• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Паливна деревина твердих порід: дуб, бук, граб

Завершена

194 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 973.75 UAH
Період оскарження: 28.08.2021 13:23 - 06.09.2021 18:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 219834e6a7384b5fb4bd2dd70e7b41b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000935-b.c4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовником вимагається довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням аналогічного договору по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, найменування організації (замовника), з адресами, контактних телефонів, номерів та дати укладення таких договорів, суми договорів, які укладені в 2019-2020 роках, разом із аналогічними договорами (не менше двох), що вказані в довідці та копіями документів, що підтверджують факт їх повного виконання (видаткова накладна, акт приймання-передавання товару тощо). Звертаємо увагу, що договір міг бути виконаний у 2021 році, вимогою є саме укладення договорів у період 2019-2020 рр. Укладення договорів учасниками у 2021році обмежуються цією вимогою. Внесіть зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на вимогу повідомляємо наступне. Зміни у оголошення внесені не будуть, оскільки чинним законодавством дозволяється, а не вимагається внесення змін до оголошення за вимогою учасників. Замовником визначені роки укладення аналогічних договорів (2019-2020). Вважаємо, що строк у два попередніх роки цілком достатній для того, щоб бути впевненим у надійності постачальника.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3001037e9a29496292fe783a2a905916
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000935-b.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Звертаємо увагу, що вказаний сертифікат SGS виданого акредитованим FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) органом сертифікації, надається виключно на підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства. Учасник є суб’єктом господарювання, що займається перепродажем готової продукції – деревини паливної. Підтвердженням цього слугує відповідний КВЕД-2010 згідно відкритої інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний); 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Я, як фізична особа-підприємець не здійснюю діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного Сертифікату неможливе в силу відсутності предмету сертифікації. Отже, вказана вимога обмежує моє право на участь у процедурі закупівлі. При цьому, предметом закупівлі є товар, а не послуги в лісовій сфері, відтак Замовник не обґрунтував необхідність встановлення явно дискримінаційної вимоги, що дозволить прийняти участь лише державним підприємствам – лісовим господарствам. Окрім цього Замовник порушує мої права на ведення господарської діяльності, що полягає у примушуванні вести діяльність саме лісового господарства з метою отримання копії сертифіката SGS виданого акредитованим FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) органом сертифікації. Зобов’язання Замовника вести свою діяльність на рівні з виробниками товару, які мають змогу отримати відповідні сертифікати FSC порушує наші законні права на ведення господарської діяльності. Нагадуємо, у відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». Сертифікат FSC може бути виданий тільки постійному чи тимчасовому лісокористувачу (тобто в 99 % випадків - лісгоспу). Вимога надання такого документа на кожного учасника обмежує конкуренцію на ринку деревини, дискримінуючи всіх ймовірних учасників, окрім деяких лісгоспів, що отримали такий сертифікат. Ця вимога обмежує можливість Учасників, які не є виробниками приймати участь у закупівлі, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції” створюючи умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Прошу виключити з тендерної документації ці вимоги або надати чітке роз’яснення щодо надання таких документів учасниками не виробниками товару, який є предметом закупівлі, яке не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. З огляду на вказане, відповідні вимоги за тендерною документацією підлягають виключенню, як незаконні та дискримінаційні. Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку Замовника таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ. Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів. Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини. FSC сертифікат є запобіжником потрапляння деревини незаконного походження в ланцюги постачання продукції завдяки оцінці відповідності незалежними аудиторами. Будь-які інші механізми підтвердження законності походження деревини не мають систем верифікації, як це, наприклад, працює при здійсненні експорту лісоматеріалів з видачою сертифікатів походження (див. Закон України “Про особливості державного регулювання діяльності суб'єктів підприємницької діяльності, пов'язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів”). Усі суб’єкти господарської діяльності, які декларують постачання FSC-сертифікованої продукції та будучи її власником, повинні мати власний сертифікат. Вони стають утримувачами сертифікатів, забезпечуючи цілісність ланцюга постачання від виробника (лісового господарства) до кінцевого споживача. Утримувачі FSC сертифікатів позбавлені права розпорядження ним, зокрема, передавати його чи будь-яких аспектів встановленої відповідності вимогам оцінюваної системи іншій організації (Див. https://ua.fsc.org/ua-ua/newsroom/technical-news/id/525). Додатково повідомляємо, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. На даний час не менше 40-ка потенційних учасників торгів мають власні FSC сертифікати типу FM/CoC (лісогосподарські підприємства) або СoC (переробні підприємства або ж трейдери), які можуть бути постачальниками товару, що є предметом закупівлі (див. базу даних https://info.fsc.org/). Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога цілком обґрунтована та у Замовника відсутні підстави вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінація Необґрунтована вимога

Номер: 0ab9142ca09c4ecdbd57b18bce9e612b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000935-b.c2
Назва: Дискримінація Необґрунтована вимога
Вимога:
3.6.8. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження даної вимоги, у складі пропозиції потрібно надати чинний на весь термін поставки продукції сертифікат на систему ведення лісового господарства (Forest Management certification) FSC, виданого на ім’я учасника. Звертаємо увагу, що вказаний сертифікат SGS виданого акредитованим FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) органом сертифікації, надається виключно на підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ. Cертифікація системи ведення лісового господарства - оцінка відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам (критеріям і принципам) щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Екологічно збалансоване і відповідальне ведення лісового господарства передбачає заготівлю лісоматеріалів та іншої лісової продукції при одночасному збереженні біо- різноманіття та продуктивності лісів, природних екологічних процесів, охорону рідкісних і зникаючих видів тварин і рослин, відмову від застосування хімічних препаратів та мінімізацію негативного впливу на довкілля. Такі процедури сертифікації гарантують незалежність, неупередженість та об’єктивність оцінки ведення лісового господарства у будь-якій країні. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога цілком обґрунтована та у Замовника відсутні підстави вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників

Номер: 352267ab19e4478cb09e554a199cac55
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000935-b.c1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Вимагаємо редагування або скасування кваліфікаційних вимог щодо надання аналогічного договору у період лише 2019-2020рр., оскільки ця вимога обмежує коло потенційних учасників, які виконали свої зобов'язання по договору у поточному році. Умови повинні бути рівними для всіх учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на вимогу повідомляємо наступне. Замовником вимагається довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням аналогічного договору по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, найменування організації (замовника), з адресами, контактних телефонів, номерів та дати укладення таких договорів, суми договорів, які укладені в 2019-2020 роках, разом із аналогічними договорами (не менше двох), що вказані в довідці та копіями документів, що підтверджують факт їх повного виконання (видаткова накладна, акт приймання-передавання товару тощо). Звертаємо увагу, що договір міг бути виконаний у 2021 році, вимогою є саме укладення договорів у період 2019-2020 рр. Також повідомляємо, що Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії. Враховуючи вищевикладене, вимога не може бути задоволеною.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні