• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту (навчальні заклади Оболонського району м. Києва)

послуги з проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту (навчальні заклади Оболонського району м. Києва)

Завершена

956 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 780.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2017 11:54 - 27.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»

Номер: 984347ff2a5d4b2784f770fc2e5b2646
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-14-000404-c.c3
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Вимога:
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Київське міське бюро технічної інвентаризації» не відповідає вимогам Замовника з наступних причин: Відповідно до п. 1.2 додатку №1 до Тендерної документації для підтвердження своєї кваліфікації учасник повинен підтвердити наявність необхідної оргтехніки і програмного забезпечення, необхідного для розробки технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна та надати довідку у довільній формі. Відповідно до довідки від 24.07.2017 вих. № 1/10 наданої ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» на балансі підприємства знаходиться 1 Далекомір DistoD2 New. Враховуючи складність надання послуг, а саме загальну площу – 506704,00 кв. м та кількість об’єктів – 111 можна зробити висновок про те, що кількості наявного вимірювального обладнання недостатньо для надання послуг, які є предметом закупівлі у заявлені строки. Відповідно до п.2.1 Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у наданні аналогічних послуг, з відповідною освітою та професійним рівнем працівників, які працюють на даному підприємстві: -інженера (техніка) з інвентаризації нерухомого майна (відповідно до «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року №127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 за №582/ 5773. Виходячи з інформації наданій у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 24.07.2017 вих. № 1/10 ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» має у своєму штаті лише 3 сертифікованих працівників (два інженери з технічної інвентаризації нерухомого майна та один експерт з технічної інвентаризації нерухомого майна). Враховуючи складність надання послуги, яка є предметом даної публічної закупівлі, робимо висновок, що такої кількості кваліфікованих працівників може бути недостатньо для якісного та своєчасного надання послуги. Також варто звернути увагу на аналогічну пропозицію ТОВ «Бюро технічної інвентаризації, оформленні землі та нерухомості», яку було визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, тендерним комітетом у Протоколі №59 від 16.08.2017, в якому Замовник акцентує увагу на необхідності наявності в Учасника достатньої кількості кваліфікованих працівників з інвентаризації нерухомого майна, враховуючи значну загальну площу та кількість об’єктів інвентаризації. Окрім того у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» не надало довідку про субпідрядників, що суперечить п.3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Якщо Замовник не вбачав за необхідне вимагати від учасників закупівлі вказану довідку (на чому наголошує тендерний комітет у своїй відповіді на вимоги щодо закупівлі ТОВ «ГРАД.КОМ» від 22.08.2017), то відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником мали бути внесені відповідні зміни до тендерної документації, чого зроблено не було. Виходячи із вищенаведеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, просимо: 1. Скасувати рішення щодо визнання ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» переможцем по закупівлі: послуги з проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту (навчальні заклади Оболонського району м. Києва), UA-2017-07-14-000404-c; 2. Дискваліфікувати ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» так як його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; 3. Розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянуло вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» на закупівлю послуг з проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту (навчальні заклади Оболонського району м. Києва)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.08.2017 16:54
Підтвердження вирішення: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянувши вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» на закупівлю послуг з проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту (навчальні заклади Оболонського району м. Києва), повідомляє наступне. Розглянувши пропозицію ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» тендерний комітет управління освіти відповідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначив переможця та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Щодо недостатньої кількості наявного вимірювального обладнання для надання послуг, які є предметом закупівлі у заявлені строки, замовником не було виставлено обмеження щодо кількості обладнання. Щодо Вашого висновку, що такої кількості кваліфікованих працівників, які надав у своїй пропозиції ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» може бути недостатньо для якісного та своєчасного надання послуги, зазначаємо, що аналогічну пропозицію було відхилено виходячи з того, що було представлено лише на одного працівника (пропозиція ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» має у своєму штаті 3 сертифікованих працівників (два інженери з технічної інвентаризації нерухомого майна та один експерт з технічної інвентаризації нерухомого майна). Також зауважуємо, що проектом договору визначено відповідальність сторін за невиконання або не належне виконання своїх зобов’язань за цим Договором. Даний проект договору погоджено учасником ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», відповідно учасник бере на себе відповідальність за своєчасне виконання своїх зобов’язань. Щодо відсутності в складі пропозиції ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» інформації про субпідрядника (субпідрядників), або лист про не залучення останніх, зазначаємо, що Замовник (Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) врахував положення ст. 22 Закону п. 17, що інформація про залучення субпідрядника надається у разі закупівлі робіт (стор. 2. Зміст тендерної документації)
Вимога
Є відповідь

