• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету

Завершена

908 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 621.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 10:30 - 09.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: 021ec3a249dd48faa84e75485eb1bc92
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005988-a.b5
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680 (1) Замовник, рішення якого оскаржується: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕМЕНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СЕМЕНІВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ місцезнаходження: 38200, Україна, Полтавська область, Семенівський р-н, селище міського типу Семенівка, ВУЛ. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 44, корпус А Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП» місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54 Е-mail: yuravator@gmail.com 050-98-53-561 Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-27-005988-a, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель Замовником, Виконавчим комітетом Семенівської селищної ради Семенівського району Полтавської області, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-27-005988-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету). (3) Підстави для подання скарги: 23 вересня 2021 року Протоколом засідання тендерного комітету № 22 за оголошенням № UA-2021-08-27-005988-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) по ЛОТ № 5 - ДК 021:2015 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с.Чаплинці) пропозицію ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" переможцем процедури закупівлі. (4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ та наказах про прийняття на роботу зазначаються персональні дані працівників ( в т.ч. ідентифікаційний номер) , однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації та законодавства України. 2) В витягу з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі. Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі. 3) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 4)Відповідно до вимог тендерної документції Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу (документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) учасника), що придатні для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не придатний до читання, оскільки весь текст в ньому розмитий. 5) Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: -довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; -довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. В складі тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" відсутній документ про залучення/не залучення співвиконавців. 6) У всіх наказах про прийняття на роботу працівників зазначається, що вони прийняті з випробувальним терміном. Учасником ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не додано документів про проходження чи непроходження такого випробувального терміну, а тому неможливо зробити висновок про законне використання праці та взагалі наявність працівників в ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ". За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). (5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав: Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є: - Протокол засідання тендерного комітету № 22 від 23.09.2021 за оголошенням № UA-2021-08-27-005988-a - тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників. - витяг з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - Порядок та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 - довідка про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - накази про прийняття на роботу працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" (6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження: Зобов’язати Виконавчий комітет Семенівської селищної ради Семенівського району Полтавської області: - скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 22 від 23.09.2021 за оголошенням № UA-2021-08-27-005988-a, згідно якого переможцем за Лотом 5 в закупівлі № UA-2021-08-27-005988-a визнано ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-27-005988-а Лот 5, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації - розглянути наступну економічно вигідну пропозицію. Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі: - Протокол засідання тендерного комітету № 22 від 23.09.2021 за оголошенням № UA-2021-08-27-005988-a - тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників. - витяг з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - Порядок та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 - довідка про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - накази про прийняття на роботу працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель. Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М.Аватор
Дата розгляду скарги: 18.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 10:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.10.2021 17:15
Дата виконання рішення Замовником: 23.10.2021 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати рішення, прийняте на засіданні тендерного комітету від 23.09.2021 (протокол №22) про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету» код ДК 021:2015: 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету (5 лотів)) (ідентифікатор закупівлі UA-P-2021-08-13-003072-a) за лотом №5 ДК 021:2015 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с.Чаплинці) та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" 36410686..
Автор: ТОВ "АВАТОР ІСП", Михайло Аватор +380509853561 yuravator@gmail.com http://avator.ua/
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: fc992d7c70b24fa5a86e1237c768e751
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005988-a.b4
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680 (1) Замовник, рішення якого оскаржується: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕМЕНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СЕМЕНІВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ місцезнаходження: 38200, Україна, Полтавська область, Семенівський р-н, селище міського типу Семенівка, ВУЛ. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 44, корпус А Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП» місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54 Е-mail: yuravator@gmail.com 050-98-53-561 Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-27-005988-a, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель Замовником, Виконавчим комітетом Семенівської селищної ради Семенівського району Полтавської області, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-27-005988-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету). (3) Підстави для подання скарги: 23 вересня 2021 року Протоколом засідання тендерного комітету № 17 за оголошенням № UA-2021-08-27-005988-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) по ЛОТ № 2 - ДК 021:2015 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальноїінфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с.Заїченці) пропозицію ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" переможцем процедури закупівлі. (4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ та наказах про прийняття на роботу зазначаються персональні дані працівників ( в т.ч. ідентифікаційний номер) , однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації та законодавства України. 2) В витягу з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі. Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі. 3) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 4)Відповідно до вимог тендерної документції Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу (документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) учасника), що придатні для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не придатний до читання, оскільки весь текст в ньому розмитий. 5) Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: -довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; -довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. В складі тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" відсутній документ про залучення/не залучення співвиконавців. 6) У всіх наказах про прийняття на роботу працівників зазначається, що вони прийняті з випробувальним терміном. Учасником ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не додано документів про проходження чи непроходження такого випробувального терміну, а тому неможливо зробити висновок про законне використання праці та взагалі наявність працівників в ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ". За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). (5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав: Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є: - Протокол засідання тендерного комітету № 17 від 23.09.2021 за оголошенням № UA-2021-08-27-005988-a - тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників. - витяг з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - Порядок та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 - довідка про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - накази про прийняття на роботу працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" (6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження: Зобов’язати Виконавчий комітет Семенівської селищної ради Семенівського району Полтавської області: - скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 17 від 23.09.2021 за оголошенням № UA-2021-08-27-005988-a, згідно якого переможцем за Лотом 2 в закупівлі № UA-2021-08-27-005988-a визнано ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ"надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-27-005988-а Лот 2, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації - розглянути наступну економічно вигідну пропозицію. Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі: - Протокол засідання тендерного комітету № 17 від 23.09.2021 за оголошенням № UA-2021-08-27-005988-a - тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників. - витяг з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - Порядок та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 - довідка про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" - накази про прийняття на роботу працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель. Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М.Аватор
Дата розгляду скарги: 18.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 10:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.10.2021 17:51
Дата виконання рішення Замовником: 23.10.2021 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасували рішення, прийняте на засіданні тендерного комітету від 23.09.2021 (протокол №17) про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю «Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету» код ДК 021:2015: 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету (5 лотів)) (ідентифікатор закупівлі UA-P-2021-08-13-003072-a) за лотом №2 ДК 021:2015 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с.Заїчинці) та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" 36410686..
Автор: ТОВ "АВАТОР ІСП", Михайло Аватор +380509853561 yuravator@gmail.com http://avator.ua/
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: 9a8b45d5476943d38ee9323df5276768
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005988-a.b3
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ ,та наказах про прийняття на роботу зазначаються персональні дані працівників ( в т.ч. ідентифікаційний номер) , однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. 2) В витягу з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі. Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі. 3) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 4)Відповідно до вимог тендерної документції Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу (документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) учасника), що придатні для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не придатний до читання, оскільки весь текст в ньому розмитий. 5) Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: -довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; -довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. В складі тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" відсутній документ про залучення/не залучення співвиконавців. 6) У всіх наказах про прийняття на роботу працівників зазначається, що вони прийняті з випробувальним терміном. Учасником ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не додано документів про проходження чи непроходження такого випробувального терміну, а тому неможливо зробити висновок про законне використання праці та взагалі наявність працівників в ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ". За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції по закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пояснення по сутівимоги ТОВ "АВАТОР ІСП" від 24.09.2021 року, № UA-2021-08-27-005988-a Стосовно першого пункту: Визначення такого поняття, як «персональні дані» надається в Законі України «Про Захист персональних даних» (№ 2297-VI) Відповідно до вказаного закону, персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Фізична особа, персональні дані якої обробляються є суб’єктом персональних даних. У відповідності до ст.2 Закону персональними даними, на які розповсюджується дія закону, вважаються будь-які відомості про особу, якщо її можна ідентифікувати як таку, якої стосуються ці відомості. Власне під відомостями розуміються певні факти, дані про дійсні, невигадані події, явища; те, що об’єктивно існує. Крім того, даним законом передбачено, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. А, виходячи із визначення поняття персональних даних, яке наводилося на початку , такими даними може вважатися навіть інформація про працівників, що надана у відповідній довідці – ПІБ, посада, стаж, освіта, кваліфікація – всі ці дані у сукупності є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Статтею 28 передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Таким чином, законодавство дає можливість потенційному учаснику закупівлі частину інформації своєї пропозиції визначити як конфіденційну і тим самим закрити широкому загалу доступ до відомостей, оприлюднення яких учасник вважає небажаним. Але одночасно існує пряма заборона визначати інформацію, наприклад, про працівників (якщо замовник встановив відповідний критерій) як конфіденційну – адже це підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Виконуючи кваліфікаційні вимоги, тендерної документації, у складі пропозиції учасником ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" було сформовано пакет документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. Було сформовано накази про прийняття на роботу працівників. В деяких наказах містяться, зокрема, ідентифікаційний номер, що в свою чергу можуть конкретно ідентифікувати осіб. Виходячи із вищевказаного, лист-згоду на обробку персональних даних можна віднести до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, це невід’ємний документ, що додається до підтвердження кваліфікаційних критеріїв на працівників, у даному випадку, Переможця даної закупівлі ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ". Згідно з п. 16 ст. 29 Закону: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/абодокументах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщуєповідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та п. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей . Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дана позиція підтверджується рішенням постійної діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21186-р/пк-пз від 17.09.2021р. Стосовно другого пункту: Згідно вимог Тендерної документації, в умовах Проекту договору, повідомляється про те, що «Виконавець декларує, щовін:внесений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій;» (цитата) В тендерній документації відсутня вимога про надання сааме Витягу з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій, а тим паче додаткові вимоги до самого витягу. Учасник мав надати лише інформацію, щовін внесений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, це не обов'язково мав бути документ, достатньо було написати довідку з данною інформацією. Ніяких інших додаткових вимог та застережень не було. Отже, учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" виконав в повній мірі вимогу Замовника. Стосовно третього пункту: Згідно вимог Тендерної документації, а саме Додатку 2, встановлені вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв, встановлених відповідно до ст. 16 Закону. Вимагалася довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" завантажив у складі пропозиції документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Полтав.pdf», яка в повній мірі відповідає вимогам Замовника, з дотриманням табличної форми та інформації в ній, яка вимагалась. Разом з тим, якщо Замовником виявлені невідповідності в документах Пропозиції, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону.Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/абодокументах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщуєповідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасникапроцедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїйтендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або новихдокументів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усуненнятаких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Стосовно четвертого пункту: Згідно умов Тендерної документації , Розділу III, вимагалось надання копії Статуту, умова виконана в повній мірі. Разом з тим, надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Стосовно п’ятого пункту: Згідно умов тендерної документації, «У разі залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, документ, визначений цим пунктом, надається на кожного субпідрядника/співвиконавця, що залучаються учасником» . Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не буде залучати субпідрядників/співвиконавців, тому й не надав довідку про субпідрядників. Документи, що нестосуються учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, які не передбачені для учасників, та не подаються у складі тендерної пропозиції, не можуть бути підставою для її відхилення замовником. Стосовно шостого пункту: Згідно умов Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме наявності працівників, вимагалось надати «(наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ).» (цитата). Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" надав накази про прийняття на роботу працівників, чим виконав вимогу. Ніяких інших додаткових вимог та застережень не було. Отже, учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" виконав в повній мірі вимогу Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: a25f6588b61049af8cbbe8c5db33223e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005988-a.b2
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ ,та наказах про прийняття на роботу зазначаються персональні дані працівників ( в т.ч. ідентифікаційний номер) , однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. 2) В витягу з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі. Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі. 3) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 4)Відповідно до вимог тендерної документції Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу (документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) учасника), що придатні для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не придатний до читання, оскільки весь текст в ньому розмитий. 5) Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: -довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; -довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. В складі тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" відсутній документ про залучення/не залучення співвиконавців. 6) У всіх наказах про прийняття на роботу працівників зазначається, що вони прийняті з випробувальним терміном. Учасником ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не додано документів про проходження чи непроходження такого випробувального терміну, а тому неможливо зробити висновок про законне використання праці та взагалі наявність працівників в ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ". За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції по закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пояснення по сутівимоги ТОВ "АВАТОР ІСП" від 24.09.2021 року, № UA-2021-08-27-005988-a Стосовно першого пункту: Визначення такого поняття, як «персональні дані» надається в Законі України «Про Захист персональних даних» (№ 2297-VI) Відповідно до вказаного закону, персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Фізична особа, персональні дані якої обробляються є суб’єктом персональних даних. У відповідності до ст.2 Закону персональними даними, на які розповсюджується дія закону, вважаються будь-які відомості про особу, якщо її можна ідентифікувати як таку, якої стосуються ці відомості. Власне під відомостями розуміються певні факти, дані про дійсні, невигадані події, явища; те, що об’єктивно існує. Крім того, даним законом передбачено, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. А, виходячи із визначення поняття персональних даних, яке наводилося на початку , такими даними може вважатися навіть інформація про працівників, що надана у відповідній довідці – ПІБ, посада, стаж, освіта, кваліфікація – всі ці дані у сукупності є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Статтею 28 передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Таким чином, законодавство дає можливість потенційному учаснику закупівлі частину інформації своєї пропозиції визначити як конфіденційну і тим самим закрити широкому загалу доступ до відомостей, оприлюднення яких учасник вважає небажаним. Але одночасно існує пряма заборона визначати інформацію, наприклад, про працівників (якщо замовник встановив відповідний критерій) як конфіденційну – адже це підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Виконуючи кваліфікаційні вимоги, тендерної документації, у складі пропозиції учасником ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" було сформовано пакет документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. Було сформовано накази про прийняття на роботу працівників. В деяких наказах містяться, зокрема, ідентифікаційний номер, що в свою чергу можуть конкретно ідентифікувати осіб. Виходячи із вищевказаного, лист-згоду на обробку персональних даних можна віднести до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, це невід’ємний документ, що додається до підтвердження кваліфікаційних критеріїв на працівників, у даному випадку, Переможця даної закупівлі ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ". Згідно з п. 16 ст. 29 Закону: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/абодокументах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщуєповідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та п. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей . Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дана позиція підтверджується рішенням постійної діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21186-р/пк-пз від 17.09.2021р. Стосовно другого пункту: Згідно вимог Тендерної документації, в умовах Проекту договору, повідомляється про те, що «Виконавець декларує, щовін:внесений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій;» (цитата) В тендерній документації відсутня вимога про надання сааме Витягу з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій, а тим паче додаткові вимоги до самого витягу. Учасник мав надати лише інформацію, щовін внесений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, це не обов'язково мав бути документ, достатньо було написати довідку з данною інформацією. Ніяких інших додаткових вимог та застережень не було. Отже, учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" виконав в повній мірі вимогу Замовника. Стосовно третього пункту: Згідно вимог Тендерної документації, а саме Додатку 2, встановлені вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв, встановлених відповідно до ст. 16 Закону. Вимагалася довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" завантажив у складі пропозиції документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Полтав.pdf», яка в повній мірі відповідає вимогам Замовника, з дотриманням табличної форми та інформації в ній, яка вимагалась. Разом з тим, якщо Замовником виявлені невідповідності в документах Пропозиції, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону.Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/абодокументах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщуєповідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасникапроцедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїйтендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або новихдокументів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усуненнятаких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Стосовно четвертого пункту: Згідно умов Тендерної документації , Розділу III, вимагалось надання копії Статуту, умова виконана в повній мірі. Разом з тим, надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Стосовно п’ятого пункту: Згідно умов тендерної документації, «У разі залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, документ, визначений цим пунктом, надається на кожного субпідрядника/співвиконавця, що залучаються учасником» . Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не буде залучати субпідрядників/співвиконавців, тому й не надав довідку про субпідрядників. Документи, що нестосуються учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, які не передбачені для учасників, та не подаються у складі тендерної пропозиції, не можуть бути підставою для її відхилення замовником. Стосовно шостого пункту: Згідно умов Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме наявності працівників, вимагалось надати «(наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ).» (цитата). Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" надав накази про прийняття на роботу працівників, чим виконав вимогу. Ніяких інших додаткових вимог та застережень не було. Отже, учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" виконав в повній мірі вимогу Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: f3cbfb5514ee49088b1c739c8c78e0b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005988-a.b1
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ ,та наказах про прийняття на роботу зазначаються персональні дані працівників ( в т.ч. ідентифікаційний номер) , однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. 2) В витягу з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій в графі територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій в переліку населених пунктів відсутні населені пункти, в яких необхідно буде надати Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, згідно даного Лоту. Тому ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не має права надавати дані Послуги на території населених пунктів, які зазначені в тендерній документації Замовника до даного Лоту закупівлі. Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 453 п. 8 виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій: інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі. 3) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 4)Відповідно до вимог тендерної документції Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу (документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) учасника), що придатні для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Статут наданий ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не придатний до читання, оскільки весь текст в ньому розмитий. 5) Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: -довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; -довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. В складі тендерної пропозиції ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" відсутній документ про залучення/не залучення співвиконавців. 6) У всіх наказах про прийняття на роботу працівників зазначається, що вони прийняті з випробувальним терміном. Учасником ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не додано документів про проходження чи непроходження такого випробувального терміну, а тому неможливо зробити висновок про законне використання праці та взагалі наявність працівників в ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ". За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції по закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пояснення по сутівимоги ТОВ "АВАТОР ІСП" від 24.09.2021 року, № UA-2021-08-27-005988-a Стосовно першого пункту: Визначення такого поняття, як «персональні дані» надається в Законі України «Про Захист персональних даних» (№ 2297-VI) Відповідно до вказаного закону, персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Фізична особа, персональні дані якої обробляються є суб’єктом персональних даних. У відповідності до ст.2 Закону персональними даними, на які розповсюджується дія закону, вважаються будь-які відомості про особу, якщо її можна ідентифікувати як таку, якої стосуються ці відомості. Власне під відомостями розуміються певні факти, дані про дійсні, невигадані події, явища; те, що об’єктивно існує. Крім того, даним законом передбачено, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. А, виходячи із визначення поняття персональних даних, яке наводилося на початку , такими даними може вважатися навіть інформація про працівників, що надана у відповідній довідці – ПІБ, посада, стаж, освіта, кваліфікація – всі ці дані у сукупності є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Статтею 28 передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Таким чином, законодавство дає можливість потенційному учаснику закупівлі частину інформації своєї пропозиції визначити як конфіденційну і тим самим закрити широкому загалу доступ до відомостей, оприлюднення яких учасник вважає небажаним. Але одночасно існує пряма заборона визначати інформацію, наприклад, про працівників (якщо замовник встановив відповідний критерій) як конфіденційну – адже це підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Виконуючи кваліфікаційні вимоги, тендерної документації, у складі пропозиції учасником ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" було сформовано пакет документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. Було сформовано накази про прийняття на роботу працівників. В деяких наказах містяться, зокрема, ідентифікаційний номер, що в свою чергу можуть конкретно ідентифікувати осіб. Виходячи із вищевказаного, лист-згоду на обробку персональних даних можна віднести до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, це невід’ємний документ, що додається до підтвердження кваліфікаційних критеріїв на працівників, у даному випадку, Переможця даної закупівлі ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ". Згідно з п. 16 ст. 29 Закону: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/абодокументах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщуєповідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та п. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей . Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дана позиція підтверджується рішенням постійної діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21186-р/пк-пз від 17.09.2021р. Стосовно другого пункту: Згідно вимог Тендерної документації, в умовах Проекту договору, повідомляється про те, що «Виконавець декларує, щовін:внесений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій;» (цитата) В тендерній документації відсутня вимога про надання сааме Витягу з реєстру операторів/провайдерів телекомунікацій, а тим паче додаткові вимоги до самого витягу. Учасник мав надати лише інформацію, щовін внесений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, це не обов'язково мав бути документ, достатньо було написати довідку з данною інформацією. Ніяких інших додаткових вимог та застережень не було. Отже, учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" виконав в повній мірі вимогу Замовника. Стосовно третього пункту: Згідно вимог Тендерної документації, а саме Додатку 2, встановлені вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв, встановлених відповідно до ст. 16 Закону. Вимагалася довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" завантажив у складі пропозиції документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Полтав.pdf», яка в повній мірі відповідає вимогам Замовника, з дотриманням табличної форми та інформації в ній, яка вимагалась. Разом з тим, якщо Замовником виявлені невідповідності в документах Пропозиції, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону.Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/абодокументах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщуєповідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасникапроцедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїйтендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або новихдокументів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усуненнятаких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Стосовно четвертого пункту: Згідно умов Тендерної документації , Розділу III, вимагалось надання копії Статуту, умова виконана в повній мірі. Разом з тим, надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Стосовно п’ятого пункту: Згідно умов тендерної документації, «У разі залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, документ, визначений цим пунктом, надається на кожного субпідрядника/співвиконавця, що залучаються учасником» . Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" не буде залучати субпідрядників/співвиконавців, тому й не надав довідку про субпідрядників. Документи, що нестосуються учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, які не передбачені для учасників, та не подаються у складі тендерної пропозиції, не можуть бути підставою для її відхилення замовником. Стосовно шостого пункту: Згідно умов Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме наявності працівників, вимагалось надати «(наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ).» (цитата). Учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" надав накази про прийняття на роботу працівників, чим виконав вимогу. Ніяких інших додаткових вимог та застережень не було. Отже, учасник ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" виконав в повній мірі вимогу Замовника.
Статус вимоги: Відхилено