• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери для сміття

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 14:07 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 13947d22316749beb68742ff4eda2668
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-003446-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах. При виборі технічних характеристик предмету Закупівлі Замовник має керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель. Головною характеристикою для придбання контейнерів є призначення збору твердих побутових відходів та відповідність стандарту ДСТУ 8476: 2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги”, стандарту EN 840-3 на які посилається Замовник. Водночас, жоден із вищенаведених стандартів не містить вимог до технічних характеристик до предмета закупівлі штучно обмежує коло потенційних учасників, містить ознаки корупційної змови та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. КОНТЕЙНЕР ІЗ ПОДІБНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ВИГОТОВЛЯЄ ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК БІЛОРУСЬКИЙИЙ СЗАТ «Завод Сантекс», Республіка Білорусь, 220013, м. Мінськ, вул. Якуба Колоса, 37, приміщення 4. Представником Білорусії в закупівлях в Україні є ТОВ "РЕНТОК ГРУП", яке відповідно перепродає білоруські контейнери від свого імені та їхні дилери ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРАЗ ГРУП" та ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ", ЩО СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ ЗАБЕЗПЕЧЕЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. В цій закупівлі Замовником визначено, що товар повинен відповідати: ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» (надалі – ДСТУ 8476:2015) . Однак, дослідивши технічні вимоги, Учасником встановлено, що Замовником не дотримано вимогу ст. 22 Закону, що вбачається з наступного. Так, Замовником у технічних вимогах тендерної документації встановлені наступні вимоги: Ребра жорсткості на передній і задній стінках контейнера: - виготовлені трирівневим штампуванням;. Ребра жорсткості на кришці контейнера: - виготовлені трирівневим штампуванням; Рама контейнера: - квадратна труба; - перетин не менше 20 на 20 мм. Кронштейни коліс: - товщина металу не менше 4 мм; - з вбудованим підсилювачем товщиною не менше 4 мм; - зварне кріплення. Штамповане місце для розміщення логотипів замовника на передній, задній стінці та кришці контейнера, відповідно до ескізу: З приводу цих вимог вимушені звернути увагу замовника По перше: Виготовлення чаші контейнера та боковин контейнера, так само як і кришки контейнера шляхом трирівневим штампуванням. Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 , відповідність до якого вимагає Замовник, передбачена наявність ребер жорсткості, але жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова їх конфігурація :«Наявність шляхом трирівневим штампуванням », а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Зазначена «Наявність шляхом трирівневим штампуванням » впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію контейнера також вона не має ніякого технічного обґрунтування та фізичного сенсу, оскільки: - всі контейнери, які мають сертифікати відповідності ДСТУ 8476:2015 пройшли випробування на навантаженість та цілісність конструкції у спеціалізованих лабораторіях наукових інститутів, мають підтверджену вантажопідйомність більше 500 кг, не враховуючи власну масу та достатню міцність конструкції без наявності саме «трирівневим штампуванням» чи «однорівневим штампуванням», чи то іншої форми ребер жорсткості та конкретизації їх кількості. Контейнери, що пропонує наша компанія, виготовлені з високоякісного матеріалу, з наявністю ребер жорсткості виконаних методом штампування глибокої витяжки по класичній схемі провідних виробників, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на погіршення його якості. Конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником не є стандартною, адже ДСТУ 8476:2015, стандарт EN 840-3 не вбачає наявність якоїсь конкретної схеми ребер жорсткості на корпусі контейнера. По друге: Застосування конкретного типу труби- квадратна перетин не менше 20 на 20 мм. Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачена конфігурація труби (чи то кругла - чи то квадратна) для виготовлення рами жорсткості ні в якій мірі не регламентується , хоча в основній своїй масі провідними виробниками застосовується кругла труба яка має кращі якісні показники. По третє: Товщина металу на кронштейнах коліс замовником вимагається не менш 4 мм. Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено відповідність цієї вимоги. Нашим підприємством виготовляються контейнери з товщиною метала на кронштейні коліс 3 мм. що в повній мірі відповідає умовам користування. Таким чином ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників. В четверте: Штамповане місце для розміщення логотипів замовника на передній, задній стінці та кришці контейнера, відповідно до ескізу. Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ДСТУ 8476:2015 наявність якихось додаткових площин для логотипів не регламентується, а при необхідності це можливо зробити різними іншими методами. Наявність цієї вимоги ще раз свідчить про лобіювання замовником інтересів ТОВ «РЕНТОК ГРУП» оскільки така особливість властива тільки продукції заводу «Сантекс» представниками якого вони є. Виходячи з цієї надмірної деталізації характеристик товару відповідності вимогам Замовника, по сукупності ознак, відповідає тільки продукція завода «Сантекс» республіки Білорусь офіційним представником, якого в Україні є ТОВ «РЕНТОК ГРУП» . Усі інші пропозиції будуть мати ознаку продукції з гіршими технічними характеристиками і будуть відхилені. Такі дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих постачальників, адже подавши тендерну пропозицію, такий учасник буде відхилений замовником через невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що згідно ЗУ про державні закупівлі ст..5 Недискримінація учасників п. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. На лице наявність корупційної складової в діях Замовника. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,- статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель для недопущення обмеження конкуренції в цієї закупівлі, та порушень закону вимагаємо: 1) Виключити з тендерної документації пункти про виконання чаші та боковини контейнера, так само як і кришки контейнера з наявністю шляхом трирівневим штампуванням . Замінивши їх – на наявність ребер жорсткості виконаних методом штампування; 2)Виключити з тендерної документації пункт про використання квадратної руби 20х20 замінив – на використання труби перетином не менш 20 мм.; 3) Виключити з тендерної документації пункт товщина металу на кронштейнах коліс не менш 4 мм. замінив –на товщина металу на кронштейнах коліс не менш 3 мм.; 4)Видалити з тендерної документації вимогу що до Штамповане місце для розміщення логотипів замовника як таку що носить дискримінаційний характер.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Щодо дотримання вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) зазначаємо, що зазначена Вами стаття 22 Закону встановлює вимоги щодо тендерної документації при проведенні відкритих торгів. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Повідомляємо, що Замовником у Оголошенні про проведення закупівлі та його Додатках чітко визначено, яка саме продукція вважатиметься еквівалентом. Технічні характеристики не містять жодного посилання на будь-якого конкретного виробника або учасника. Також зазначаємо, що стандарт ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» та EN 840-3 містять загальний опис технічних вимог до конструкції контейнерів. Виробники можуть на власний розсуд змінювати конструкцію контейнерів та визначати особливості конструкційних елементів для забезпечення більш якісних характеристик ніж визначено у стандарті. Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не суперечать вимогам чинних стандартів та забезпечать закупівлю якісного товару, який має довший строк експлуатації та стійкість до пошкоджень при обслуговуванні. Відповідно до статті 5 Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовником не обмежено надання пропозицій на товар із кращими технічними характеристиками, ніж визначено у оголошенні про проведення закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.09.2021 23:16