• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 10:02 - 02.09.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження визнання переможцем ФОП Трубчанінов Станіслав Ігорович

Номер: e37dcf2d29194d8e814b1cb652b5b97c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005189-a.b2
Назва: Оскарження визнання переможцем ФОП Трубчанінов Станіслав Ігорович
Вимога:
ВИМОГА в прикріпленому файлі Оскарження визнання переможцем ФОП Трубчанінов Станіслав Ігорович по закупівлі: Обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-08-27-005189-a ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ТА РЕМОНТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) визнав переможця по закупівлі: Обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-08-27-005189-a, а саме: ФОП Трубчанінов Станіслав Ігорович ФОП Демешко Петро Григорович не погоджується з рішенням замовника, вважає його неправомірним, передчасним та таким, що порушує принципи закупівель. Згідно частини 11 статті 14 Закону: «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною». Згідно ч.13 Закону: 13. «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.» Ознайомившись з документами, які надані у складі пропозиції ФОП Трубчанінов Станіслав Ігорович (надалі - Учасник) встановлено наступне: 1. Учасник не виконав вимоги п.1 додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: не надано довідку в довільній формі, в якій вказані: прізвище, ім'я, по батькові, місце реєстрації/проживання, ІПН. Надана Учасником «Довідка, яка містить відомості про підприємство:» (Вих. №4/1-1 від «07» вересня 2021 р.) не може відноситися до довідки яку вимагав Замовник в п.1. додатку 1 так, як: 1.1. Учасником чітко вказано, що він надає довідку, яка містить відомості про підприємство, натомість Замовник вимагав довідку в якій зазначається інформація про фізичну особу 1.2. в наданій Учасником довідці відсутня інформація про «місце реєстрації/проживання», наявність якої Замовник чітко Вимагав! 2. Учасник не виконав вимоги Замовника до оформлення пропозиції для участі в спрощеній закупівлі, так Замовник вимагає: «Документи, що подаються учасником у складі пропозиції, повинні бути скановані в кольоровому режимі у вигляді електронного(их) файлу(ів) та за можливості завантажуються в форматі .pdf. Скан-копії документів мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).». Натомість Учасник надає документи які містять вставлення зображення підпису і печаті відповідальної особи у текстовий файл і переведення його в pdf формат! Документи які не відповідають вимозі замовника щодо форми: - Довідка, яка містить відомості про підприємство: (Вих. №4/1-1 від «07» вересня 2021 р.) - ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД (Вих. №4/1-3 від «07» вересня 2021 р.) - ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) (Вих. № 4/1-4 від «07» вересня 2021 р.) - Лист-згода з умовами проекту договору (Вих. №4/1-6 від «07» вересня 2021 р.) - ДОГОВІР№ ________ - Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Вих. № 4/1-5 від «07» вересня 2021 р.) - КОШТОРИС № 1 на проектні (вишукувальні) роботи 3. Наданий учасником кошторис виконаний з порушенням п.1 технічного завдання, а саме кошторис не відповідає вимогам додатку Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Згідно додатку Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 В Учасника 4. Кошторис № 1 на проектні (вишукувальні) роботи не відповідає п. 4.6 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 в зв’язку з чим загальна вартість Учасника завищена так, як додано єдиний податок 5%, який вже врахований в коефіцієнтах та нормах згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Так згідно п. 4.6 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Вартістю проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт та експертизи, визначеною за показниками цього стандарту, не враховані витрати на службові відрядження (крім відряджень адміністративного персоналу) та податок на додану вартість.» Тобто все інше, зокрема і витрати на єдиний податок чи податок з прибутку вже враховано в кошторисі і якщо учасник додатково включає єдиний податок у розмірі 5%, то він автоматично неправомірно завищує свою вартість. 5. Реальна вартість робіт та послуг, що передбачені закупівлею складає 25000,00 грн. Тобто при заключенні договору з ФОП Трубчанінов Станіслав Ігорович відбудеться розкрадання коштів у розмірі 21628,35 грн.! Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ФОП Зайцев І. А. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Прошу 1. скасувати рішення (Протокол) щодо визнання ФОП Трубчанінов Станіслав Ігорович переможцем по закупівлі: Обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-08-27-005189-a; 2. відхилити пропозицію ФОП Трубчанінов Станіслав Ігорович як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: По-перше, учасником ФОП Трубчанінов С.І. виконано вимогу Замовника та надано необхідну інформацію, що вимагається у п. 1 переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника. По-друге, учасником ФОП Трубчанінов С.І. виконано вимогу Замовника щодо документів, які подаються у складі пропозиції. Документи, які подані учасником скановані в кольоровому режимі у вигляді електронних файлів та завантажені в форматі .pdf. Скан-копії документів належного рівня зображення, чітки та розбірливі для читання. По-третє, наданий учасником кошторисний розрахунок виконано згідно показників, передбачених у ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, зм.3. По-четверте, відповідно до п.1 технічного завдання «Учасник визначає вартість робіт … з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів». Розцінками «Збірника цін на проєктні роботи для капітального ремонту будівель та споруд» не враховано податки, тому учасник при розрахунку вартості проєктно-вишукувальних робіт має право включити податок. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що вимога відхиляється як недійсна.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.09.2021 09:08
Вимога
Вирішена

Готові виконати за 25000,00 грн.!!! Оскарження відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович

Номер: 7150b0b8c98e41ecb7523c769a548c80
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-005189-a.b1
Назва: Готові виконати за 25000,00 грн.!!! Оскарження відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович
Вимога:
ВИМОГА в прикріпленому файлі. Оскарження відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович по закупівлі: Обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-08-27-005189-a ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ТА РЕМОНТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відхилив пропозицію ФОП Демешко Петро Григорович по закупівлі: Обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-08-27-005189-a (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №172С3/2 від 16.09.2021 р. (далі – Протокол)). Згідно Протоколу Замовник відхилив пропозицію ФОП Демешко Петро Григорович з наступної підстави: «Наданий учасником кошторис виконаний з порушенням п.1 технічного завдання: - кошторис на виконання обстеження не відповідає вимогам додатку Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, а саме, порушено форму додатку Г та не враховано обов’язкові коефіцієнти за додатком Ж.» ФОП Демешко Петро Григорович не погоджується з рішенням замовника, вважає його неправомірним, передчасним та таким, що порушує принципи закупівель. Згідно частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі- Закон): «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною». Згідно п.8 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає від Учасника: «Кошторис, який повинен відповідати технічному завданню замовника (Додаток №8), надається Учасником через електронну систему закупівель у строк, який не перевищує термін подання пропозицій. *Сума розрахунку кошторису не повинна відрізнятися від електронної цінової пропозиції учасника та цінової пропозиції учасника, згідно форми Додатку №2.» Згідно п.4 додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає: «Вартість робіт з обстеження уточнюється за результатами перевірки наданих кошторисів на розробку технічного звіту на відповідність технічному завданню на обстеження об’єкту та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 зі змінами» Згідно п.1 додатку 8 Замовник зазначає: «…Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів…» У Замовника немає жодного законного права відхиляти учасника за те, що його кошторис не відповідає чомусь там так, як сам ЗАМОВНИК чітко передбачає, що кошторис уточнюється за результатами перевірки наданих кошторисів! Щодо Наданий учасником кошторис виконаний з порушенням п.1 технічного завдання: - кошторис на виконання обстеження не відповідає вимогам додатку Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, а саме, порушено форму додатку Г Шановний Замовнику! Де в п.1 технічного завдання вказано, що кошторис повинен бути складений у формі додатку Г, і що Замовник буде перевіряти кошторис і відхиляти за це учасників?!!!!!! Наша ціна найдешевша!!! ВИ ЗОБОВ’ЯЗАНІ виконати свої ж вимоги щодо того, що кошторис уточняється за результатами перевірки!!! В п.1 взагалі сказано, що Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту. Де результати візуального огляду проведеного Замовником? Чому Замовник не дав відповідних результатів візуального огляду для загалу всім Учасникам?!!! І взагалі в оскаржуваній закупівлі закуповуються ПОСЛУГИ, а не роботи!!! Отже, зауваження не приймається так, як враховуючи документацію так можуть відхилять лише затяті Корупціонери, в яких є переможець з яким вони постійно співпрацюють та який надає найвищу ціну, та не торгується на аукціоні, оскільки знає, що все домовлено, можна розкрадати кошти, а ВИ НЕ ТАКІ!!?! Щодо не враховано обов’язкові коефіцієнти за додатком Ж. Зауваження не приймається оскільки згідно тверджень Замовника: Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. Ті коефіцієнти про які згадує Замовник, лише збільшують вартість пропозиції, а МИ ЗАЦІКАЛЕНІ У ЗМЕНШЕННІ ВАРТОСТІ, А НЕ В РОЗКРАДАННІ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ. Отже, зауваження не приймається Отже, ФОП Демешко Петро Григорович в повній мірі виконав вимоги Замовника! Відхилення за невідповідність кошториса не передбачено оголошенням. Може скластися враження, що Замовник намагається визначити переможцем свого постійного виконавця ЗА НАДМІРНІ КОШТИ!!!!! Спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовник повинні використати менше коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи. На основі вищевикладеного враховуючи той факт, що Замовник зацікавлений в економії коштів, ФОП Демешко Петро Григорович готовий виконати Обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-08-27-005189-a в повному обсязі згідно оголошення та технічного завдання за 25000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок). Тобто, економія в порівнянні з ціною ВАШОГО ПОСТІЙНОГО ВИКОНАВЦЯ складає 21628,35 грн. Ці кошти можна використати на благо Департаменту та ГРОМАДИ МІСТА МАРІУПОЛЬ, а не на благо конкретних посадових осіб, які можливо зацікавлені в максимізації ціни договору та отримання неправомірної вигоди. Отже, відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович є безпідставним та неправомірним. В зв’язку з тим, що пропозиція ФОП Демешко Петро Григорович відповідає вимогам Замовника є економічною, а учасник професійним, Прошу 1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович по закупівлі: Обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-08-27-005189-a; 2. повернутися до розгляду економічно вигідної пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович; 3. заключити договір з ФОП Демешко Петро Григорович на суму 25000,00 грн. по закупівлі: Обстеження та оцінка технічного стану несучих конструкцій комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №157 «Зоряний» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою: вул. Бахмутська, 124 в м. Маріуполі з розробкою рекомендацій для виконання капітального ремонту, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-08-27-005189-a.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Наданий учасником ФОП "ДЕМЕШКО ПЕТРО ГРИГОРОВИЧ", у складі пропозиції, кошторисний розрахунок вартості обстеження виконано з грубими помилками: розрахунок по п.1 наведеного кошторису згідно Збірнику цін (табл.1.1.1) виконується на одиницю виміру – будівля, а не загальний об’єм будівлі. Реальна вартість виконання обстеження за п.п.1,2 Вашого кошторису складає 9153,84 грн., в той час як у кошторисі заявлена вартість 39242,17 грн. Тому вимоги стосовно скасування відхилення Вашої пропозиції неправомірні. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що вимога відхиляється як недійсна.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні