• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Плати та світильники (ЛОТ №1- світильники; ЛОТ №2 – плати), код 31520000-7 за ДК 021:2015 «Світильники та освітлювальна арматура»

Торги відмінено

2 345 782.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 900.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 15:41 - 10.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)

Номер: 9da0241ac49444928a2ce46cf1152ca2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-014440-a.b2
Назва: СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Скарга:
1. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА» 1.1. Відповідно до пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ТУ У 27.4-30847131-001:2012, ДСТУ EN 60598-1:2017, ДСТУ EN 61547:2014, ДСТУ EN 55015:2017; ДСТУ EN IEC 61000-3-2:2019. Учасник обов’язково повинен надати Висновок Державної Санітарно-епідеміологічної експертизи. Строк видачі Висновку не раніше 2020 року. У Протоколі №102 від 01.11.2021 Замовником зазначено, що не можливо прочитати на який товар були надані висновки Державної Санітарно-епідеміологічної експертизи, так як завантажені учасником в систему закупівель електронні копії документів мають не чітку (не розбірливу) якість зображення. Скаржник не погоджується із рішенням Замовника зважаючи на наступне: У складі тендерної пропозиції наявна Технічна специфікація (файл «Додаток 5 Технічні вимоги.pdf») та Порівняльна таблиця (файл «Технічна специфікація(Порівняльна таблиця).pdf»), відповідно до яких ТОВ «ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА» пропонує наступний товар: Світильник ДПО 11С-1х5-001 Світильник ДКУ 42С-40-001 Світильник ДСУ 17С-70-001 Світильник ДКУ 40С-70-001 Світильник ЛПП 04С-1х18-002 Світильник ДСП 06С-15-221 Світильник ДВО 07С-30-004 Прожектор ДО 29С-60-03. На виконання вимоги пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації у складі пропозиції ТОВ «ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА» наявні Висновки Державної Санітарно-епідеміологічної експертизи строк видачі яких 2020 рік, а саме: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.07.2020 року №05.03.02-07/64071, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.07.2020 року №05.03.02-07/72874, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.07.2020 року № 05.03.02-07/57829, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.07.2020 року №05.03.02-07/89998 (файл «Висновки СЕС.pdf»). Так, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.07.2020 року №05.03.02-07/64071 підтверджує відповідність Світильників для зовнішнього освітлення (ДКУ 42С, ДСУ 17С, ДКУ 40С), Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.07.2020 року №05.03.02-07/72874 підтверджує відповідність Світильників для виробничих будинків (ЛПП 04С, ДСП 06С), Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.07.2020 року № 05.03.02-07/57829 підтверджує відповідність Світильників для громадських приміщень (ДПО 11С, ДВО 07С) та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.07.2020 року №05.03.02-07/89998 підтверджує відповідність Прожекторів загального призначення (ДО 29С). Наданий файл «Висновки СЕС.pdf» має чітку, розбірливу якість зображення, яка дає можливість зрозуміти інформацію, що міститься в наданих Висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи, зокрема є можливість прочитати на що були наданні зазначені висновки Державної Санітарно-епідеміологічної експертизи. Зважаючи на це Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив не чіткість та не розбірливу якість зображення наданому файлі «Висновки СЕС.pdf». Звертаємо увагу, що Протокол №102 від 01.11.2021 року не містить інформації, яка вимога тендерної документації порушена ТОВ «ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА», оскільки ТОВ «ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА» виконало вимоги тендерної документації в повній мірі. Тому з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА» була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в протоколі розгляду, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Дата розгляду скарги: 22.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.11.2021 09:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.11.2021 18:23
Дата виконання рішення Замовником: 16.12.2021 11:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення уповноваженої особи КП “Київпастранс” (протокол № 110) про визначення фізичної особи-підприємця Крошки Олександра Станіславовича переможцем закупівлі, згідно рішення від 22.11.2021, № 26060-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА", Цибанов Олексій Миколайович 380664026565 SBYT4@SVETO.ORG.UA http://www.sveto.org.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга, щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі

Номер: 2963c97d6dc54f7a8682d12c783bfce1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-014440-a.a1
Назва: Скарга, щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "Завод Світлотехніка", звертає увагу, що рішення Замовника не містить інформацію про виявлені порушення та в чому вони полягають. Згідно з частиною 2 статті 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або уразі усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету, було допущено помилку в пункті місце поставки товарів. Звертаємо увагу, що процедура закупівлі була оголошена 27.08.2021 року, строк прийому пропозицій тривав до 14.09.2021 10:00. Таким чином, у Замовника було більше 15-ти днів для того, щоб переглянути опубліковану тендерну документацію, зокрема інформацію про предмет закупівлі та вказане Замовником місце поставки товару, та, за потреби, внести до них зміни, в тому числі виправити допущені помилки в пункті місце поставки товарів, яку, зі слів Замовника, було допущено. Також слід підкреслити, що чинне законодавство у сфері публічних закупівель не передбачає такого виду порушення як допущення помилки в пункті місця поставки товарів. З огляду на викладене, акцентуємо увагу колегії на тому, що відсутній факт самого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки допущення помилки при зазначені місця поставки товару не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В рішенні Замовника відсутній опис таких порушень, в тому числі яка норма Закону на момент відміни процедури закупівлі порушено, а також відсутні будь-які посилання на інше законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що відповідає за порушення у сфері публічних закупівель. Додатково слід підкреслити, що Замовником, зокрема, також не зазначено в чому полягає помилка в пункті місце поставки товарів, про яку вказано у Протоколі №66 від 20.09.2021 року, та до яких наслідків вона приводить. Також звертаємо увагу колегії на те, що Замовником в рішенні не зазначено в чому полягає неможливість усунення порушень законодавств у сфері публічних закупівель. Додатково повідомляємо, що Замовник, відповідно до ст. 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Закону, цими повноваженнями наділені інші органи, на кшталт органу оскарження та органів державного фінансового контролю. Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата розгляду скарги: 06.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.09.2021 12:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.10.2021 14:53
Дата виконання рішення Замовником: 28.10.2021 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, причина відміни - неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол від 20.09.2021 № 66, в якому зазначено, зокрема, наступне: "У зв’язку допущено помилки в тендерній документації, запропоновано відмінити тендер відповідно до частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" - у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відмінити тендер за лотом №1 № UА-2021-08-27-014440-а, Плати та світильники (ЛОТ №1- світильники; ЛОТ №2 - плати), код 31520000-7 за ДК 021:2015 "Світильники та освітлювальна арматура" на підставі частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" - у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: при підготовці тендерної документації в частині інформація про предмет закупівлі було допущено помилку в пункті місце поставки товарів". Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з підстав, наведених у протоколі від 20.09.2021 № 66. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести 6 тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, Замовник скасовує рішення уповноваженої особи КП “Київпастранс” (протокол № 66) про відміну процедури закупівлі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА", Цибанов Олексій Миколайович 380664026565 SBYT4@SVETO.ORG.UA http://www.sveto.org.ua