• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Морква столова (03221112-4 Морква), Буряк столовий (03221111-7 Буряк), Цибуля ріпчаста (03221113-1 Цибуля), Капуста білокачанна (03221410-3 Капуста качанна))

Юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у документації. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 03221112-4 Морква, 03221111-7 Буряк, 03221113-1 Цибуля, 03221410-3 Капуста качанна

Завершена

136 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 684.25 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 17:59 - 02.09.2021 08:00
Вимога
Відхилено

Товариство з обмеженою відповідальністю «БС-ФУД» в особі директора Скрипника О.М. не погоджується з обранням пропозиції учасника ФОП "КАТРИЧ МАРИНА ЄВГЕНІВНА" переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-08-27-016782-a, оскільки в складі її пропозиції виявлено невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 0b6b90af552a45ce8c3c4cb1e157754e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-016782-a.b1
Назва: Товариство з обмеженою відповідальністю «БС-ФУД» в особі директора Скрипника О.М. не погоджується з обранням пропозиції учасника ФОП "КАТРИЧ МАРИНА ЄВГЕНІВНА" переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-08-27-016782-a, оскільки в складі її пропозиції виявлено невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БС-ФУД» в особі директора Скрипника О.М. не погоджується з обранням пропозиції учасника ФОП "КАТРИЧ МАРИНА ЄВГЕНІВНА" переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-08-27-016782-a, оскільки в складі її пропозиції виявлено невідповідності вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 1. Додаток 1. Інші документи від Учасника. П. 9 «Проект договору, заповнений, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору (Додаток 3)» У пропозиції учасника ФОП "КАТРИЧ МАРИНА ЄВГЕНІВНА" наявний проект договору, в якому в ч.4 «Ціна та порядок розрахунків» не заповнено відомості про вартість договору. Також не заповнений Додаток 1 до договору «Специфікація» в частині цінових розрахунків. 2. Додаток 1. Інші документи від учасника. П.1 «Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу – для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) та паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)» У пропозиції учасника ФОП "КАТРИЧ МАРИНА ЄВГЕНІВНА" наявні копії сторінок паспорту, проте вони надані не в повному обсязі, оскільки відсутні сторінки 2-3 з відповідною інформацією про дату та місце видачі паспорту. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що пропозиція учасника ФОП "КАТРИЧ МАРИНА ЄВГЕНІВНА" не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підлягає дискваліфікації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу ТОВ «БС-ФУД» від 10 вересня 2021 року про відхилення пропозиції учасника ФОП "КАТРИЧ МАРИНА ЄВГЕНІВНА", як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-27-016782-a повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з абз.2 ч.1 ст.28 Закону розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. Поряд з цим відповідно до ч.1 ст.29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (ч.9 ст. 29 Закону). Відповідно ч.11 ст14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Ваша вимога не випливає на зміст цінової пропозиції. Основним критерієм є ціна, а також відповідність технічним вимогам документації та відповідність Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до абз.2 ч.14 ст.14 учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи ч.4 ст.33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Ваша пропозиція не розглядалась, так як не визнана найбільш економічно вигідною та замовник не може надати відповідь щодо її переваг порівняно з тендерною пропозицією/ пропозицією іншого учасника. Враховуючи вищевикладене, після визначення переможця закупівлі, інші Учасники не управомочені Законом на звернення до Замовника з вимогою про скасування рішення про визначення переможця. Крім цього, звертаємо увагу, що під час проведення закупівель, оцінки пропозицій Учасників, Замовник чітко дотримується вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", а згідно вже згаданої ч. 3 ст. 31 Закону Замовник не має законодавчих підстав надавати пояснення про причини визначення переможцем/дискваліфікації ІНШИХ учасників торгів. Проте, все-таки, замовник в свою чергу аргументує, що визначення переможця процедури закупівлі відбулося з дотриманням норм законодавства, його принципів та порядку. Окрім цього, звертаємо увагу, що згідно Закону України "Про публічні закупівлі" рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником до органу оскарження, а тому просимо реалізовувати свої права у передбачений для цього Законом спосіб.
Статус вимоги: Відхилено