• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Охорона складів та адміністративного корпусу

Завершена

106 697.04 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 16:39 - 20.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 759c0eb96be047e5bd4daa0cfc73bf97
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005190-c.a7
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Детально у вкладенні
Дата розгляду скарги: 15.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.09.2021 10:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.09.2021 15:11
Дата виконання рішення Замовником: 08.11.2021 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації на закупівлю послуг «Охорона складів та адміністративного корпусу» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги) 1. Додаток 2 до тендерної документації викладено в новій редакції. 2. Пункт 1.4 Додатку № 5 (Проєкт договору) до тендерної документації викладено в новій редакції, а саме: «1.4. Строк надання Послуг: грудень 2021 року.». 3. Строк надання послуг: грудень 2021 року. 4. У Додатку № 2 (КОШТОРИС ВАРТОСТІ ПОСЛУГ) Додатку № 5 (Проєкт договору) до тендерної документації викладено в новій редакції. 5. Орієнтовну вартість закупівлі змінено та визначено як таку, що становить 106 697,04 грн. (без ПДВ). 6. Частина 1 (Кінцевий строк подання тендерної пропозиції.) розділу IV («ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ») тендерної документації викладено в новій редакції, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.11.2021 року до 09 годин 00 хвилин. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.»
Автор: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Володимир Обломєй +380507221240 tov-master_zahust@ukr.net
Вимога
Відхилено

Про працівників

Номер: c7a9a466b94e49afa2fec2a01d3b0fd4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005190-c.a6
Назва: Про працівників
Вимога:
Замовнику, Вами вимагається надати копії сторінок (першої та останньої з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учаснику) трудових книжок працівників Учасника, що зазначені в довідці, згідно з пунктом 2.1. Чому Ви не передбачаєте, що в якості підтвердження працевлаштування працівників, учасники можуть надати накази про прийом на роботу або повідомлення ДПС про прийняття працівника на роботу? А також, залишається великим питанням, чому документація не містить умови залучення працівників співвиконавця/субпідрядника? Згідно а.2 ч.3 ст 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто, це є правом учасника залучити працівників співвиконавця, незалежно від бажання чи небажання Замовника стосовно даної обставини. Тому, вимагаємо привести документацію у відповідність чинному законодавтсву, шляхом забезпечення можливості залучати працівників інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про аналогічні

Номер: 2a72e1e2d6a44a17aff6d6e9f42bdde0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005190-c.a5
Назва: Про аналогічні
Вимога:
Також, залишається незрозумілим, чому Ви обмежуєте учасників, визначаючи аналогічність договорів з огляду на їх вартість та строк надання послуг? Яким чином дані показники договору впливають на процес здійснення охорони та якість надаваних послуг? Дана вимога дискримінує учасників, які не мають аналогічного договору з сумою не меншою ніж 316 649,28 грн та строком надання послуг за договором не менше 3 місяців. Відповідно до ч.4. ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі", Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку незадоволення законних вимог, ми будемо вимушені звертатись за захистом наших законних прав та інтересів до АМКУ, що призведе до небажаних наслідків для Вас як Замовника, в т.ч. затягування процедури закупівлі у зв'язку з оскарженням та неукладенням договору у строк, передбачений технічним завданням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям. Також слід зазначити, що Законом не передбачено визначення терміну "аналогічний договір", тому Замовник сам визначає, який договір є аналогічним. Виходячи з того, що істотними умовами договорів, що є предметом закупівлі є, зокрема, предмет договору, вартість договору та строк надання послуг, Замовником встановлено саме такі вимога до аналогічних договорів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Стосовно визначення аналогічності договору

Номер: 728a235fae59487cac34ef39b7bc09f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005190-c.a4
Назва: Стосовно визначення аналогічності договору
Вимога:
Замовнику, Вами встановлено, що в розумінні даної тендерної документаціє, аналогічними вважаються договори які є аналогічними за предметом закупівлі (предметом яких є охорона складу (складів) та адміністративного корпусу (адміністративних корпусів), що має бути чітко визначено в договорі). Що це за абсурд? Про принцип недискримінації учасників Ви, мабуть, і не чули. Поясніть, будь-ласка, чим відрізняється процес здійснення охорони складу від охорони магазину або відкритої території з багатьма об'єктами? Чи, по-вашому, учасник, який має досвід охорони заводу чи парку не зможе охороняти Ваші об'єкти? У Вашій закупівлі код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, а тому, саме за ним і потрібно визначати аналогічність договору, тому вимагаємо виключити дану вимогу зі складу ТД через її дискримінаційність, невідповідність законодавству та здоровому глузду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям. Також слід зазначити, що Законом не передбачено визначення терміну "аналогічний договір", тому Замовник сам визначає, який договір є аналогічним. Виходячи з того, що істотними умовами договорів, що є предметом закупівлі є, зокрема, предмет договору, вартість договору та строк надання послуг, Замовником встановлено саме такі вимога до аналогічних договорів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Лист-відгук

