• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт аудиторії № 2 ЛНТУ по вул., Львівська, 75 в м. Луцьк, Волинської області

Поточний ремонт аудиторії № 2 ЛНТУ по вул., Львівська, 75 в м. Луцьк, Волинської області

Завершена

1 492 046.34 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 29 840.92 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 13:28 - 10.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

рішення замовника

Номер: 7f1d1d4a949c45e9a3ba0542c35d0d0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-002949-c.b1
Назва: рішення замовника
Вимога:
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «ПМК НОВА» на закупівлю послуг з поточного ремонту аудиторії № 2 ЛНТУ по вул. Львівська, 75 в м.Луцьк, Волинської області, замовником на підставі протоколу №163 від 20 вересня 2021 року було відхилено пропозицію підприємства із підстав: учасник не надав розрахунок Адміністративних витрат згідно Додатку 4 Тендерної документації. Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією через електронну систему закупівель. Не погоджуючись із даним рішенням замовника, вимагаємо додаткових пояснень про обґрунтовані причини відхилення пропозиції ПП «ПМК-НОВА» . Відповідно до умов тендерної документації, зокрема п. 1, розділу ІІІ, учасник повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції згідно Додатку 4 тендерної документації. У вказаному додатку замовником зазначено, що договірна ціна повинна складатись із розрахунків нарахувань, закладених в договірну ціну. Як вбачається із вимог, учасник надає лише ті розрахунки, які закладено в договірну ціну. У договірній ціні, наданій ПП «ПМК-НОВА» у складі пропозиції відсутній розрахунок адміністративних витрат оскільки підприємство не мало на меті закладати такі витрати. Варто зауважити, що відповідно до норм будівельних стандартів ціна пропозиції, за яку претендент (підрядник) згоден виконати замовлення, розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення, та поточних цін на них. У ціні пропозиції претендент (підрядник) визначає вартість підрядних робіт, які пропонуються до виконання. Адміністративні витрати – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Звідси, дані витрати стосуються виключно внутрішньої діяльності підприємства та ніяким чином не впливають на якість та об’єми виконання робіт. Також, відповідно до п.5.3.4. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 при обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, включаються такі адміністративні витрати: - витрати на врегулювання спорів у судових органах; - відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об’єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо; - витрати на перебазування будівельних організацій; - витрати пов’язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації; - витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду; - витрати з операційної оренди; - витрати зі страхування майна; - витрати, пов’язані з витрати на збут та іншими операційними витратами будівельної організації. Із наведеного вбачаємо, що адміністративні витрати жодним чином не впливають на загальні будівельні роботи, а тому можуть не закладатись в розрахунок договірної ціни якщо учасник не планує таких витрат. Також варто зауважити, що витрати які не закладені в договірну ціну в подальшому замовником не оплачуються. У договірній ціні поданій у складі тендерної пропозиції, були надані усі заплановані розрахунки, які необхідні ПП «ПМК-НОВА» для якісного надання послуг з поточного ремонту вищезазначеного об’єкта. Окрім того, у тендерній документації відсутня конкретна вимога про те, що договірна ціна обов’язково повинна містити розрахунок адміністративних витрат. Тендерна пропозиція була подана у повній відповідності вимогам тендерної документації. З огляду на вищезазначене, просимо надати додаткові пояснення з відповідними обґрунтуваннями (в т.ч. з посиланнями на нормативно-правові акти) з яких конкретних обґрунтованих підстав було відхилено пропозицію ПП «ПМК-НОВА»? Відповідь просимо надати у терміни визначені ЗУ «Про публічні закупівлі». У випадку надання необґрунтованої відповіді ми будемо змушені звернутись до органу оскарження та відповідних правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На ваш запит щодо надання додаткового роз’яснення рішення затвердженого протоколом засідання тендерного комітету Луцького національного технічного університету № 163 від 20 вересня 2021 щодо відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Поточний ремонт аудиторії № 2 ЛНТУ по вул. Львівська, 75 в м. Луцьк, Волинської області – код національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» - ПП «ПМК НОВА» року повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція ПП «ПМК НОВА» не відповідає вимогам пп.1.1. п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації в частині надання розрахунків ціни тендерної пропозиції з обґрунтуванням, в тому числі, нарахувань, закладених в договірну ціну, а саме: - прибутку (в межах усереднених показників); - адміністративних витрат; - інших нарахувань (ризики, зокрема). Дана вимога, викладена в додатку 4 Тендерної документації стосується усіх учасників оголошеної відкритої закупівлі. У відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі», що закріплені п.2 ч.1 статті 31, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Посилання ПП «ПМК НОВА» на пункт 5.3.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Правила визначення вартості будівельних робіт» є нікчемним. По-перше, п. 5.1.1 ч. 5.1 розділу 5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 наголошує, що адміністративні витрати будівельної організації, які враховуються у вартості об’єкту будівництва – це загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Такі витрати передбачені при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів на підставі усереднених показників, наведених в додатку «Г» ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, або яка склалася в підрядній організації за попередній період. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет прийшов до висновку, що виключення цих витрат під час розрахунку ціни тендерної пропозиції порушує не тільки вимоги Тендерної документації, а й ставить у нерівне положення учасників торгів. Крім того, у разі прийняття рішення учасником торгів щодо не нарахування таких витрат, учасник, відповідно до вимог додатку 4 повинен надати аргументоване роз’яснення, чому, з яких причин даний документ відсутній в складі тендерної пропозиції. Вважаємо, що своїми діями учасник торгів ПП «ПМК НОВА» порушив не тільки вимоги Тендерної документації, а і принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, і тому числі «добросовісна конкуренція серед учасників» та «зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника».
Статус вимоги: Не задоволено