• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги доступу до мережі інтернет в гуртожитках

Завершена

31 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 157.50 UAH
Період оскарження: 28.08.2021 13:18 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 2ad8442a49a946779a8d00e4ea72e370
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-006361-a.c1
Назва: Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель 28 серпня 2021 року Національним університетом фізичного виховання і спорту України (Код в ЄДРПОУ – 02928433) (далі - Замовник) оприлюднило на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про закупівлю послуг за процедурою спрощеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-28-006361-a: Послуги доступу до мережі інтернет в гуртожитках, відповідно ДК 021: 2015 - код 72410000-7 Послуги провайдерів 08.09.2021 в період з 15:43 по 16:06 за вищевказаною закупівлею відбувся електронний аукціон, за результатами якого найкращою ціновою пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ». 10.09.2021 Замовником через електронну систему закупівель було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, №222 В/УО від 09.09.2021, яким тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» було відхилено, з наступних підстав: 1. Порушення вимог п.п. 15.2.1 пункту 15 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження»: учасник ТОВ ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ не надав довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції; 2. Порушення вимог Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: учасник ТОВ ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ не надав гарантійний лист за наступною вимогою: «Точка демаркації (розмежування відповідальності Виконавця та Замовника) повинна знаходитись у вузлі комутації Замовника за адресою пров. Кустанайський 7, пров. Костанайський 5 та бути організованою Виконавцем. Для організації точки демаркації Замовник не повинен закуповувати додаткове обладнання, надавати своє обладнання, канали передачі даних, організовувати додаткові роботи. (надати гарантійний лист).» 3. Порушення вимог Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: учасник ТОВ ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ не надав гарантійний лист за наступною вимогою: «Учасник повинен забезпечити технічну підтримку послуги, яка включає постійний моніторинг телекомунікаційних каналів зв’язку та діагностику причин відхилення від заданих технічних характеристик, на підтвердження чого учасник закупівлі в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі.». ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» не погоджується з вищевикладеним Протоколом з наступних підстав: 1. Щодо порушення вимог п.п. 15.2.1 пункту 15 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – в Оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі, наявне додаткове уточнення до абзацу 3 п.п. 15.2.1 пункту 15, щодо надання довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції, відповідно до якого така довідка надається при наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України. ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ», в складі своєї тендерної пропозиції надано належним чином завірену копію Статуту товариства, відповідно до якого обмежень для директора товариства на укладення договору на суму наданої пропозиції (28 992,00 грн. з ПДВ) не встановлено. 2. Щодо ненадання гарантійного листа за вимогою «Точка демаркації (розмежування відповідальності Виконавця та Замовника) повинна знаходитись у вузлі комутації Замовника за адресою пров. Кустанайський 7, пров. Костанайський 5 та бути організованою Виконавцем. Для організації точки демаркації Замовник не повинен закуповувати додаткове обладнання, надавати своє обладнання, канали передачі даних, організовувати додаткові роботи. (надати гарантійний лист).» - в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» надано документ, під назвою «1 Інформація про відповідність.pdf», в якому зазначено, що відповідно до вимог тендерної документації ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» підтверджує готовність надати послуги, передбачені даною закупівлею та забезпечити їх відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. що викладені в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, після чого, в цьому ж документі надано перелік таких якісних та кількісних характеристик, в тому числі і щодо вимоги про Точку демаркації, яку було вказано вище. Відповідно до другого речення п. 19 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Оскільки назва файлу з документом не впливає на його зміст, а також те, що примірного зразка такого гарантійного листа в складі тендерної пропозиції надано не було, тобто він мав бути підготовлений в довільній формі, – дане зауваження підпадає під визначення формальної помилки, яка не може бути визнана як підстава для відхилення тендерної пропозиції. 3. Щодо ненадання гарантійного листа за вимогою «Учасник повинен забезпечити технічну підтримку послуги, яка включає постійний моніторинг телекомунікаційних каналів зв’язку та діагностику причин відхилення від заданих технічних характеристик, на підтвердження чого учасник закупівлі в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі.» - в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» надано документ, під назвою «1 Інформація про відповідність.pdf», в якому зазначено, що відповідно до вимог тендерної документації ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» підтверджує готовність надати послуги, передбачені даною закупівлею та забезпечити їх відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. що викладені в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, після чого, в цьому ж документі надано перелік таких якісних та кількісних характеристик, в тому числі і щодо вимоги про вищевказану технічну підтримку. Відповідно до другого речення п. 19 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Оскільки назва файлу з документом не впливає на його зміст, а також те, що примірного зразка такого гарантійного листа в складі тендерної пропозиції надано не було, тобто він мав бути підготовлений в довільній формі, – дане зауваження підпадає під визначення формальної помилки, яка не може бути визнана як підстава для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно із ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В порушення вищевказаної вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чим грубо порушено права та інтереси ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» як учасника даної закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ», затверджене Протоколом №222 В/УО від 09.09.2021; 2. Визнати ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» переможцем даної закупівлі. Директор ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» В.І. Шевчук
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ТОВ ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ Розглянувши Вашу вимогу UA-2021-08-28-006361-a.c1 повідомляємо наступне. Частиною шістнадцять статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано питання невідповідностей щодо тендерної пропозиції. Порядком проведення спрощених закупівель не передбачено для замовника можливості висувати учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції, а тому замовник не вправі висувати вимогу на усунення невідповідностей в спрощеній закупівлі. Щодо пункту 1 вимоги. Відповідно до пп. 15.2.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен в складі пропозиції надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції, а при наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. Тобто, згадана довідка надається про відсутність чи про наявність статутних обмежень. Вами з складі пропозиції такої довідки не надано. Щодо пункту 2 вимоги. Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає гарантійний лист про точку демаркації. Такого гарантійного листа у складі пропозиції Вами не надано. Звертаємо Вашу увагу, що Оголошення не містить переліку формальних помилок, а тому ненадання гарантійного листа не може бути кваліфіковано як формальна помилка. Щодо пункту 3 вимоги. Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник забезпечує технічну підтримку послуги, яка включає постійний моніторинг телекомунікаційних каналів зв’язку та діагностику причин відхилення від заданих технічних характеристик, на підтвердження чого учасник закупівлі в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі. Зазначеного гарантійного листа у складі пропозиції Вами не надано. Звертаємо Вашу увагу, що Оголошення не містить переліку формальних помилок, а тому ненадання гарантійного листа не може бути кваліфіковано як формальна помилка.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні