• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об’єкті майнового комплексу ДПС за адресою: Львівська площа, 6, 8, провулок Киянівський, 2а

Завершена

2 399 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 994.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2021 21:07 - 09.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення вимог, що дискримінують учасників та обмежують їх коло.

Номер: 1ccc6f7acfcc4724a80740fda2342305
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-020547-a.a1
Назва: Видалення вимог, що дискримінують учасників та обмежують їх коло.
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. В Додатку 4 до тендерної документації Вами (Державною податковою службою України - далі Замовник) встановлено вимоги до учасників: «Учасник повинен мати дозвіл на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії не менше 10 (десяти) одиниць та збройову кімнату.» - забезпечення посилення охорони об'єкта у випадках ускладнення оперативної ситуації: у разі ускладнення ситуації на об'єкті охорони, за заявкою Замовника направити охоронників у кількості 20 осіб, у т.ч. 5 груп швидкого реагування, для надання допомоги охоронникам, які знаходиться на об'єкті (час прибуття - до 20 хвилин включно). Якщо ситуація на об'єкті не стабілізується протягом 1 години, Виконавець відправляє па об'єкт ще 10 охоронників; В додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено вимоги до учасників: «1.2. Матеріальна база обов’язково повинна включати в себе, серед іншого: - не менше 5 (п'яти) одиниць транспорту реагування*, зареєстрованого як спеціальний (спеціалізований), обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному МВС України (*Транспорт реагування відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» - транспортний засій, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони; - не менше 10 (десяти) одиниць пристроїв для відстрілу патронів. споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії; 1.3. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці (п. 1.1.), учасник, серед іншого, має надати: - копію дозволу на право зберігання пристроїв для відстрілу патронів. споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії; - копії технічних паспортів КОЖНОЇ 3 одиниць (?) транспорту реагування (не менше 5 (п'яти))». 2. Разом з тим в проекті договору Додатка 5 Вами зазначено саме у пункті « 6.3.7. При виявленні порушень пропускного режиму, проникнення сторонніх осіб на Об’єкти і вчиненні інших протиправних дій негайно повідомляти про те, що трапилося. Замовника і, за його вказівкою, відділ національної поліції, на території якого розташований Об’єкт, вживати заходів щодо припинення протиправних дій та збереження слідів правопорушень.» Ми, потенційний учасник цієї закупівлі вважаємо, що зазначені нами в п.1 цього документу Ваші вимоги є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства. Нашими обґрунтуванням й доказами дискримінаційності по відношенню до нашого підприємства висунутих Вами в тендерної документації вимог є наступне: 1. Наше підприємство (далі-Учасник) надає охоронні послуги багатьом замовникам (можемо підтвердити договорами, що виконуються та виконані) з використанням двох власних груп швидкого реагування, зокрема в м. Києві, яких цілком достатньо для якісного надання послуг. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник, встановивши вимогу щодо завищеної кількості, а саме: не менше 5 (п'яти) одиниць транспорту реагування та у разі ускладнення ситуації на об'єкті охорони, за заявкою Замовника направити охоронників у кількості 20 осіб, у т.ч. 5 груп швидкого реагування, для надання допомоги охоронникам порушує право нашого підприємства на участь у вказаній процедурі закупівлі через те, що Учасник, маючи у власності меншу ніж п’ять одиниць обладнаних транспортних засобів, не може взяти участь в цій закупівлі. Замовник закуповує послуги з цілодобової охорони за допомогою постів з персоналом охорони, що дорівнює 10 особам та вимоги Замовника щодо матеріальної бази: не менше 5 (п'яти) одиниць транспорту реагування та у разі ускладнення ситуації на об'єкті охорони, за заявкою Замовника направити охоронників у кількості 20 осіб, у т.ч. 5 груп швидкого реагування, для надання допомоги охоронникам не можна пояснити дійсними потребами Замовника. Чому не 10 (десять) одиниць? Чому не сорок охоронників? Чому не достатньо двох одиниць транспорту? Така вимога не є об’єктивною і достатньо виправданою. При цьому відсутній причинно-наслідковий зв’язок між вимогою і предметом закупівлі (його технічними характеристиками), саме: «Режим роботи: цілодобовий/добовий. Загальна кількість охоронників: не менше 30. Кількість охоронників, що одночасно перебувають на об’єкті та добу: 10. № Вид посту охорони кількість 1 Начальник зміни (08.00 - 20.00) 1 2 Помічник начальника зміни (08.00 -08.00) 1 3 Цілодобовий пост охорони (08.00 - 08.00) 7 4 Денний пост охорони (08.00 - 20.00) 1 Майновий комплекс, що передається під охорону: дві високо поверхові будівлі, дві відкриті парковки для автотранспорту, три заїзди/виїзди на територію майнового комплексу, цокольне приміщення (адреса об'єкта - Львівська площа 6.8) 3агальною площею понад 1.7 Га. частина чотирьохповерхової будівлі (адреса об’єкта - провулок Киянівський. 