-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Приладдя для навчальних закладів
Завершена
1 459 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 500.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2017 13:20 - 10.08.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9063c11dfcae40cb8ce09c99c0e88b24
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-26-000805-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до положень ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою виправити допущені порушення законодавства у тендерній документації, а саме:
Вимога, зазначена у п.5 додатку 3 щодо надання «Копії перших сторінок ТУ У на обладнання кабінетів природничо-математичного напрямку затверджених МОН України, погоджених та перевірених іншими відповідними профільними інстанціями»- є дискримінаційною . Відповідно до норм Закону України “Про стандартизацію” Технічні умови є об’єктом права інтелектуальної власності підприємств, що їх затвердили, і не можуть без їх згоди оприлюднюватися і чи використовуватися в інший спосіб третіми особами. «Обладнання кабінетів природничо-математичного напрямку» не є конкретним видом товару, а включає до свого складу широку номенклатуру товару різних категорій, які всупереч наказу Мінекономіки «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, об’єднані замовником в одному предметі закупівлі. Більша частина обладнання, включаючи зазначені замовником персональний комп’ютер вчителя, операційна система, офісний пакет, цифровий вимірювальний комплекс а також виключно все демонстраційне обладнання на території України не виробляється, тому отримати згоду на оприлюднення технічних умов закордонних виробників не є можливим.
Також «свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів приподничо – математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів», зазначені замовником у п.6 Додатку 3 Документації, є документом, що носить суто рекомендаційний характер. Інформуємо, що факт наявності листів, директив, свідоцтв та інших документів, виданих профільними міністерствами або підпорядкованими їм установами, не може бути застосований у якості вимоги до учасників відкритих торгів.
П.4 Додатку 3 до Документації містить вимогу, за якою учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: «Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником обладнання, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати оригінал листа (ів) авторизації учасника виробником (офіційним представником в Україні) товарів які пропонуються (лабораторні комплекти, набори демонстраційні, комплекти електрозабезпечення, персональний комп’ютер вчителя, операційну систему, офісний пакет, електронні освітні ресурси, цифровий вимірювальний комплекс) з інформацією про назву торгів із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій»
Дана умова є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у торгах суб’єктів господарювання, які на законних підставах реалізовують відповідний товар, але не є представниками виробників в Україні. Крім того, такі вимоги ставлять більшість потенційних учасників у нерівні умови порівняно з учасниками, які є представниками виробників відповідного товару. Дане положення є дискримінаційним також виходячи з широкої номенклатури товару, який замовник безпідставно об’єднав за одним кодом класифікатору, хоча товар, який є предметом закупівлі, належить до різних категорій (за показником четвертого знаку) згідно з ДК 021:2015, що може нанести збитки Державному бюджету України.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до Документації відповідно до порядку, визначеному п.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити із складу додатку 3 до Документації п.4,5 та 6.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.08.2017 17:45
- Протокол № 63.pdf 04.08.2017 14:28
Дата подачі:
01.08.2017 17:45
Вирішення:
Детально вивчивши вашу вимогу, повідомляємо наступне: опрушень законодавства, що регламентує проведення публічних закупівель та дискримінаційних вимог в нашій тендерній документації не виявлено. Всі вимоги до шкільного обладнання відповідають листу МОН У «Що до закупівлі засобів навчання та навчального обладнання» №1/9-525 від 04.10.2016р. за підписом Заступника Міністра П.К.Хобзея. Ознайомитися з яким Ви можете на веб-сторінці міністерства.
Що до інших вимов, просимо Вас уважно вивчити тендерну документацію, де чітко вказано «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства, або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Документи, які не передбачені Господарським кодексом України та іншими діючими правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених додатком 2 тендерної документації подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.»
Також наголошуємо, що Ви в праві надали лист-роз’яснення у складі своєї пропозиції, щодо не надання будь-якого документу, у довільній формі з вказівкою на причину не подання документу згідно вимог. Ми обов'язково розглянемо
Статус вимоги:
Відхилено