-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
з’єднувачі, тримач кабелю (заявка 26983)
Завершена
1 691 329.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 456.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 456.65 UAH
Період оскарження:
28.08.2021 13:52 - 16.09.2021 08:00
Вимога
Відхилено
Статус переможця
Номер:
50aad2bf61df4986871009fa41f6ae82
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-006707-a.a4
Назва:
Статус переможця
Вимога:
Доброго дня. Ми не згодні з протоколом рішення Кваліфікаційного комітету. Тому що:
- ТОВ Інком_Тех_Проект не являється дистрибьютором компанії TE_Connectivity в Україні.
- згідно контракту з компанією Waldom Electronics EMEA BV (Контракт з дистрибютором Waldom Electronics EMEA BV + додаткові угоди.pdf), яку указав ТОВ Інком_Тех_Проект в документах до комерційної пропозиції, ТОВ Інком_Тех_Проект може поставляти в Україну електронні компоненти. А Тендер №13471046 має категорію елементи електричних схем. Це різні категорії продукції. Тому, ТОВ Інком_Тех_Проект, не може поставляти від компанії Waldom Electronics EMEA BV вказану продукцію в п.1.6 конкурсної документації на закупівлю і технічних специфікаціях №№ 1, 2 і 3 по цьому тендеру.
- порушення дистрибьюторских угод призведе до анулювання гарантійної підтримки TE_Connectivity, навіть у випадку поставки оригінальної продукції.
- пропонуємо звернутися до представника компанії TE_Connectivity в Україні за роз'ясненнями.
- вимагаємо дискваліфікувати ТОВ Інком_Тех_Проект в даному Тендері №13471046.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2021 08:59
Вирішення:
Доброго дня!
Згідно Додатку 2 до Конкурсної документації п.п.1.2, п.1 учасник повинен надати листи-відгуки щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів або копії актів/видаткові накладні.
Учасник ТОВ"Інкомтех-Проект" надав видаткові накладні, в яких чітко зазначені вироби, які відповідають коду 31220000-4 - елементи електричних схем, з чого випливає, що учасник виконав умову Конкурсної документації.
Згідно Додатку 2 до Конкурсної документації п.п.5, п.3 учасник повинен надати документ, що підтверджує безпосередні партнерські відносини з Виробником предмету закупівлі, або з його офіційним представником.
Учасник ТОВ"Інкомтех-Проект" надав договір з представником виробника - фірмою Waldom Electronics EMEA BV, яка має статус "Master Distributor" компанії TE connectivity з чого випливає, що учасник виконав умову Конкурсної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Уточнення умов закупівлі
Номер:
0ce13bf6125c4625b112e9b51f5a0271
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-006707-a.c3
Назва:
Уточнення умов закупівлі
Вимога:
Проектом договору (додаток 4 до Конкурсної документації) не визначено порядку оплати Покупцем вартості отриманого товару.
Так, другим абзацом п. 6.2 проекту договору визначено строк остаточного розрахунку 10 днів за наявності одночасно двох умов:
перша, після поставки повного обсягу Товару, що, зрозуміло, підтверджується видатковими накладними;
друга, після проходження вхідного контролю Товару на складі Покупця.
Проектом договору не визначено строку проведення вхідного контролю, а також не визначено яким документом та в якому порядку Покупець підтверджує, а також коли повідомляє Продавця про проведення вхідного контролю та результати цієї перевірки.
Без визначення умов проведення вхідного контролю та порядку інформування Продавця про його завершення та результати перевірки (в т.ч. наданню відповідних документів) фактично є невизначеними істотні умови щодо переходу права власності на товар і настання обов’язку у Покупця оплатити вартість отриманого товару.
Враховуючи наведену невизначеність, просимо доповнити проект договору (додаток 4 до Конкурсної документації) наступними умовами:
1) строк проведення вхідного контролю після прийняття товару та підписання видаткової накладної;
2) форму документу, яким підтверджується проведення та завершення вхідного контролю;
3) строк, протягом якого Покупець надає Продавцю документ про завершення вхідного контролю, а також спосіб надіслання цього документу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Уточнення вхідний конроль.pdf 15.09.2021 17:56
Дата подачі:
15.09.2021 17:56
Вирішення:
Доброго дня.
Вхідний контроль на ДП "Антонов" проводиться згідно нормативно-розпорядчих документів підприємства. Строк проведення вхідного контролю не може бути більшим за 5 робочих днів. Згідно умов проекту Договору остаточний розрахунок проводиться протягом 10 банківських днів з дня надходження Товару на підприємство. Цього терміну достатньо для проведення вхідного контролю та оплати.
При позитивному проходженні вхідного контролю рахунок подається на доплату. І тільки в тому випадку, якщо є якісь недоліки, Контролерами ВТК складається відомість дефектів, яка направляється до Постачальника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Договір поставки
Номер:
9d0ed975151c4a4088a79b86a9a90038
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-006707-a.a2
Назва:
Договір поставки
Вимога:
Доброго дня. У зв'язку з тим, що продукція не складська і виготовляється під замовлення, пропонємо викласти п.7.1.3 та п.7.1.4 в такій редакції: "При виявленні дефекту або невідповідності технічної Специфікації Виробника, Постачальник гарантує заміну дефектного Товару, виявленого в рамках гарантійного терміну, своїми силами і за свій рахунок в термін, що не перевищує встановлений виробником термін поставки даного товару, з моменту отримання дефектного Товару. Всі витрати, пов'язані з усуненням дефектів, несе Постачальник."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2021 16:07
Вирішення:
Доброго дня.
П.7.1.3 та п.7.1.4 залишити без змін в зв’язку із тим, що гарантії зазначені в даних пунктах прописані в Договорі між ДП "Антонов" та Міністерством Оборони України на закупку літаків. Гарантійні вимоги в договорах між ДП "Антонов" та Постачальниками комплектуючих виробів повинні бути ідентичні гарантійним вимогам зазначеним між ДП "Антонов" та МОУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Рік виготовлення Товару
Номер:
62aea2910e3349aeb6e2231fe03a0ce6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-28-006707-a.a1
Назва:
Рік виготовлення Товару
Вимога:
Просимо змінити в п.1.5 - Рік виготовлення Товару 2014-2021
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2021 09:12
Вирішення:
Відповідні зміни були внесені до конкурсної документації.
Статус вимоги:
Задоволено