Оскарження визнання переможцем ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації

Номер: 271d287d6f9b4fb8809060de67827f69
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-14-000404-c.a2
Назва: Оскарження визнання переможцем ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» не відповідає умовам тендерної документації. Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)» ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації», у складі своєї пропозиції надало тендерну пропозицію, перша сторінка якої не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника. Також Учасником надано довідку про технічні вимоги щодо проведення технічної інвентаризації будівель з виготовлення технічного паспорту (Об’єктів нерухомості - 111 о’бєктів загальна площа будівель 50704,0 кв. м.) перша, друга і третя сторінка якої не містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника, що не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» у складі своєї пропозиції не надало інформацію про субпідрядника (субпідрядників), або лист про не залучення останніх. Згідно з інструкцією з підготовки тендерної пропозиції: «Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції». Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» не відповідає умовам тендерної документації., керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Прошу 1. скасувати рішення щодо визнання ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» переможцем по закупівлі: послуги з проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту (навчальні заклади Оболонського району м. Києва), UA-2017-07-14-000404-c; 2. дискваліфікувати ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» так як його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; 3. розглянути пропозицію наступного учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянуло вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.08.2017 13:05
Підтвердження вирішення: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянувши вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» на закупівлю послуг з проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту (навчальні заклади Оболонського району м. Києва), повідомляє наступне. Розглянувши пропозицію ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» тендерний комітет управління освіти відповідно статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначив переможця та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Щодо відсутності на кожній сторінці відбиток печатки учасника, повідомляємо, що тендерним комітетом враховано, що 19 липня 2017 року набув чинності закон № 1982 VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями", в якому зазначено, що Державним органам забороняється вимагати наявність печатки на документах. Додатково зазначаємо, пунктом 1 розділу 3 документації було визначено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції (технічні помилки та описки). Отже, відсутність відбитку печатки або підпису на зазначених сторінках тендерної пропозиції ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» є формальною помилкою у розумінні зазначених вище положень Закону та документації. Щодо відсутності в складі пропозиції ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» інформації про субпідрядника (субпідрядників), або лист про не залучення останніх, зазначаємо, що Замовник (Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) врахував положення ст. 22 Закону п. 17, що інформація про залучення субпідрядника надається у разі закупівлі робіт (стор. 2. Зміст тендерної документації).
Вимога
Є відповідь

Вимога про дискваліфікацію

Номер: cfc7860a4f8340249331f3b67f107428
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-14-000404-c.a1
Назва: Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
Пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Ткачова Максима Григоровича не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: • Довідки подані учасником не містять дати документу та вихідного номеру; • Затверджений учасником проект договору не відповідає формі договору, встановленій додатком №4 до тендерної документації, оскільки не містить додатку №1 до Договору; • Довідка подана учасником про виконання аналогічного договору не відповідає вимогам встановленим у таблиці 6 додатку №5 до тендерної документації, оскільки не містить інформацію, щодо ПІБ керівника або особи уповноваженої на підписання договорів та робочих номерів телефонів. З огляду на вищенаведене, вимагаємо визнати пропозицію ФОП Ткачова Максима Григоровича такою, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації та дискваліфікувати данного учасника, перейти до оцінки пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянуло вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Ткачова Максима Григоровича
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.08.2017 13:14
Підтвердження вирішення: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, розглянувши вимогу щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Ткачова Максима Григоровича на закупівлю послуг з проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту (навчальні заклади Оболонського району м. Києва), повідомляє наступне. Відповідно ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Зауважуємо, що рішення тендерного комітету щодо пропозиції фізичної особи-підприємця Ткачова Максима Григоровича не приймалось. Тому недоречно виставляти вимогу на рішення Замовника. Додатково зазначаємо, що відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори. Вважаємо, що в даному випадку дана вимога може бути розцінена як тиск на тендерний комітет. Тендерним комітетом управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації після розгляду пропозиції фізичної особи-підприємця Ткачова Максима Григоровича у встановлені терміни буде прийняте справедливе та неупереджене рішення.