-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція з надбудовою Прилбицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім.Митрополита А.Шептицького Новояворівської міської ради по вул. А.Шептицького, 67 в с.Прилбичі Яворівського району Львівської області» Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
15 524 204.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 77 700.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2021 19:01 - 08.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
fabd2fc7a488455ea6f482b6398ba7eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-002463-b.a3
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ «ІДЕАЛБУДЛЬВІВ» було опубліковано 17:26 27.09.2021 року Протоколом розгляду тендерних пропозицій по закупівлі від 27 вересня 2021 року, де зазначено: «Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІДЕАЛБУДЛЬВІВ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відповідно до вимог частини 6 розділу 3 Тендерної документації: Учасник також гарантує якість запропонованого товару, шляхом подання підтверджуючих документів – гарантійного листа та копій сертифікатів відповідності на : металопрофіль та мінвату.. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат відповідності на мінвату».
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Таким чином вказаними приписами Закону визначено, що вимозі Замовника про надання сертифікату передує реалізація ним права вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за певними своїми характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. Відповідно, якщо Замовник в тендерній документації не встановлює тих чи інших характеристик товару, які можуть бути підтверджені відповідним маркуванням, протоколами випробувань або сертифікатом, то відсутні законні підстави для вимоги Замовником таких маркувань, протоколів випробувань або сертифікатів. Дане підтверджується послідовною судовою практикою, зокрема правовими позиціями щодо подібних правовідносин у судових рішеннях від 10.08.2021 року у справі №520/1173/21 та від 15.07.2021 року №520/14902/20.
Технічною специфікацією Додатку 2 до тендерної документації, а саме пунктами 91 та 92 розділу 9, 114, 122 та 123 розділу 11 передбачені роботи з використанням матеріалу- мінвати , а також вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено те, що учасник повинен гарантійним листом підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж устаткування/матеріалів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації), а саме: металопрофіль та мінвату. Учасник також гарантує якість запропонованого товару, шляхом подання підтверджуючих документів – гарантійного листа та копій сертифікатів відповідності на : металопрофіль та мінвату.
Тобто, в даному випадку, тендерна документація Замовника не містить конкретних вимог щодо характеристик мінвати. Поряд з цим Замовник вимагає подання сертифікату, проте, які саме характеристики мінвати мав би підтвердити такий сертифікат є незрозумілим, оскільки тендерна документація не містить жодних вимог щодо характеристик такого матеріалу.
Нами як учасником, були надані в складі тендерної пропозиції наступні документи на підтвердження якості мінвати: Протокол № 46К/21 з визначення повітропроникності теплоізоляційних матеріалів виробництва ТОВ «Новотерм», Протокол № 45К/21 з визначення повітропроникності теплоізоляційних матеріалів виробництва ТОВ «Новотерм», Обгрунтування щодо вибору типопредставника для проведення сертифікаційних випробувань, Протокол №65.21.010 від 28.01.2021 року випробувань плит мінераловатних теплозвукоізоляційних на відповідність вимогам ТУ У 23.9-43338593-001:2020 «Плити мінераловатні теплозвукоізоляційні технічні умови» та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність вищевказаним умовам.
Отже, відсутність у вимогах тендерної документації конкретних характеристик матеріалу, які б могли бути підтверджені сертифікатом, позбавляє учасника можливості визначити який саме сертифікат належить надати у складі тендерної пропозиції. За таких обставин, відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІДЕАЛБУДЛЬВІВ» лише на підставі неподання сертифікату, за наявності документів, що підтверджують належну якість матеріалу, не можна вважати законним, оскільки є виключно формальною та відповідно статті 18 Закону є підставою для оскарження дій Замовника як до органу оскарження так і в судовому порядку.
На підставі наведеного, просимо переглянути рішення про кваліфікацію учасника ТОВ «ІДЕАЛБУДЛЬВІВ» так як наша пропозиція відхилена виключно з підстав незадоволення незаконної вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2021 11:41
Вирішення:
Шановний учаснику, на ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Жоден учасник не звертався до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації, а також з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Тим самим підтвердивши свою згоду з вимогами Тендерної документації.
Відповідно до вимог частини 6 розділу 3 Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати сертифікат відповідності на мінвату. Ваша пропозиція була відхилена з підстав неподання такого.
Щодо вашої вимоги, зазначаємо, що замовник не може переглянути рішення про кваліфікацію учасника, оскільки електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», на якому оголошено дану закупівлю, не передбачив технічної можливості замовнику змінити своє рішення у випадку дискваліфікації учасника та оприлюднити таке рішення відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.18 Закону, за наведених обставин, ви маєте право на оскарження до органу оскарження або до суду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Уповноважена Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
e6d1a2d17e3a4a9f97759cbc244f76ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-002463-b.b2
Назва:
Уповноважена Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
Уповноважена Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2021 15:02
Вирішення:
Шановний учаснику, на ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Разом з тим, як вбачається з вашого звернення, ви погоджуєтеся з підставами відхилення вашої пропозиції.
При цьому частиною 11 статті 29 передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Частиною 10 статті 29 визначено строк розгляду тендерної, а саме: строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником буде розглянуто тендерні пропозиції учасників в строк, передбачений Законом та оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону шляхом оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
76fe56d71e534794b29dd0d6539ce060
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-002463-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Приватне підприємство "РОМБ+" погоджується з підставами нашого відхилення, та дякуємо за правомірну на якісну кваліфікацію документів поданих в складі нашої пропозиції. Та в свою чергу для полегшення роботи тендерного комітету (уповноваженої особи) повідомляємо, що:
1.) Учасник №2 ФОП ПИТЕЛЬ БОГДАН МИХАЙЛОВИЧ не надав в складі своєї пропозиції забезпечення тендерної пропозиції (банківську гарантію), пропозиція підлягає відхиленню.
2.) Учасник №3 ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ не надав в складі тендерної пропозиції Сертифікат на мінвату, пропозиція підлягає відхиленню. Відповідно до останнього абзацу Розділу 3 частини 6 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" - Учасник також гарантує ЯКІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, шляхом подання ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ – гарантійного листа та копій СЕРТИФІКАТІВ ВІДПОВІДНОСТІ на : металопрофіль та мінвату.
Учасник ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ надав протоколи випробувань мінвати, за результатами яких мав би надаватись СЕРТИФІКАТ відповідності, відтак невідомо чи пройшли випробування матеріали з мінвати. Надані висновки сес підтверджують безпечність матеріалів з яких вона виготовлена, а саме ЯКІСТЬ, яку ви вимагаєте підтвердити, документально не підтверджено. Отже в складі пропозиції ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ відсутній сертифікат відповідності на мінвату, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі. Пропозиція підлягає відхиленню. І акцентуємо увагу Замовника, що Уповноважена колегія з розгляду скарг дотримується аналогічної позиції, зокрема в рішенні від 08.07.2021 № 15490, рішення від 13.09.2021 № 20758, рішення від 19.08.2021 № 19076.
Дякуємо, за якісний та чесний підхід до розгляду тендерних пропозицій учасників!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2021 15:00
Вирішення:
Шановний учаснику, на ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Разом з тим, як вбачається з вашого звернення, ви погоджуєтеся з підставами відхилення вашої пропозиції.
При цьому частиною 11 статті 29 передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Частиною 10 статті 29 визначено строк розгляду тендерної, а саме: строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником буде розглянуто тендерні пропозиції учасників в строк, передбачений Законом та оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону шляхом оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено