• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мережеве обладнання: Активне мережеве обладнання

Мова (мови), якою (якими)повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п.7 Розділу I тендерної документації

Завершена

8 693 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 469.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2021 13:38 - 24.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення закону України ««Про публічні закупівлі» в частині створення конкурентного середовища

Номер: 8a0766b850ca49b4ae6af6a4283b9c18
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000955-b.b1
Назва: Порушення закону України ««Про публічні закупівлі» в частині створення конкурентного середовища
Вимога:
Шановний замовнику, даною закупівлею передбачена закупівля одним лотом продукції двох різних виробників. З огляду на те що партнерський статус обох виробників має вкрай обмежена кількість компаній це порушує закон України ««Про публічні закупівлі» в частині створення конкурентного середовища, Вимагаємо розподілити закупівлю на 2 лоти відповідно до виробників обладнання
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку). Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт. Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Поділ предмета закупівлі товарів і послуг на окремі частини (лоти) предмета закупівлі за приналежністю до виробника, не передбачений чинним законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено