-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування (Маска медична на резинці, нестерильна (одноразового використання)), 61937 - Бахіли хірургічні (Бахіли низькі, нестерильні (одноразового використання) 4 г), 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна (Шапочка-берет, нестерильна (одноразового використання)), 35091 Халат операційний, одноразового застосування (Халат медичний хірургічний, 130 см, р. L, нестерильний (одноразового використання)), 35091 Халат операційний, одноразового застосування (Халат медичний хірургічний, 130 см, р.XXL, нестерильний (одноразового використання)), 35091 Халат операційний, одноразового застосування (Халат медичний хірургічний, 130 см, р. L,стерильний (одноразового використання)), 35091 Халат операційний, одноразового застосування (Халат медичний (хірургічний) 140 см, стерильний (одноразового використання) р. ХL.), 35091 Халат операційний, одноразового застосування (Халат медичний хірургічний, 130 см, рукав-манжет, стерильний, розмір XL)
Завершена
1 506 782.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 533.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 533.91 UAH
Період оскарження:
27.08.2021 18:56 - 09.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Наголошуємо на відсутності підстав для відхилення пропозиції ПП «РЕЛАКС»
Номер:
a5f203fd0e6a4348a0fdbb33be98814a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-005611-c.b7
Назва:
Наголошуємо на відсутності підстав для відхилення пропозиції ПП «РЕЛАКС»
Вимога:
ПП «РЕЛАКС» вважає, що всі так звані помилки, які викладені в Протоколі № 263 від 16.09.2021 року , - є формальними (несуттєвими), тобто не можуть призвести до відхилення тендерної пропозиції. Оскільки вони:
- не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника – ПП «РЕЛАКС»;
- не впливають на зміст пропозиції.
Крім того, згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
2) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
3) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 6.pdf 20.09.2021 10:51
- вимога 3.pdf 20.09.2021 10:51
- віимога 1.pdf 20.09.2021 10:51
- вимога 2.pdf 20.09.2021 10:51
- вимога 5.pdf 20.09.2021 10:51
- вимога 4.pdf 20.09.2021 10:51
- Рішення 24.09.2021 11:43
Дата подачі:
20.09.2021 10:51
Вирішення:
Розглянувши Вашу Вимогу (скаргу), повідомляємо наступне:
Протоколом № 263 від 16 вересня 2021 року визначено, що підставою відхилення Вашої тендерної пропозиції є абзац третій пункту 1 частини 1 статті 31 Закону - «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;» відповідно до редакції статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (далі Закон). При цьому, підстава відхилення за формулюванням «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;» є абзацом четвертим пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Окрім цього, керуючись вимогами частини 3 статті 31 Закону, надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
- Учасником не надано підтверджуючий лист, чим порушено наступну вимогу тендерної документації «в складі тендерної пропозиції має міститися лист про те, що Учасник повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником».
Зазначена невідповідність полягає саме у відсутності відповідного листа, надання якого визначено умовами тендерної документації за процедурою закупівлі. Питання щодо назви самого документу не було обмежено вимогами замовника. Учасник мав надати будь-який документ (лист, довідку, пояснення тощо), у якому повинно бути відображено підтвердження вищевказаної вимоги замовника. Разом із цим, наданий Вами у складі тендерної пропозиції документ «103-110 25. Цінова пропозиція» не містить інформаційного підтвердження вищевказаної вимоги тендерної документації.
- Учасником, при заповненні форми «Цінова пропозиція» не зазначено законодавчі підстави ненарахування ПДВ, чим порушено наступну вимогу тендерної документації «** Загальна вартість Товару зазначається з урахуванням ПДВ. В разі, якщо Товар звільнений від сплати ПДВ, зазначити «Без ПДВ» і вказати законодавчі підстави.». Порушення вимог тендерної документації полягає у відсутності інформації щодо законодавчих підстав ненарахування ПДВ на деякі позиції товару, що є предметом закупівлі. Зазначена інформація не надана учасником а ні у формі «Цінова пропозиція», а ні у будь-якому іншому документі. Наданий учасником документ «176 46. Гарантійний лист щодо цін» також не містить інформацію щодо законодавчих підстав ненарахування ПДВ – а саме, посилання на будь-які регламентуючі законодавчі, підзаконні та інші нормативно-правові акти України.
- Надані учасником листи виробника «96 Релакс гарантійний лист на тендер 09,09,2021 _ _» та «97 Релакс гарантійний лист на тендер 09,09,2021 _» не містять повну назву предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, чим порушено наступну вимогу тендерної документації «На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.» Порушення полягає у відсутності в зазначених листах назви предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Окремі частини такої назви або слова (поняття, терміни тощо) не є назвою предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури відкритих торгів
У зв’язку з вище наведеною інформацією повідомляємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції Вашого підприємства є правомірним та прийнято у відповідності до вимог чинного законодавства України. Підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
341d17c942d347d88c9b882aec3c76a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-005611-c.c6
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В додатку 2 до тендерної документації зазначені наступні технічні характеристики до товару:
35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування (Маска медична на резинці, нестерильна (одноразового використання)) Матеріал: тришарова, зовнішній та внутрішній шари — спанбонд, середній шар — фільтруючий папір, алюмінієвий фіксатор, 17,5х9,5 см Групова упаковка (50шт/уп).
35091 Халат операційний, одноразового застосування (Халат медичний (хірургічний) 140 см, стерильний (одноразового використання) р. ХL.)
Нетканий матеріал рельєфний палп (вуденпалп (водо відштовхуючий матеріал, 50% целюллоза+50% поліестер, повітропроникність не менше 350 л/м2/сек),
щільність 68 г/м2,
довжина 140 см,
на зав'язках,
рукав-манжет,
р. ХL.
Індивідуальна упаковка, рідіаційна стерилізація
Вимога щодо надання товару саме з вказаними характеристиками не є визначальною для даних медичних виробів та даній вимозі відповідають медичні вироби певного виробника. Це робить результати торгів запланованими і передбачуваними. Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до всіх інших учасників закупівлі, які можуть запропонувати свої медичні вироби, однак за навності даної вимоги не мають змоги прийняти участь у закупівлі.
Так, показники якості масок хірургічних врегульовані Державним стандартом України ДСТУ EN 14683:2014 «Маски хірургічні. Вимоги та методи випробування», які не встановлюють вимоги щодо наявності в складі маски саме фільтруючого папіру. Таким чином, дана вимог замовника не є обґрунтованою, складена не у відповідності до діючих стандартів та замовником нормативно не обґрунтовано необхідність закупівлі масок саме з такими характеристиками, крім того такі маски не мають еквівалента.
Халат операційний одноразового застосування повинен відповідати ДСТУ EN 14126:2008 Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування, ДСТУ EN 13034:2017 Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик захисного одягу для обмеженого захисту від рідких хімічних речовин; ДСТУ EN 14605:2017 Одяг захисний.
Вказані стандарти не містить вимог щодо конкретного виду (типу) тканини, натомість замовником навмисно зазначається нетканий матеріал рельєфний палп (вуденпалп (водо відштовхуючий матеріал, 50% целюллоза+50% поліестер, повітропроникність не менше 350 л/м2/сек), необхідність застосування якого не обґрунтована нормативно та надання аналогу за таких вимог не є можливим.
Вказані позиції товару значно обмежують коло учасників та прописані під конкретного постачальника. Замовником не обґрунтована необхідність закупівлі товару саме з такими характеристиками.
Враховуючи викладене, вимагаю замінити технічні характеристики зазначених позиції, виклавши їх у відповідності до зазначених вище державних стандартів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 06.09.2021 16:40
Дата подачі:
02.09.2021 16:37
Вирішення:
Питання вимог до масок хірургічних та халатів операційних одноразового застосування регламентуються не лише Державним стандартом України ДСТУ EN 14683:2014 «Маски хірургічні. Вимоги та методи випробування», ДСТУ EN 14126:2008 Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування, ДСТУ EN 13034:2017 Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик захисного одягу для обмеженого захисту від рідких хімічних речовин, ДСТУ EN 14605:2017.
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
З огляду на викладене, як саме посилання на стандарти, так і посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, є необов’язковим в тендерній документації.
Тендерна документація замовника у відповідності до вимог п.3 частини 2 статті 21 та частини 1 статті 23 Закону містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються.
Зважаючи на ту обставину, що вимогам тендерної документації відповідає продукція декількох виробників, тендерна документація не потребує внесення відповідних змін, а вимоги тендерної документації не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.09.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
дискриминаційні вимоги
Номер:
90c4f495a6cd405aa661ee43850c29b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-005611-c.c5
Назва:
дискриминаційні вимоги
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації від учасника вимагається надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Вказана вимога в запропонованій замовником редакції є дискримінаційною, оскільки учасник може бути власником товару, придбаного ним в повному обсязі у виробника представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, ще до оголошення закупівлі. Таким чином, постачання товару можливе і без гарантій від виробника товару, оскільки товар вже перебуває у власності учасника.
Крім того, придбання товару можливо не лише у офіційних представників, дилерів, дистриб'юторів, що не суперечить діючому в Україні законодавству щодо вказаного виду товару.
Таким чином, зазначена вимога обмежує коло учасників та позбавляє можливості участі учасників, які мають у власності товар, що є предметом закупівлі, або не мають прямих взаємовідносин з офіційними представникам, дистриб’юторами, тощо.
Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, вимагаю виключити дану вимогу з тендерної документації, або внести зміни до тендерної документації в частині можливості надання гарантійного листа від самого учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені Документацією та пропозицією Учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 06.09.2021 16:38
Дата подачі:
02.09.2021 16:36
Вирішення:
Відповідно до п.3 Загальних вимог Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Тобто, вимога тендерної документації передбачає надання гарантійного листа не лише від виробника. В учасника також є можливість надати гарантійний лист від представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником.
З огляду на викладене, вимога тендерної документації жодним чином не дискриміную учасників та не потребує внесення відповідних змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.09.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
проект договору
Номер:
49f39b7554ff4a7eaa3b5eb70186f027
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-005611-c.c4
Назва:
проект договору
Вимога:
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Однак наданий замовником проект договору не відповідає вимогам закону в цій частині, у зв’язку із чим, вимагаю викласти проект договору відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 06.09.2021 16:32
Дата подачі:
02.09.2021 16:32
Вирішення:
П.5.1 проекту договору містить технічну описку, яка не впливає на хід торгів та підготовку тендерних пропозицій. Дане питання може бути врегульоване як при підписанні договору сторонами, так і шляхом внесення відповідних змін до укладеного договору.
З огляду на викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.09.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
проект договору
Номер:
cfbc2199f1284056bed9f94acfa985cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-005611-c.c3
Назва:
проект договору
Вимога:
В пункті 5.1. проекту договору допущено помилку, а саме зазначено про поставку дезінфекційного засобу.
Оскільки статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону, вимагаю внести зміни до проекту договору, в частині забезпечення відповідності його умов, умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 06.09.2021 16:37
Дата подачі:
02.09.2021 16:30
Вирішення:
П.5.1 проекту договору містить технічну описку, яка не впливає на хід торгів та підготовку тендерних пропозицій. Дане питання може бути врегульоване як при підписанні договору сторонами, так і шляхом внесення відповідних змін до укладеного договору.
З огляду на викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.09.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
оновлена тендерна пропозиція
Номер:
68600ffe0dec467f8f620af0d6d2855f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-005611-c.c2
Назва:
оновлена тендерна пропозиція
Вимога:
Додатком 3 до тендерної документації наявна вимога про те, що одночасно з поданням документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами 1 і частиною 2 статті 17 який переможець закупівлі має надати Замовнику у строк що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, учасник подає кореговану цінову пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону згідно додатку 3 у письмовому вигляді або цінову пропозиція в разі якщо за результатами аукціону учасник не змінював ціну згідно додатку
Однак, Законом України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік документів які може бути завантажено після проведення аукціону, а саме надання документів Переможцем, підтверджуючих відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», крім того встановлено строк для надання таких документів.
З аналізу Закону України «Про публічні закупівлі» також вбачається, що оновлена цінова пропозиція або тендерна пропозиція після аукціону не є тендерною пропозицією і тому не може бути частиною тендерної пропозиції, відтак її відсутність не може слугувати підставою для відхилення переможця.
Таким чином, вимога про надання оновленої цінової пропозиції не відповідає вимогам закону та її наявність може спричинити незаконне відхилення переможця аукціону.
Враховуючи викладене, вимагаю виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 06.09.2021 16:30
Дата подачі:
02.09.2021 16:29
Вирішення:
Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця визначені у п.3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Разом з тим, вимоги тендерної документації не передбачають і не вказують на відхилення тендерної пропозиції переможця, якщо останнім у строк що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір не буде подано корегованої цінової пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону згідно додатку 3 у письмовому вигляді або цінової пропозиції в разі якщо за результатами аукціону учасник не змінював ціну згідно додатку 3.
Враховуючи викладене, положення тендерної документації в цій частині не потребують внесення відповідних змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.09.2021 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
антикорупційної програми
Номер:
a9ba977d0578428e9f4935c2ca646f0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-005611-c.c1
Назва:
антикорупційної програми
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації від учасника вимагається надати копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації
антикорупційної програми.
Частиною 2 ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції» встановлено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:
1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень;
2) юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.
Частиною 10 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Оскільки: наявність антикорупційної програми для даної закупівлі не є обов’язковою, а вимога про її надання обмежує конкуренцію та звужує коло учасників; документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції, вимагаю виключити вимогу про обов’язковість надання антикорупційної програми або копії наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 06.09.2021 16:29
Дата подачі:
02.09.2021 16:27
Вирішення:
Відповідно до п.10 Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника є те, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Отже, обов’язкова наявність в учасника антикорупційної програми та Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми передбачена у випадку, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Окрім того, відповідно др. П.1 Розділу 3 Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Аналогічні положення тендерної документації передбачені також в пп.3,4 п.2 Розділу 5 Тендерної документації.
З огляду на викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною та не потребує внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.09.2021 18:03