Номер: 476cdc330a974c36a7dc0fc58b2923a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005190-c.a3
Назва: Лист-відгук
Вимога:
Замовнику, надайте пояснення стосовно даної вимоги ТД: Учасник надає лист-відгук, який повинен бути адресований Замовнику. По-перше, чим відрізняється відгук, наданий без адресата та такий, що буде адресований Вам? Яким чином учасник повинен отримувати лист-відгук в тому разі, коли організацію Замовника ліквідовано чи реорганізовано? Тобто, встановленням даної вимоги, Ви навмисно ускладнюєте процес участі в закупівлі, адже той факт, що лист-відгук буде адресовано Вам, жодним чином не підтвердить кваліфікацію конкретного учасника. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу зі складу ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 353d0222ef614c9cb42f48d8f5aa29c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005190-c.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, згідно додатку 2 до ТД, Вами вимагається надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) за період з 2019 по 2020 роки (не менше ніж по одному договору, укладеному в 2019 та 2020 роках). Поясніть, чим обґрунтовано встановлення даної вимоги? Чому необхідно надати аналогічні договори саме за 2019 та 2020 роки? Чому надання аналогічних договорів за 2020 та 2021 роки не буде підтверджувати досвід учасника? Дана вимога штучно обмежує коло потенційних учасників та дискримінує учасників, які не мають досвіду виконання договорів у 2019 або ж 2020 році, проте мають досвід у 2021 році. Тому, задля дотримання основних принципів здійснення закупівель просимо виключити дану вимогу або викласти її в редакції, яка дозволить підтвердити наявність аналогічного досвіду за період з 2019 року. Додатково зауважуємо, що у випадку відхилення даної вимоги, ми будемо вимушені звертатись до АМКУ за захистом наших прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

собаки не старше 6-ти років

Номер: 127861b7797940cbb89a97aaa2a2063a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005190-c.b1
Назва: собаки не старше 6-ти років
Вимога:
Здрастуйте, шановний Замовнику! Згідно додатку №4 «Технічні вимоги» розділом «Додаткова інформація, що надається Учасником у складі його тендерної пропозиції» Замовник вимагає: 1. Згідно пункту 1.3 «Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про наявність у Учасника не менше двох службових собак (не старше 6-ти років), які будуть задіяна для охорони об’єкта Замовника. На підтвердження даної інформації, Учасник повинен надати ветеринарний паспорт на собаку, виданий ветеринарним закладом, в якому зазначається вік собаки та про проведення протягом останніх 12-ти місяців (не раніше серпня минулого року) щеплення проти сказу. Належність службових собак до Учасника має бути визначена (має підтверджуватись) документами, що надаються Учасником у складі його тендерної пропозиції)» Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вважаємо, що вищезазначені вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону, оскільки обмежують коло потенційних Учасників та є дискримінаційними по відношенню до нас, а саме, щодо 1. Відносно наявності у Учасника не менше двох службових собак (не старше 6-ти років) Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі потенційним Учасникам, обмеживши їх у праві взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну цінову пропозицію, встановивши критерій до віку собак не старше 6-ти років. Чому саме не старше 6-ти років? Адже строк життя наприклад німецької вівчарки 13 років. Якщо такій собаці 7-8 років, то це собака в самій активній життєвій формі та з достатнім досвідом, який точно дозволить виконати технічне завдання Замовника. Враховуючи, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чи інші чинні нормативні акти не регламентують ніяким чином вік собак, яких можна долучати суб’єкту охоронної діяльності для охорони об’єктів та з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати конкретними роками вік собак, які можуть бути залученими до охорони. ОБГРУНТУВАННЯ ВИМОГИ: Охоронні підприємства у своїй діяльності дотримуються чинного законодавства України. Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності: 1. Суб'єкт охоронної діяльності має право: … 3) використовувати в охоронній діяльності службових собак; … Відповідно частини 8 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності забезпечує: … 4) використання службових собак у порядку, визначеному статтею 17 Закону. … Стаття 17. Порядок використання службових собак 1. Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення: 1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються; 2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються. 2. Забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила. 3. На закритих територіях, де відсутні люди, дозволяється тримати собак без прив'язі, якщо на видних місцях розміщені чіткі та розбірливі попереджувальні написи про охорону об'єкта за допомогою службових собак. При цьому за ними повинен забезпечуватися постійний контроль з боку персоналу охорони. Таким чином, жодного обмеження щодо віку собак законодавство в сфері охоронної діяльності не встановлює! Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що наше підприємство бажає взяти участь у даній закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником, у разі перемоги в торгах. Так наше підприємство через дискримінаційну вимогу Замовника, щодо віку собак не може в повному обсязі виконати умови тендерної документації, хоча є Учасником ринку охоронних послуг та має необхідну матеріально-технічну базу та відповідні дозвільні документи. Виходячи з вищевикладеного та з огляду на наявність позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації, розширення кола Учасникiв торгiв, що сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв, як Замовника послуг, просимо Вас: 1. Видалити та внести зміни в тендерну документацію, щодо віку собак (не старше 6-ти років) Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям. Разом з тим, зазначаємо, що дана вимога вже оскаржувалась та частиною 3 рішення АМКУ від 05.05.2021 № 9809-р/пк-пз встановлено, що дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено