• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Профнастил за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (ДК 021:2015 44112500-3 Покрівельні матеріали)

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 21:24 - 02.09.2021 21:29
Вимога
Вирішена

Документальне підтвердження та Незаконна вимога Замовника, що зобовязує учасників здійснити обовязкове проведення замірів та підтвердити готовність постачання товару і підписати відповідний паперовий акт із замовником

Номер: 349d9229cd71443f822162951900c7ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005754-c.c3
Назва: Документальне підтвердження та Незаконна вимога Замовника, що зобовязує учасників здійснити обовязкове проведення замірів та підтвердити готовність постачання товару і підписати відповідний паперовий акт із замовником
Вимога:
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначив надання у складі пропозиції (п.2 Додатку 1): «2. Акт огляду місця використання товару підписаний Учасником та Замовником в якому підтверджується проведення замірів та готовність постачання товару, що відповідає вимогам Замовника». Даний пункт, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, », а не обовязково оглянути обєкт . Також, з підстав незалежних від учасника, Замовника може не підписати такий акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 23 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту огляду– Львівська обл., що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та п.5 ст.14 (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Повністю усвідомлюємо, що документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, порушує п.5 статтю 14 ЗУ (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Документальне підтвердження щодо неможливості виконання вимог Замовника додається окремим файлом. Документація
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно формує вимоги до Учасників та до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Незаконна вимога Замовника Щодо надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де Вказати наявність виробничих/складських приміщень в межах 5 км від місцезнаходження Замовника

Номер: 62731e95e9404d10b93074be1b0766c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005754-c.c2
Назва: Незаконна вимога Замовника Щодо надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де Вказати наявність виробничих/складських приміщень в межах 5 км від місцезнаходження Замовника
Вимога:
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначив надання у складі пропозиції (п.9 Додаток 3): Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вказати наявність виробничих/складських приміщень в межах 5 км від місцезнаходження Замовника" Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників , які територіально мають виробничі/складські приміщення поза межами 5 км від місцезнаходження Замовника., тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та п.5 ст.14 (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Повністю усвідомлюємо, що документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про наявність виробничих/складських приміщень в межах 5 км. від місцезнаходження Замовники, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, порушує п.5 статтю 14 ЗУ (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Враховуючи відповідь Замовника на попередню Вимогу щодо усунення порушень ЗУ Про публічні Закупівлі, повідомляємо: Доводимо довідома Замовника, що наша компанія (Скаржника) має виробничі/складські приміщення поза межами 5 км. від місця знаходження Замовника. Документальне підтвердження щодо неможливості виконання вимог Замовника додається окремим файлом.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно формує вимоги до Учасників та до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконна вимога Замовника, що зобовязує учасників здійснити обовязкове проведення замірів та підтвердити готовність постачання товару і підписати відповідний паперовий акт із замовником

Номер: c2344385f19a40dbbbb3b755ef8251af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005754-c.c1
Назва: Незаконна вимога Замовника, що зобовязує учасників здійснити обовязкове проведення замірів та підтвердити готовність постачання товару і підписати відповідний паперовий акт із замовником
Вимога:
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначив надання у складі пропозиції (п.2 Додатку 1): «2. Акт огляду місця використання товару підписаний Учасником та Замовником в якому підтверджується проведення замірів та готовність постачання товару, що відповідає вимогам Замовника». Даний пункт, суперечить п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право лише звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, », а не обовязково оглянути обєкт . Також, з підстав незалежних від учасника, Замовника може не підписати такий акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 23 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту огляду– Львівська обл., що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та п.5 ст.14 (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Повністю усвідомлюємо, що документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, порушує п.5 статтю 14 ЗУ (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 14 "ЗУ Про публічні закупівлі" Замовник самостійно формує вимоги до Учасників та до предмету закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимог Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2021 17:07