• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК- 021:2015- 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (капітальний ремонт покрівлі (далі – “Роботи”) головного корпусу Інституту молекулярної біології і генетики Національної академії наук України у місті Києві по вул. Заболотного, 150 (далі - “Адреса виконання Робіт” та “Об'єкт”)) з дотриманням чинних будівельних норм і правил, відповідно до ДСТУ БД.1.1-1:2013)

Заходи спрямовані на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 №225

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2021 12:06 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про усунення дискримінаційних умов у Т.Д.

Номер: 7a2d8003f8bb45c2a71009505ed7d2a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-001637-c.a1
Назва: Про усунення дискримінаційних умов у Т.Д.
Вимога:
В ТД Додатком № 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником встановлено технічні вимоги до застосованого при ремонті товару, який повинен відповідати лише товару певного виробника, тобто встановлена вимога застосування при ремонті конкретних матеріалів: мастика для покрівлі VIMATEC HYDROLAST RAL7011 Ця вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки вказана вимога до учасників є надмірно специфічною, що необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим учасникам, які спроможні виконати умови договору з застосуванням аналогічними за технічними характеристиками полімерними мембранами інших виробників (наприклад, системами: MARISEAL AQUA PRIMER +MARISEAL 550 чи CLEVER PU PRIMER 300 2K+ CLEVER PU BASE 110 …тощо). Отже, встановлюючи таку специфічну вимогу, конкретизувавши найменування певного виробника при застосуванні матеріалу, Ви обмежуєте коло учасників. Цим порушено право на участь у тендері по причині неправомірної конкретизації замовником вимог до застосованого при ремонті товару. Цим, також, навмисно звужується коло потенційних учасників закупівель. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель недискримінації учасників - (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») та положення ч.3 ст.5 цього Закону, - «замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». З огляду на викладене в ТД мусить бути продукція виробників, яка відповідає умовам ТД. З цього приводу є рішення АМКУ : документ під назвою «рішення від 12.03.2020 № 4765 .pdf» - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003854- Тому, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу вказування товару для ремонту певного виробника у даній закупівлі та викласти в ТД Додаток №2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» з виключенням зі змісту найменування певного виробника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо наступне. У своїй діяльності уповноважена особа керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель. Згідно абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, зважаючи на викладене вище, Закон не містить обов’язку при оголошенні спрощеної процедури закупівлі вказувати у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник має право при оголошенні спрощеної процедури закупівлі вказати конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Звертаємо Вашу увагу, спрощена закупівля, не дивлячись на те, що в ній можуть брати участь два і більше учасника (крім того, у таких випадках проводиться електронний аукціон (частина 8 статті 14 Закону) ‒ не є конкурентною процедурою закупівлі. До виключного переліку конкурентних процедур, пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону віднесено здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Беручи до уваги викладене, уповноважена особа по спрощеним закупівлям не може у своїй діяльності керуватися рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія), оскільки рішення колегія приймає лише щодо конкурентних процедур. Таким чином, уповноваженою особою під час проведення спрощеної закупівлі робіт з Код ДК- 021:2015- 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (капітальний ремонт покрівлі (далі – “Роботи”) головного корпусу Інституту молекулярної біології і генетики Національної академії наук України у місті Києві по вул. Заболотного, 150 (далі ‒ “Адреса виконання Робіт” та “Об’єкт”)) дотримано всі принципи та норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2021 14:53