• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні віконних блоків та вітражів на металопластикові по об'єкту КУ "6-а міська клінічна лікарня" за адресою: м. Запоріжжя, вул.Сталеварів, 34 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація).

Завершена

899 162.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 496.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2017 12:10 - 12.08.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 7b1d429b23ed4febb8be70531afa84ef
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-01-000307-c.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження рішення Замовника щодо обрання переможцем торгів тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «Компанія Позитив», наданою для участі у відкритих торгах «Капітальний ремонт по заміні віконних блоків та вітражів на металопластикові по об’єкту «КУ 6-а міська клінічна лікарня» за адресою м. Запоріжжя. вул.. Сталеварів, 34 (код ДК 021:2015-45453000-7 капітальний ремонт та реставрація)» вважаємо її такою, що не відповідає повню мірою технічним вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п. 4.4. розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі» вказаних вище технічних вимог до предмета закупівлі Учасник повинен надати завірені копії протоколів випробувань на конструктивні частини виробу (віконного блоку): профіль, склопакет. Однак, ознайомлення із документами, поданими ТОВ «Компанія Позитив», свідчить про те, що ця вимога виконана не була. Так, надано Протокол випробувань № Т91/05-15 від 20.05.15 профілів полівінілхлоридних для віконних та дверних конструкцій, зокрема, торгової марки OLIMPIA (п. 3 Протоколу). Однак, випробування пройшла лише стулка вікна, тоді як інші конструктивні частини виробу (рама, штапик, імпост) перевірені не були. Таким чином, наданий Учасником протокол випробувань не задовольняє вказаним вище Вимогам до предмета закупівлі. Окрім того зауваження викликають і розрахунки, проведені ТОВ «Компанія Позитив». У п. 2 форми «Тендерна пропозиція» (вих. № 15/3 від 15.08.17) Учасник вказує, що термін виконання робіт складає 75 календарних днів. Однак, у п. 20 розрахунку до договірної ціни (вих. № 15/4 від 15.08.17) строк виконання робіт вказано вже 70 календарних днів. Таким чином, розрахунок до договірної ціни не лише суперечить тендерній пропозиції у одній із ключових позицій, але й ставить під сумнів розрахунки Учасника взагалі. Сумнівною на наш погляд є також і надана ТОВ «Компанія Позитив» Довідка про відсутність заборгованості із податків із зборів (обов’язкових платежів), що контролюються Вільнянською ОДПІ Головного управління ДФС Запорізької області № 1092/10/08/-08-17 від 31.08.17. По-перше, відсутній фірмовий бланк Вільнянською ОДПІ Головного управління ДФС Запорізької області, тоді як весь багаторічний досвід свідчить про те, що така довідка завжди видається на фірмовому бланку податкового органу, який і містить усі необхідні реквізити. У даному випадку будь-які реквізити податкового органу відсутні взагалі. По-друге, підставою видачі Довідки вказано постанову Правління НБУ від 01.12.14 № 758 «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України»та від 23.02.15 № 124 «Про особливості здійснення деяких валютних операцій», а також листа НБУ від 26.02.15. Тоді як Довідки, що видаються для надання у складі тендерної пропозиції мають посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 № 922- VIII та Наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.10.13 № 567. По-третє, вказана Довідка має відтиск печатки, яка є абсолютно не розбірливою і прочитати її не має можливості, що поряд із відсутністю фірмового бланка, про що говорилося вище, фактично не дозволяє якимось чином ідентифікувати походження та авторство Довідки. Вважаємо, що наведені вище факти свідчать про прямі порушення, або принаймні не дотримання вимог до предмета закупівлі, а також ставлять під сумні як достовірність розрахунків, зроблених ТОВ «Компанія Позитив», так і надані документи взагалі. За таких умов рішення Замовника про обрання тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» переможцем вважаємо не обґрунтованим та не законним. Просимо рішення скасувати а тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Позитив» відхилити.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2017 19:07
Автор: ТОВ ОЛЕКСАНДРІЯ-ГРУП, ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ +380612240070 veka2012@ukr.net http://veka.zp.ua
Вимога
Є відповідь

щодо неправомірного прийняття рішення

Номер: 43bc960241a14bd593a3160065c0dd03
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-01-000307-c.c1
Назва: щодо неправомірного прийняття рішення
Вимога:
Вважаємо рішення замовника щодо акцепту пропозиції ТОВ «Адамасто ЛТД» за торгами на закупівлю робіт з «Капітального ремонту по заміні віконних блоків та вітражів на металопластикові по об'єкту КУ "6-а міська клінічна лікарня" за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 34 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)» незаконним, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме: 1. У складі пропозиції учасника відсутні документи щодо реєстрації платника податку, оскільки учасником вказано що він не являється платником ПДВ або платником єдиного податку. 2. У складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо виробів які пропонуються до постачання (відсутня інформація про профіль, склопакети, фурнітуру які пропонується до постачання) 3. Не всі документи учасника містять реєстраційний номер та дату реєстрації документу (довідка про виконання аналогічних договорів, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, тощо) 4. Наявні підстави згідно п. 7 частини 1 Статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури торгів є пов’язаною особою з іншим учасником процедури закупівлі, а саме з ТОВ «Александрія-Груп», що підтверджується наступними фактами: 1. На бланку підприємства ТОВ «Адамасто ЛТД» та згідно наданої довідки №108 від 15.08.2017 «Відомості про учасника» єдиним номером для зв’язку з учасником вказаний номер телефону (061) 224-02-38, слід за цим, згідно наданого витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданого у складі пропозиції ТОВ «Олександрія-Груп» та наявної інформації зазначеної на бланку підприємства вищевказаний номер телефону (061) 224-02-38 належить ТОВ «Олександрія-Груп». 2. У складі документів учасників ТОВ «Адамасто ЛТД» та ТОВ «Олександрія-Груп» наявний документ «Сертифікат відповідності» на фурнітуру ТМ AXOR, який має у верхньому лівому куті дату та час отримання цього документу, які повністю співпадають в обох учасників. 3. Однакова манера формування пропозиції, якість сканованих документів, тощо. Всі вище вказані ознаки, вказують на явну змову між учасниками тощо. 5. У складі документів ТОВ «Адамасто ЛТД» надано наказ №5/1 від 19.07.2017 щодо призначення Яроша В.О. відповідальним за охорону праці на підприємстві, однак, згідно наданого звіту за попередній звітній місяць відносно дати розкриття тендерних пропозицій про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів податків та зборів, включаючи Таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, Ярош В.О. відсутня інформація про трудові відносини між підприємство та зазначеною особою. Крім того згідно наданого повідомлення про прийняття на роботу працівників, отриманого 31.07.2017 р ДФСУ, зазначена особа була прийнята на роботу наказом №10-К від 31.07.2017 і почала свою трудову діяльність лише від 01.08.2017 р.. Зазначений факт вказую на фіктивність наданих учасником розпорядчих документів щодо наявності відповідальної особи з охорони праці на підприємстві, або на наявні ознаки порушення у сфері трудового законодавства. Зважаючи на викладене вище, вважаємо рішення замовника, щодо обрання переможцем торгів пропозицію ТОВ «Адамасто ЛТД» незаконним та таким що порушує основні принципи закупівлі, а саме: проведення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За для запобіганню корупційним діям і зловживанням, вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем торгів ТОВ «Адамасто ЛТД» та відхилити їх пропозицію зважаючи на зазначені вище факти порушень, провести оцінку тендерних пропозицій наступних за ціною учасників. У разі не задоволення нашої вимоги, ми вимушені будемо звернутися до правоохоронних органів та Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Комунальна установа «6-а міська клінічна лікарня», на Ваше звернення за роз’ясненнями (. ID: UA-2017-08-01-000307-c.c1від 23.08.2017) щодо акцепту пропозиції ТОВ «Адамасто ЛТД» за торгами на закупівлю робіт з «Капітального ремонту по заміні віконних блоків та вітражів на металопластикові по об'єкту КУ "6-а міська клінічна лікарня" за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 34 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)» надає відповідь: 1. Щодо відсутності документів. Відповідно до вимог п.п3.3 п.3 додатку №1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або копія витягу з реєстру платників єдиного податку, та/ або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, тобто інші витяги з реєстрів та/ або свідоцтво про реєстрацію платників податку учасники торгів не повинні надавати. Згідно тендерної документації у разі відсутності документів Учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Учасник ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» надав листи- роз’яснення від 15.08.2017 №110,112 що не є платником податку ПДВ та єдиного податку 2. Щодо неповної інформації у складі тендерної пропозиції щодо виробів які пропонуються . Згідно вимог п.п. 4.1-4.4 п. 2 додатку 3 Замовником в складі технічних вимог до предмету закупівлі вимагаються копії документів, що посвідчують якість конструктивних частин, з яких складається віконний блок (копії сертифікатів відповідності, технічний паспорт та протокол випробування на виріб, профіль, склопакет та фурнітуру). Учасник ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» надав усі документи стосовно технічних характеристик предмету закупівлі а саме: технічний паспорт на виріб, сертифікат відповідності № UA1.177.0004849-17 на блоки віконні та дверні полівінілхлоридні з профілю «Open Teck», сертифікат відповідності на профілі полівінілхлорідні для огороджувальних будівельних конструкцій з ущільнювачем та без ущільнювачем марок «Open Teck», «Imperial», «Moderna», протокол випробування №201-ВЛ від 07.08.2017р. на блок віконний з ПВХ профілю «Open Teck» standart 60, сертифікат відповідності №UA1.196.0010368-17 на склопакети однокамерні та двокамерні з товщиною скла від 3 мм до 10 мм з склом М1,сертифікат відповідності №UA1.177.0003755-17 пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків TM AXOR системи «Komfort Line K-З», протокол випробування на склопакети від 01.06.17р №Л147/06-17, протокол випробування від 30.03.2017р №УПС 34/190-4-17 на профілі з ПВХ для огороджувальних будівельних конструкцій марки «Open Teck», «Imperial», «Moderna». 3. Щодо відсутності окремих реквізитів на документах. Відповідно до п.п 1.1,1.2,1.3 п.1 до додатку №1 тендерної документації учасники торгів надають довідки (довідка, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників(робочих професій), довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) за наведеним зразком у яких не передбачено дата та реєстраційний номер. Учасником надано довідки згідно вимог тендерної документації, відсутність на них реєстраційного номеру та дати реєстрації не є підставою для відхилення. 4. Щодо пов’язаних осіб. Щодо 4 пункту Вашої скарги про неправомірне прийняте рішення повідомляймо наступне. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Згідно до пункту 16, ст. 1 Закону пов’язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: - юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; - фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Таким чином не вважається випадком пов’язаності осіб коли декілька учасників зареєстровані за однією юридичною адресою, або фізично розташовані в одному приміщенні, або мають співзвучні назви, або були між собою контрагентами. Також повідомляємо, що згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у ТОВ «Адамасто ЛТД» вказаний інший номер контактного телефону, який не співпадає з номером телефону ТОВ «Олександрія-Груп». Таким чином, ми як Замовник, не маємо підстав вважати,ТОВ «Адамасто ЛТД» та ТОВ «Олександрія-Груп» пов’язаними особами. 5. Щодо призначення відповідальної особи. Стосовно призначення Яроша В.О. на посаду відповідального за охорону праці на підприємстві ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» повідомляємо наступне. Згідно ст. 16 Закону, Замовник обов’язково установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підставі чого 16.08.2017 року ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» завантажена до електронного майданчику Таблиця 6. Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам. Згідно повідомлення про прийняття працівника на роботу, Ярош В.О. прийнятий на роботу Наказом № 10-К від 31.07.2017 року. Також інформуємо, що Замовник не має повноважень контролювати законність укладання трудового договору між роботодавцем та співробітником. На момент закінчення проведення аукціону (17.08.2017 р.) Ярош В.О. є співробітником ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» учасник надав відповідні документи до тендерної документації, тому не має підстав для відхилення . Враховуючи зазначене вище, вважаємо, що підстав для скасування рішення щодо обрання переможцем торгів ТОВ «АДАМАСТО ЛТД» та відхилення їх пропозицій відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено