• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання адміністративних приміщень та прибудинкових територій адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради

Завершена

319 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 6 396.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 15:45 - 14.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставна дискваліфікація пропозиції Учасника

Номер: 85489a3fa4af4485bc2bedb4c82d8fa9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-014540-a.b1
Назва: Безпідставна дискваліфікація пропозиції Учасника
Вимога:
Протоколом № 09/10/2021 від 19.10.2021 року (надалі – Протокол), пропозицію Приватного підприємства «Клінінг-Про» відхилено на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції». Замовник вважає, що «Згідно Довідки про досвід виконання аналогічного договору від 24.09.2021 № 50/092021 приватне підприємство «КЛІНІНГ-ПРО» за Договором з АТ «Ощадбанк» філія – Дніпропетровське обласне управління» надавало послуги з прибирання офісних приміщень філії - Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк» та її структурних підрозділів у Дніпропетровській області на загальну суму 4 962 570,20 грн. з ПДВ. Зазначена сума підтверджується й додатковими угодами від 03.06.2020 № 1, від 02.11.2020 № 2, від 29.01.2021 № 3. Разом з тим, згідно актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) Учасником надані послуги на суму 4 868 267,73 грн. з ПДВ.» Згідно частини 3 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема невідповідності кваліфікаційним критеріям. Згідно умов пункту 5.2. Розділу ІІІ до Тендерної документації, Учасник повинен надати: «скан-копія з оригіналу з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому-передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо предмету договору». Учасником на вимогу пункту 5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договором, надано наступні документи: 1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf (версія документу 24 вер. 18:27); 2. Договір_Ощадбанк_Дніпро.pdf pdf (версія документу 24 вер. 18:27), ДУ_Ощадбанк_Дніпро.pdf (версія документу 24 вер. 18:27); 3. Акти виконаних робіт.pdf (версія документу 24 вер. 18:27); 4. Лист-відгук Ощадбанк.pdf (версія документу 24 вер. 18:27). У вищезгаданому п. 5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації відсутні будь-які вимоги щодо співпадіння ціни договору із загальною сумою за актами наданих послуг. До того ж, у цьому пункті Вами зазначено: «акту прийому-передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ)», тобто передбачається, що учасник повинен надати тільки один документ, а не всі документи, що підтверджують виконання договору у повному обсязі. Таким чином, рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції суперечить Закону та вимогам тендерної документації. Окремо наголошуємо, що відповідно до частини 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за безпідставне відхилення пропозиції учасника Замовник несе передбачену цим Кодексом відповідальність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Документації Учасник в складі тендерної пропозиції до електронної системи закупівель завантажує: - скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому – передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо предмету договору; - оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін дії договору, якість наданих послуг\який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором) контрагента. Вказаний відгук стосується вже виконаних договорів та повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель; Вами до електронної системи закупівель завантажені: Акти виконаних робіт.pdf (версія документу 24 вер. 18:27); Лист-відгук Ощадбанк.pdf (версія документу 24 вер. 18:27); Довідка про виконання аналогічного договору.pdf (версія документу 24 вер. 18:27) Відповідно до довідки від 24.09.2021 № 50/09202про досвід виконання аналогічного договору від 24.09.2021 № 50/09202 приватне підприємство «КЛІНІНГ-ПРО» за Договором з АТ «Ощадбанк» філія – Дніпропетровське обласне управління» надавало послуги з прибирання офісних приміщень філії - Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк» та її структурних підрозділів у Дніпропетровській області на загальну суму 4 962 570,20 грн. з ПДВ. Зазначена сума підтверджується додатковими угодами від 03.06.2020 № 1, від 02.11.2020 № 2, від 29.01.2021 № 3. Тоді як, згідно актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) Учасником надані послуги на суму 4 868 267,73 грн. з ПДВ. З огляду з вищенаведеним вбачається, що Вами до електронної системи закупівель не завантажено в повному обсязі або акти прийому – передачі наданих послуг та/або додаткові угоди до Договору з Дніпропетровське обласне управління АТ «Ощадбанк» з зазначенням зменшення/збільшення суми Договору. У постанові Верховного Суду України від 31 травня 2021 року, справа № 917/265/189, зазначено, що додаток до договору – це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз’яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Тобто додаток до Договору – це документ, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов. Отже, виходячи з правової позиції Верховного Суду України, можливо дійти до висновку, що додаткові угоди, які є невід’ємними частинами договору, також є й складовими частинами додатків до цього Договору. Враховуючи зазначене вище, тендерним комітетом адміністрації Заводського району Миколаївської цілком на законних підставах було відхилено Вашу тендерну пропозицію на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено