• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів)

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 11:01 - 08.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника, оформлене Протоколом №689 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації від 15 вересня 2021 року щодо визнання ФОП Мінін О.О. переможцем та повідомлення про намір укласти договір

Номер: fc1876c52d684d7892f0bbe36e44ed79
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-001427-c.c1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, оформлене Протоколом №689 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації від 15 вересня 2021 року щодо визнання ФОП Мінін О.О. переможцем та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника, оформлене Протоколом №689 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації від 15 вересня 2021 року щодо визнання ФОП Мінін О.О. переможцем та повідомлення про намір укласти договір Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-08-27-001427-с на закупівлю ДК 021:2015 - 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів). У процедурі торгів з означеного предмету закупівлі прийняли участь наступні учасники: • ФОП Барбаш Сергій Єгорович (ІПН 2472108173), остаточна цінова пропозиція 255`000.00 грн.; • Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсал+Техсервіс" (код ЄДРПОУ 39700608), остаточна цінова пропозиція 210`512.00 грн.; • ТОВ "АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ" (код ЄДРПОУ 42787596), остаточна цінова пропозиція 259`000.00 грн.; • ФОП Мінін Олександр Олександрович (ІПН 2667912037), остаточна цінова пропозиція 249`450.00 грн.; • ПП АВТОЛАЙФ ПЛЮС (код ЄДРПОУ 36251645), остаточна цінова пропозиція 260`000.00 грн.; • ФОП Варивода Григорій Ілліч (ІПН 2304706291), остаточна цінова пропозиція 249`500.00 грн.; Розкриття пропозиції учасників відбулося 13.09.2021. 15.09.2021 р. Замовником прийняте рішення, оформлене Протоколом № 689 від 15 вересня 2021 р. засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації щодо розгляду тендерних пропозицій, про визнання ФОП Мінін О.О. переможцем відкритих торгів та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Ознайомившись із зазначеним Протоколом Замовника, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої права та охоронювані законом інтереси, суперечить вимогам ст.5, ст..16, ст..17, ст..22, ст..29, ст..31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виходячи з наступного: 1) Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:…» «… інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з ДОДАТКОМ 2 до тендерної документації;…» Відповідно до п.1 ДОДАТОК 2 тендерної документації: «1.Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасниками у складі пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів, за наступною формою: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № Назва матеріально-технічної бази, машин, механізмів, обладнання тощо Марка (у разі наявності) Стан (нове, справне, погане), а також наявна кількість Власна, орендується чи лізинг (у кого) або надається (ким) Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявного обладнання та матеріально-технічної бази, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всі позиції обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці. Учасник торгів повинен доказати, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час надання послуг. Інформацію необхідно підтвердити:  наявність використовуваного власного обладнання, машин, механізмів тощо одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку або іншими підтверджуючими документами;  орендовані обладнання, машини, механізми тощо: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк надання послуг, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку Орендодавця/Надавача послуг або іншими підтверджуючими документами;  наявність матеріально-технічної бази копіями документів, що підтверджують власність матеріально-технічної бази або копіями договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази або інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази.» Тобто, за вимогою тендерної документації Замовника, якщо наявність використовуваного власного обладнання потрібно було підтвердити одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку або іншими підтверджуючими документами, то орендоване обладнання потрібно було підтвердити: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк надання послуг, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку Орендодавця/Надавача послуг або іншими підтверджуючими документами. На підтвердження орендованого обладнання Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надав лише файл "Договор оренди обладнання.pdf." та не надав жодної картки бухгалтерського обліку основних засобів або виписки з позабалансового рахунку Орендодавця/Надавача послуг, або іншого підтверджуючого документа. Також, Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл "Довідка МТБ.pdf." та "Опис ОЗ.pdf.", в якому ігнорує вимогу Замовника – «Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявного обладнання та матеріально-технічної бази, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці». Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Визнавши ФОП Мініна О.О. переможцем, тендерний комітет Замовника порушив вимоги ст.5, ст.17 та п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на: добросовісну конкуренцію серед учасників; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Мінін О.О. не виконав умови тендерної документації та тендерна пропозиція учасника ФОП Мінін О.О. є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника ФОП Мініна О.О. підлягає відхиленню на підставі абз.2 та абз. 3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 2) Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:…» «… інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з ДОДАТКОМ 2 до тендерної документації;…» Відповідно до п.2 ДОДАТОК 2 тендерної документації: «2. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасниками у складі пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, за наступною формою: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг № з/п Посада П.І.Б. Освіта Досвід роботи на цій посаді (років) Штатний або найманий Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявних працівників, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод).» Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надає файл "Довідка наявність працівникі.pdf." та "Накази про прийняття копії.pdf.", "Трудові договора.pdf." до нього, в яких частково підтверджує інформацію по працівниках, зазначених у довідці. А саме, не підтверджено жодним документом п.1 таблиці – посада Майстра з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів – Мінін О.О. Вимога тендерної документації Замовника: «підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці» - Учасником ФОП Мінін О.О. не виконана. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Визнавши ФОП Мініна О.О. переможцем, тендерний комітет Замовника порушив вимоги ст.5, ст.17 та п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на: добросовісну конкуренцію серед учасників; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Мінін О.О. не виконав умови тендерної документації та тендерна пропозиція учасника ФОП Мінін О.О. є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника ФОП Мініна О.О. підлягає відхиленню на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3) Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:…» «…довідкою, складеною у довільній формі, яка містить відомості про підприємство (реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон для контактів, банківські реквізити); керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), інформація про систему оподаткування, на якій знаходиться учасник;…» Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надає файл "Довідка відомості про Учасника.pdf.", якій НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА, так як в ній відсутній реквізит ПОСАДА. Разом з тим, Учасником ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надано файл "Довідка наявність працівникі.pdf.", згідно якого він займає посаду Керуючий СТО/Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Мінін О.О. не виконав умови тендерної документації та тендерна пропозиція учасника ФОП Мінін О.О. є такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Тендерна пропозиція учасника ФОП Мініна О.О. підлягає відхиленню на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 4) Відповідно до п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у ДОДАТКУ 5 «Технічні вимоги»...» Відповідно до ДОДАТОК 5 тендерної документації: «…3.1. СТО повинна мати: - обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу; - комп’ютерний стенд перевірки та регулювання кутів розвалу і сходження коліс; - обладнання для шиномонтажних робіт, комп’ютерний стенд для балансування коліс; - обладнання для перевірки та чищення паливних форсунок; - обладнання для перевірки та регулювання світла фар; - закриту територію для зберігання автомобілів під охороною; - кількість постів (підйомників) СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 3-х автомобілів;…» Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надає файл "Довідка МТБ 2 СТО стоянка охорона.pdf." та на підтвердження зберігання автомобілів під охороною файл "копії труд.книжок охорона.pdf.", перша сторінка якого викладена російською мовою, друга - частково російською мовою. Разом з тим, відповідно до п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу «Загальні положення»: «…Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. …» Також, Учасник ФОП Мінін О.О. при поданні своєї тендерної пропозиції і шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, зазначив, що мова тендерної пропозиції українська - ТАК (на підтвердження у додатках надано файл «Скриншот.pdf») Тобто, Учасник ФОП Мінін О.О. надав інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у ДОДАТКУ 5 «Технічні вимоги» з порушенням вимог тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; Визнавши ФОП Мініна О.О. переможцем, тендерний комітет Замовника порушив вимоги ст.5, ст.17 та п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на: добросовісну конкуренцію серед учасників; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Мінін О.О. не виконав умови тендерної документації та тендерна пропозиція учасника ФОП Мінін О.О. є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника ФОП Мініна О.О. підлягає відхиленню на підставі абз.2 та абз. 3 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та викладена іншою мовою(мовами), аніж мова (мови),що вимагаються тендерною документацією. Аналогічна позиція міститься в рішеннях Антимонопольного комітету України: - Рішення № 11842-р/пк-пз від 28.05.2021 (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-01-004288-а); - Рішення № 3261-р/пк-пз від 21.03.2019 р., процедура закупівлі UA-2019-01-21-001931-b. 5) Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «…Якщо подається сканований документ з копії документу, то кожна сторінка копії такого документу повинна містити надпис «Згідно з оригіналом», назву посади, особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, а також дату засвідчення копії….» Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надає файли: "Накази про прийняття копії.pdf.", "Витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf.", "Код Минин.pdf.", "копії наказів охорона.pdf." (стр.2), "копії труд.книжок охорона.pdf.", "Копія договору _1113_ охорона Рутіл.pdf.", "Опис ОЗ.pdf.", "Оптіма Договір.pdf." (стр.6), "Паспорт Минин 1-6 _прописка.pdf." – ЯКІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА. А саме – відсутня дата засвідчення копії та назва посади. (Учасником ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надано файл "Довідка наявність працівникі.pdf." згідно якого він займає посаду Керуючий СТО/Майстер з діагностики та налагодження електронного устаткування автомобільних засобів) Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Мінін О.О. не виконав умови тендерної документації та тендерна пропозиція учасника ФОП Мінін О.О. є такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Тендерна пропозиція учасника ФОП Мініна О.О. підлягає відхиленню на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, незважаючи на грубі порушення та невідповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП Мінін О.О. вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було визнано ФОП Мінін О.О. переможцем процедури закупівлі. Вважаємо, що дані дії Замовника порушують вимоги Закону та право Скаржника на недискримінацію учасника, рівне ставлення, об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Беручи до уваги викладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Визнавши ФОП Мінін О.О. переможцем процедури закупівлі, тендерний комітет замовника порушив вимоги ст.5, ст..16, ст..17, ст..22, ст29, ст..31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушує мої охоронювані законом інтереси та гарантоване мені право на: - добросовісну конкуренцію серед учасників; - недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Я, скаржник, фізична особа – підприємець Барбаш С.Є. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що рішення, оформлене Протоколом № 689 від 15 вересня 2021 р. засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації щодо розгляду тендерних пропозицій про визнання ФОП Мінін О.О. переможцем відкритих торгів та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства. Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення… Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Мінін О.О. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: - прийняти скаргу до розгляду; - встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі; - зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ФОП Мінін О.О. переможцем, та рішення про намір укласти договір з ФОП Мінін О.О.. Додатки: 1. "Довідка МТБ 2 СТО стоянка охорона.pdf."; 2. "копії труд.книжок охорона.pdf."; 3. "Скриншот.pdf"; 4. "Договор оренди обладнання.pdf."; 5. "Довідка МТБ.pdf."; 6. "Опис ОЗ.pdf."; 7. "Довідка наявність працівникі.pdf."; 8. "Накази про прийняття копії.pdf."; 9. "Трудові договора.pdf."; 10. "Витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf."; 11. "Код Минин.pdf."; 12. "копії наказів охорона.pdf."; 13. "Копія договору _1113_ охорона Рутіл.pdf."; 14. "Оптіма Договір.pdf."; 15. "Паспорт Минин 1-6 _прописка.pdf."; 16. "Довідка відомості про Учасника.pdf."
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.09.2021 09:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.10.2021 15:47
Автор: ФОП БАРБАШ СЕРГІЙ ЄГОРОВИЧ, Верхуша Юрій Миколайович +380954560441 autokom.chernigiv@gmail.com