2а).» Технічне завдання Замовника цілком можливо виконати двома транспортними засобами (один їде на виклик, інший для підтримки) з кількістю охоронників 4 особи для надання допомоги охоронникам. Зазначаємо також, що у м. Київ наявні правоохоронні органи (відділ національної поліції), які, по дзвінку охоронника чи охоронної компанії, здатні з’явитися в достатній кількості на об’єкті Замовника для усунення причин, що викликали небезпечну ситуацію. Тому вимоги щодо матеріальної бази учасників, а саме: не менше 5 (п'яти) одиниць транспорту реагування та у разі ускладнення ситуації на об'єкті охорони, за заявкою Замовника направити охоронників у кількості 20 осіб, у т.ч. 5 груп швидкого реагування, для надання допомоги охоронникам є дискримінаційними, зокрема для Учасника й такими, що суттєво звужують коло учасників в цій закупівлі й повинні бути видалені з тендерної документації Замовника. 2. Вимоги щодо: «Учасник повинен мати дозвіл на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії не менше 10 (десяти) одиниць та збройову кімнату.» «1.3. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці (п. 1.1.), учасник, серед іншого, має надати: - копію дозволу на право зберігання пристроїв для відстрілу патронів. споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії;» також є такими, що порушують права та законні, охоронювані законом інтересів Учасника та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Ми, потенційний учасник цієї закупівлі вважаємо, що зазначені нами в п.1 цього документу Ваші вимоги є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства. Нашими обґрунтуванням й доказами дискримінаційності по відношенню до нашого підприємства висунутих Вами в тендерної документації вимог є наступне: А) Зазначаємо, що жодним нормативним актом чи документом, що регламентує охоронну діяльність не вимагається наявності в обов’язковому порядку у суб’єкта охоронної діяльності (Учасника) кімнати для зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії; Б) Надання учасниками в цій закупівлі копії дозволу на право зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії не підтвердить наявність кімнати для зберігання зброї та пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. Наявність чи відсутність збройової кімнати ніяким чином не підтверджує права на носіння, використання та зберігання зброї охоронниками учасників, зокрема, Учасника. Постановою КМУ від 11 лютого 2013 року №97 чітко передбачено перелік спецзасобів, яких достатньо суб’єкту охоронної діяльності для виконання своїх функцій. В) Вимога щодо наявності у Учасника збройової кімнати є необов’язковою для учасників (Учасника) з точки зору діючого законодавства України, навіть з огляду на частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Г) Навіть, п.9 статті 46 Закону України «Про національну поліцію» забороняє застосовувати зброю у місцях де може бути завдано шкоди іншим особам, в місцях масового скупчення людей, в нашому випадку на території об’єктів Державної податкової служби України. Таким чином, зазначені нами в п.2 вимоги Замовника є обмежуючими та дискримінаційними до Учасника й ці вимоги Замовника порушують принципи закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» й повинні бути видалені з тендерної документації Замовника. З огляду на зазначене вище вимагаємо видалити зазначені дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, добрий день! Дякуємо за проявлений інтерес та на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник має право установлювати, зокрема, критерії про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України. Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони входять до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою КМУ від 11.02.2013 р. № 97. Отже, Замовник не вимагає від Учасників наявності матеріально-технічної бази, яка б не відповідала вимогам чинного законодавства у сфері надання охоронних послуг. Щодо наявності у суб’єкта охоронної діяльності (Учасника) кімнати для зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 2 п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622 (зі змінами). Відповідно до п. 11.5. даної Інструкції відомча зброя, бойові припаси до неї, пристрої та зазначені патрони зберігаються в спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати таким вимогам: бути ізольованим від інших підсобних приміщень, мати капітальні стіни, міцні перекриття на стелі та підлозі. Внутрішні стіни (перегородки) повинні бути еквівалентні за міцністю спарованим гіпсобетонним панелям завтовшки 80 мм кожна з прокладеними між ними сталевими ґратами або цегляній стінці завтовшки не менше 120 мм, армовані сталевою сіткою. У раніше побудованих спорудах допускаються перегородки із дощок, зміцнених сталевими ґратами; мати двоє дверей з міцними і надійними замками, при цьому зовнішні - дощані однопільні товщиною не менше 40 мм, оббиті з двох боків оцинкованим покрівельним залізом із загином країв листа на торець дверей, або металеві; внутрішні - ґратчасті залізні. Зовнішні двері повинні зачинятися на два внутрішні замки і опечатуватися або опломбовуватися. Внутрішні ґратчасті двері зачиняються на внутрішній або навісний замок, обрамлення дверних прорізів кімнати для зберігання зброї виготовляється із залізного профілю. У раніше побудованих спорудах допускаються дерев'яні двері, коробки, зміцнені залізним кутом розміром 30 х 40 мм, завтовшки не менше 5 мм, прикріплені до стіни не менше ніж десятьма штирями зі сталевої арматури діаметром 10-12 мм і завдовжки не менше 120-150 мм; мати на віконних прорізах зсередини приміщення або між рамами сталеві ґрати. У приміщеннях, розташованих на першому поверсі, віконні прорізи обладнуються внутрішніми залізними або дерев'яними, оббитими з двох боків оцинкованою сталлю, віконницями. Кінці прутів ґрат у віконних прорізах забиваються в стіну на глибину не менше 30 мм і заливаються бетонним розчином. Віконниці повинні замикатися на навісні замки; ґрати, які встановлюються у дверні, віконні прорізи, для зміцнення стін (перегородок) виконуються з сталевого прута діаметром не менше 15 мм. Кожне перехрестя прута зварюється, утворюючи вічка не більше 150 х 150 мм; бути обладнаними у два і більше рубежі охоронно-пожежною сигналізацією, виконаною прихованою проводкою до щитка електроживлення, з установленням датчиків на вікнах, дверях, люках, стінах, стелі, підлозі, що спрацьовує на відчинення або злом сейфів, шаф, де зберігаються зброя і бойові припаси, а також на появу людини всередині приміщення. Ці приміщення мають бути передані під охорону поліції охорони у встановленому порядку, з підключенням сигналізації на пульт централізованого нагляду. Допускається прокладання шлейфів охоронної сигналізації в трубах тільки всередині приміщення по залізобетонних і бетонних будівельних конструкціях; мати протипожежні засоби та опис майна, в який заносяться дані про кількість шаф, сейфів, металевих ящиків із зазначенням їх номерів і якою печаткою опечатуються. У разі наявності вентиляційних вікон, люків на них повинні встановлюватися залізні ґрати з вічками розміром не більше 100 х 100 мм, які виключають можливість проникнення через ці системи. Створи в стінах, призначені для прокладання інженерних мереж, повинні мати діаметр не більше 200 мм. Якщо Учасник отримує дозвіл на зброю, він зобов’язаний забезпечити умови для її зберігання, відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством України. При видачі дозволу на зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, орган дозвільної системи перевіряє наявність зазначених вимог. Отже, якщо Учасник має дозвіл на зберігання таких пристроїв, це означає, що він має приміщення для їх зберігання, що відповідає усім нормам чинного законодавства України. Щодо кількості ГШР повідомляємо, що 5 ГШР необхідно для заблокування усіх входів/виходів, заїздів/виїздів на Об’єкті у разі мітингів, протестів тощо, що потенційно можливо, враховуючи категорію Об’єкта. В проєкті договору у пункті 6.3.7. зазначено, що «при виявленні порушень пропускного режиму, проникнення сторонніх осіб на Об’єкти і вчиненні інших протиправних дій негайно повідомляти про те, що трапилося, Замовника і, за його вказівкою, відділ національної поліції, на території якого розташований Об’єкт, вживати заходів щодо припинення протиправних дій та збереження слідів правопорушень». Не бачимо у цьому суперечностей, оскільки працівники охорони мають право затримувати осіб, що вчиняють протиправні дії лише з метою передачі їх до правоохоронних органів. Не вважаємо доцільним твердження про те, що у м. Київ наявні правоохоронні органи (відділ національної поліції), які, по дзвінку охоронника чи охоронної компанії, здатні з’явитися в достатній кількості на Об’єкті Замовника для усунення причин, що викликали небезпечну ситуацію, адже з такої точки зору будь-який співробітник Державної податкової служби України може викликати поліцію. Нагадуємо, що у разі відсутності у Учасників працівників та/або матеріально-технічної бази за кількістю та переліком, що вимагається тендерною документацією, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена можливість залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. З огляду на зазначене не вважаємо, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.09.2021 13:01