• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

згідно ДК 021-2015 код 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, обробленню, утилізації, знешкодженню відпрацьованих ламп)

згідно ДК 021-2015 код 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

236 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 181.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2021 16:44 - 09.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога (наявність позитивного досвіду співпраці із закладами освіти)

Номер: ea2d344a8e504c449e5190731963e1f4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-002799-b.a3
Назва: Вимога (наявність позитивного досвіду співпраці із закладами освіти)
Вимога:
Шановний Замовник! Згідпо п. 5.2.3 Розділу ІІІ Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Замовник вимагає наявність позитивного досвіду співпраці із закладами освіти. Зазначена вимога є неправомірною, та такою, що обмежує право потенційних учасників взяти участь у тендері, адже такі умови не встановлені жодним законодавством, яке регулює публічні закупівлі у сфері поводження з небезпечними відходами. Замовник нічого не втратить, якщо потенційний учасник буде мати позитивній досвід з надання аналогічних послуг – із будь-яким іншим суб’єктом господарювання. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити вимогу, щодо обов’язкової наявності позитивного досвіду співпраці із закладами освіти.
Вирішення: При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Для впевненості в тому, що в учасника є відповідні працівники для виконання договору та керуючись частиною другою статті 16 Закону Замовник в складі Документації установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Оскільки нами закуповуються послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, обробленню, утилізації, знешкодженню відпрацьованих ламп, то однією з вимог тендерної документації є наявність в учасника аналогічного договору в закладах освіти, для підтвердження наданої інформації ми вимагаємо рекомендаційні листи від уповноважених осіб.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.09.2021 17:04
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога (наявність інженера)

Номер: 05f880dae04443c6b00ca58f6a674eaa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-002799-b.a2
Назва: Вимога (наявність інженера)
Вимога:
Шановний Замовник! Згідпо п. 5.2.2 Розділу ІІІ Тендерної документації на підтвердження обов’язкова наявність: працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за спеціальністю: -інженер, Звертаємо вашу увагу, що ані законодавством про небезпечні відходи, а ні ліцензійними умовами не встановлено умови, щодо обов’язкової наявності у штаті підприємства-ліцензіата посадової особи – інженера. Зазначена вимога є неправомірною, та такою, що обмежує право потенційних учасників взяти участь у тендері. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу., та викласти дану частину п. 5.2.2 у наступній редакції: «підтвердження обов’язкова наявність: працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за спеціальністю: -інженер/ особа відповідальна за поводження з небезпечними відходами на виробництві підприємства».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Для впевненості в тому, що в учасника є відповідні працівники для виконання договору та керуючись частиною другою статті 16 Закону Замовник в складі Документації установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Оскільки нами закуповуються послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, обробленню, утилізації, знешкодженню відпрацьованих ламп, то однією з вимог тендерної документації є наявність в учасника кваліфікованих спеціалістів, а саме інженера з відповідними копіями документів про освіту.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.09.2021 17:04
Вимога
Залишено без розгляду

Довідка з ДПС про відкриті рахунки

Номер: 7aa5a3cb75d24414934345a9d75ac120
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-002799-b.a1
Назва: Довідка з ДПС про відкриті рахунки
Вимога:
Шановний Замовник! Згідпо п. 1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації вами вимагається надати між іншим «Довідкиу (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до дати подання тендерних пропозицій;» Звертаємо Вашу увагу, що отримати дану довідку має можливість державний виконавець та тільки при наявності на це підстав (арешт або заборгованість). У електронному кабінеті відсутня форма запиту на наявність відкритих рахунків. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При визначені вимог документації, Замовник керується чинним законодавством України. Для впевненості в тому, що в учасника є достатні фінансові ресурси для виконання договору, а також для впевненості в тому, що в учасника не має заборгованості на жодному рахунку та відсутня заборгованість за кредитами перед усіма банком (ами) та керуючись частиною третьою статті 22 Закону Замовник має право в складі Документації включити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку вважає за необхідне включити. Дана вимога на думку замовника не є дискримінаційною. Єдиним інформативним документом, що засвідчує справжність відкритих рахунків в усіх банках це довідка, видана державною податковою інспекцією/службою/уповноваженим органом України про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах. Оскільки дана інформація може змінюватися кожен день для нас як для замовника виникає необхідність отримання саме актуальних даних. Оскільки вищезазначені документи не мають нормативного документу, який регулює термін їх видачі, що до їх надання то замовником вказаний саме строк достатній для їх отримання. Довідки/запити видані державною податковою інспекцією/службою/уповноваженим органом України можуть бути видані за запитом в електронній формі платників податку, які подаються засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", контролюючі органи надають безоплатно протягом п’яти робочих днів від дати надходження такого запиту інформацію, що оприлюднюється відповідно до цього пункту. Отже таку інформацію скаржник може отримати протягом як одного так і до п’яти днів. Виходячи з зазначених вище строків скаржник може отримати дану довідку та взяти участь у закупівлі. Скаржник також не наводить жодної аргументації, що може йому перешкоджати взяти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.09.2021 17:04