-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Надання аудиторських послуг щодо виконання узгоджених процедур з перевірки витрат та іншої фінансової інформації на умовах, передбачених Законом України «Про аудиторську діяльність» та Міжнародним стандартом супутніх послуг МССП 4400 (ISRS 4400)
Завершена
124 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 240.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 240.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2021 16:45 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога щодо усунення порушення щодо дискваліфікації учасника
Номер:
07ed42648758495fb966fb68ebea6d7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-017641-a.b1
Назва:
вимога щодо усунення порушення щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Вих. № 178 від 16.09.2020р.
Виконавчому комітету Української міської ради (Замовник):
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2021-08-26-017641-a
Учасник (Кандидат):
Приватне акціонерне товариство
«Аудиторська фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ,
вул. Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ,
вул. Хрещатик 44
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
(протокол № 18-УО від 15 вересня 2021р.)
Стосовно Вашого рішення про відхилення пропозиції нашої фірми у закупівлі UA-2021-08-26-017641-a ДК 021:2015 79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги (Надання аудиторських послуг щодо виконання узгоджених процедур з перевірки витрат та іншої фінансової інформації на умовах, передбачених Законом України «Про аудиторську діяльність» та Міжнародним стандартом супутніх послуг МССП 4400 (ISRS 4400) повідомляємо наступне.
1. Вами зазначено про те, що Кандидат «порушив вимогу оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі, зазначену в Додатку 2, п.п. 1.2. «Аудитор підтверджує, що він/вона відповідає принаймні одному з нижченаведених критеріїв: Аудитор та/чи аудиторська організація є членом національної спілки аудиторів чи бухгалтерської організації, що в свою чергу, є членом Міжнародної організації бухгалтерів (МФБ)». При цьому Ви посилаєтеся на подану нами довідку №148 від 03.09.2021р., в якій помилково було зазначено інформацію про те, що АПУ є членом Міжнародної організації бухгалтерів.
Проте, у п.1.2 Додатку 2 до Оголошення зазначено, що аудитор має відповідати принаймні одному з нижченаведених критеріїв:
• Аудитор та/чи аудиторська організація є членом національної спілки аудиторів чи бухгалтерської організації, що в свою чергу, є членом Міжнародної організації бухгалтерів (МФБ);
• Аудитор та/чи аудиторська організація є членом національної спілки аудиторів чи бухгалтерської організації, що не є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (МФБ), але при цьому, Аудитор зобов’язується проводити зазначену аудиторську перевірку, дотримуючись стандартів МФБ та норм професійної етики, визначених в цьому ТЗ;
• Аудитор та/чи аудиторська організація є зареєстрований(на) в якості офіційного незалежного аудитора в державному реєстрі публічного наглядового органу в одній з країн-членів ЄС у відповідності до засад публічного нагляду, визначених Директивою Європейського Парламенту і Ради № 2006/43/EC (застосовується до аудиторів та аудиторських організацій з місцем знаходження в одній з країн-членів ЄС).
• Аудитор та/чи аудиторська організація є зареєстрований(на) в якості офіційного незалежного аудитора в державному реєстрі публічного наглядового органу в одній з третіх країн, при умові, що такий реєстр складений у відповідності до засад публічного нагляду, визначених чинним законодавством такої країни (застосовується до аудиторів та аудиторських організацій з місцем знаходження в третіх країнах).
В даному випадку, Кандидат відповідає двом критеріям із перелічених, а саме:
1) «Аудитор та/чи аудиторська організація є членом національної спілки аудиторів чи бухгалтерської організації, що не є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (МФБ), але при цьому, Аудитор зобов’язується проводити зазначену аудиторську перевірку, дотримуючись стандартів МФБ та норм професійної етики, визначених в цьому ТЗ»
До пропозиції було долучене підписане Кандидатом технічне завдання, що свідчить про виконання Кандидатом даного критерію. Тобто, Кандидат зобов’язувався проводити аудиторську перевірку, дотримуючись стандартів МФБ та норм професійної етики, визначених в ТЗ.
2) «Аудитор та/чи аудиторська організація є зареєстрований(на) в якості офіційного незалежного аудитора в державному реєстрі публічного наглядового органу в одній з третіх країн, при умові, що такий реєстр складений у відповідності до засад публічного нагляду, визначених чинним законодавством такої країни (застосовується до аудиторів та аудиторських організацій з місцем знаходження в третіх країнах)».
Як було зазначено у довідці № 148 від 03.09.2021р., Приватне акціонерне товариство «Аудиторська фірма «Аналітик» внесено до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (Розділ «Суб’єкти аудиторської діяльності»), реєстраційний номер суб’єкта аудиторської діяльності - 0030.
Даний Реєстр ведеться у відповідності до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» Аудиторською палатою України.
Таким чином висновок Замовника щодо того, що Кандидат не відповідає п.1.2 Додатку 2 до Оголошення, не відповідає дійсності.
2. Вами зазначено про те, що поданий Кандидатом «Договір №19-0495-2 від 31.07.2019р. з ДСП «Чорнобильська АЕС» не виконувався за рахунок коштів міжнародної фінансової організації та не відповідає зазначеній вимогі Замовника в оголошенні».
Проте у п. 2.2 Додатку 2 до Оголошення зазначено наступне:
«На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати копію виконаних аналогічних договорів з надання аудиторських послуг щодо виконання узгоджених процедур з перевірки витрат та іншої фінансової інформації проекту, який виконувався за рахунок коштів міжнародної фінансової організації та/або міжнародної технічної допомоги(не менше двох) протягом останніх 3 (трьох) років та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо)».
У Договорі №19-0495-2 від 31.07.2019р. зазначено, що його предметом є фінансовий аудит проекту ПЗУ («План здійснення заходів на об’єкті «Укриття» ЧАЕС»). В свою чергу, цей проект фінансується за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги ЄБРР - відповідно до ратифікованої Верховною Радою України Рамкової угоди між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку від 20 листопада 1997 року стосовно діяльності Чорнобильського фонду "Укриття" в Україні.
Таким чином, обидва подані нами у складі пропозиції договори є аналогічними та відповідають вимогам Оголошення.
На підставі зазначеного, вимагаємо:
Провести повторну оцінку пропозиції кандидата (учасника) – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик» та скасувати рішення про відхилення кандидата (протокол № 18-УО від 15 вересня 2021р.).
Голова правління Головач В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога щодо усунення порушень.pdf 16.09.2021 23:31
Дата подачі:
16.09.2021 23:31
Вирішення:
Пропозиції подаються Учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником. Відповідно до п.9, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. В оголошенні Замовника, розділі ІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ, пунктом 3 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій» чітко зазначений перелік формальних помилок, які Замовником будуть враховуватися при перевірці пропозиції учасника. За достовірність наданої інформації Учасник відповідає самостійно і в вищезазначеному описі відсутній опис саме такої помилки, як зазначено у вимогі Учасника «…помилково було зазначено інформацію». Всю надану інформацію учасником Приватне акціонерне товариство «Аудиторська фірма «Аналітик», відповідно до п.11, ст.14 Закону, Замовник розглянув та прийняв об’єктивне рішення згідно з п.12, ст.14 Закону. Повторна оцінка пропозиції кандидата (учасника) – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик» та скасування рішення про відхилення кандидата (протокол № 18-УО від 15 вересня 2021р.) є недоцільною : Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.09.2021 09:42