запорізькій області у прийнятті в експлуатацію виконаних робіт з вогнезахисного обробляння (перевірки відповідності вогнезахисту), грубо порушує вимоги п.2., розділу ІХ «Правил з вогнезахисту», згідно якого для перевірки відповідності вогнезахисту замовник робіт створює комісію та визначає її склад. До складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть залучатися (за згодою) представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (орган з оцінки відповідності).
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Головне управління ДСНС України у Запорізькій області при здійсненні своєї діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Міністерства внутрішніх справ України, дорученнями Міністра внутрішніх справ України, наказами та дорученнями ДСНС та положеннями про Головне управління ДСНС України у Запорізькій області яке затверджено наказом ДСНС України від 04.02.2013р., за №3 (у редакції наказу ДСНС України від 12.11.2018р. за №661), https://zp.dsns.gov.ua/ua/Polozhennya.html, у якому участь представників ГУ ДСНС України у Запорізькій області, у перевірках відповідності вогнезахисту та підписання актів перевірки відповідності вогнезахисту - не передбачено.
2. Розділом ІІІ, додатку 1 до оголошення, передбачається для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати – Проектну документацію з вогнезахисного обробляння несучих дерев’яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жабатинського, 2.
2.1. Просимо роз’яснити вимогу Замовника, - передбачається вогнезахисне обробляння тільки несучих дерев’яних конструкцій покрівлі або усіх дерев’яних конструкцій покрівлі що підлягають вогнезахисту?
2.2. Просимо повідомити, вважається лі завданням на проектування інформація Замовника зазначена у п. 2 розділу І, додатку 1 до оголошення – Загальна площа дерев’яних конструкцій, що підлягає обробці – 2738,14 м.кв.?
Пов'язані документи:
Учасник
- Класичний ліцей.docx 30.08.2021 11:40
Дата подачі:
30.08.2021 11:40
Вирішення:
Шановний Учаснику,
По перше - «Акт прийняття в експлуатацію виконаних робіт з вогнезахисного обробляння», не згадується в документації спрощеної закупівлі.
По друге – відповідно до п.2. розділу ІХ Наказу МВС України від 26.12.2018 № 1064 "Про затвердження Правил з вогнезахисту" для перевірки відповідності вогнезахисту замовник робіт створює комісію та визначає її склад. До складу комісії входять представники замовника (голова комісії) та виконавця робіт, а також можуть залучатися (за згодою)представники проектної організації; виробника або уповноваженого представника; центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки; органу з оцінки відповідності, який має атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України (далі - орган з оцінки відповідності).
Так відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 р. №1052 Державна служба з надзвичайних ситуацій є органом є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності і може бути залучена за згодою до складу комісії.
В даному випадку замовником прийнято рішення про включення до складу комісії перевірки якості надання послуг за предметом закупівлі представників територіального органу ДСНС відповідно до ст.45 «Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій» як фахівців, що здійснюватимуть заходи технічного контролю в процесі надання відповідних послуг з дотриманням «Регламенту» через наявність по об’єкту приписів для усунення виявлених порушень та судових впроваджень.
Також, відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
2.1. Предмет закупівлі: Поточний ремонт - вогнезахисна обробка несучих дерев'яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею Запорізької міської ради Запорізької області розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 23
2.2. Загальна площа дерев’яних конструкцій, що підлягають обробці – 2738,14 м кв:
1. Нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій - м2 - 2738,14
2. На кожний наступний шар нанесення вогнезахисного покриття додавати до норми 13-70-1 - м2 - 2738,14
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.09.2021 14:45
Вимога
Вирішена
уточнення
Номер:
8f7269731bbe4917bef44b256b3f246d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-002332-c.a1
Назва:
уточнення
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації Переможець, під час укладення договору (в строк до укладення договору), надає - Проектну документацію з вогнезахисного обробляння несучих дерев'яних конструкцій покрівлі Запорізького класичного ліцею розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, 23. Відповідно до вимог тендерної документації Проектна документація повинна пройти експертизу про відповідність вимогам нормативних документів. Просимо уточнити чи потрібно надати до підписання договору просто технічну документацію або проектну документацію з висновком експертизи? Оскільки відповідно до вимог чинного законодавства експертиза проводиться протягом 30 днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 10:14
Вирішення:
Шановний Учаснику! Достатньо надати проектну документацію узгоджену з Головним управлінням ДСНС України у Запорізькій області.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні