• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Компресор

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Компресор).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 282 959,84 грн. (один мільйон двісті вісімдесят дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят дев’ять грн. 84 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.09.2021 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 38 484,00 грн. (тридцять вісім тисяч чотириста вісімдесят чотири грн. 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 27.09.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 12 828,00 грн.(дванадцять тисяч вісімсот двадцять вісім грн. 00 коп.).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

1 282 959.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 828.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2021 08:34 - 01.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 04e53e36663e4c65ae16f59ac4bf0f50
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-000151-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
У зв'язку із тим, що продукція, що вимагається до закупівлі, є продукцією зарубіжного виробництва, для виключення фактору дискримінації, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п.3 Розділу ІІ Тендерної документації у редакції: ".3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником або офіційним представником виробника; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г)інше документальне підтвердження про походження товару у учасника від виробника (в такому разі учасник має надати: договори про закупівлю товару або інші належні документи відповідно до чинного законодавства, що підтвердять весь ланцюг походження товару у учасника починаючи від виробника). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, суть Вашого звернення полягає в тому, щоб доповнити п.3.1. «або офіційним представником виробника», повідомляємо наступне, що пункт 3.1. передбачає документальне підтвердження стосунків з виробником, в тому числі офіційним представником або інше документальне підтвердження про походження товару, що зазначено в п. 3.1. підпункті г). Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 4ab078866c9e4f089841e33cfdcf9be2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-27-000151-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
У зв'язку із тим, що продукція, що вимагається до закупівлі, є продукцією зарубіжного виробництва, для виключення фактору дискримінації, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п.1.1. Розділу ІІ Тендерної документації у редакції: ".1 На продукцію, що пропонується до постачання надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: -декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: внесення змін вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено