• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А 95

Завершена

175 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 753.20 UAH
Період оскарження: 28.08.2021 10:08 - 02.09.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Лист-оскарження

Номер: 65ec2eb23f344b05b2b1eeb6d9cb6f91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000687-c.b3
Назва: Лист-оскарження
Вимога:
Лист-оскарження Проаналізувавши протокол Уповноваженої особи з питань публічних закупівель Виконавчого комітету Фастівської міської ради № 153 від 10.09.2021 (закупівля: UA-2021-08-28-000687-c) ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» було виявлено суттєві порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), тому просимо Вас звернути увагу на наступне. У протоколі Замовником зазначено підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» - «Надана довідка Учасника «Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не містить детального переліку». Дана підстава є неконкретизованою та надуманою, оскільки не зрозуміло якого саме детального переліку не містить довідка. При цьому Замовник не посилається на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації. Згідно ч.2 ст. 31 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Отож, Замовник порушив вище вказані вимоги закону, не аргументувавши та не зазначивши, у чому саме полягає така невідповідність. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до вище зазначеного Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» з порушенням норм чинного законодавства України. ПРОСИМО 1. Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» (закупівля: UA-2021-08-28-000687-c) . 2. Визнати ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» переможцем закупівлі UA-2021-08-28-000687-c.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день. Розгянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: згідно Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля процедурою закупівлі не є. Відповідно до статті 13 нової редакції Закону процедурою закупівлі є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, спрощена закупівля керується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Лист-оскарження

Номер: 1ac4fbee739c4a8c92f5736e5c56943c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000687-c.a2
Назва: Лист-оскарження
Вимога:
Лист-оскарження Проаналізувавши протокол Уповноваженої особи з питань публічних закупівель Виконавчого комітету Фастівської міської ради № 153 від 10.09.2021 (закупівля: UA-2021-08-28-000687-c) ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» було виявлено суттєві порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), тому просимо Вас звернути увагу на наступне. У протоколі Замовником зазначено підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» - «Надана довідка Учасника «Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не містить детального переліку». Дана підстава є неконкретизованою та надуманою, оскільки не зрозуміло якого саме детального переліку не містить довідка. При цьому Замовник не посилається на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації. Згідно ч.2 ст. 31 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Отож, Замовник порушив вище вказані вимоги закону, не аргументувавши та не зазначивши, у чому саме полягає така невідповідність. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до вище зазначеного Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» з порушенням норм чинного законодавства України. ПРОСИМО 1. Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» (закупівля: UA-2021-08-28-000687-c) . 2. Визнати ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» переможцем закупівлі UA-2021-08-28-000687-c.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантажений документ
Дата скасування: 14.09.2021 11:27
Вимога
Вирішена

Щодо ліцензій

Номер: 2a8e523ab9e54ecbac4103971a280bbf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000687-c.a1
Назва: Щодо ліцензій
Вимога:
Доброго дня! У Оголошенні міститься вимога:: "оригінал/копію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС, на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту замовника, у відповідності до інформації, наведеної учасником згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації, що є дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій". Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що ускладнює участь учасників, які використовують партнерські АЗС, оскільки зумовлює необхідність отримання від партнера АЗС копій ліцензії на право роздрібної торгівлі АЗС. Замовник не повинен вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Перевірити наявність відповідних ліцензій можна за посиланням у відкритому (вільний у доступі) реєстрі, який має відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним: єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html,) Прохання доповнити вищевказану вимогу можливістю альтернативного надання номерів відповідних ліцензій на АЗС, за якими можна перевірити наявність та чинність ліцензії на право роздрібної торгівлі на надані АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Якщо Ви у довідці вкажете номер відповідних ліцензій на АЗС, за якими можна перевірити наявність та чинність ліцензії на право роздрібної торгівлі на надані АЗС , то надана довідка буде розглянута і не буде причиною для відхилення .
Статус вимоги: Задоволено