-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015- 31710000-6 - Електронне обладнання (спеціальні пристрої протидії та знешкодження безпілотних повітряних суден)
Торги не відбулися
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2021 16:22 - 15.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f825999dc7634969aac8aaf2f0292cd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-005301-c.b2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та прийняття рішення, дії та бездіяльність Замовника - детальний опис надано у вигляді прикріпленого файлу
Пов'язані документи:
Учасник
- Scan скарга АМКУ.pdf 20.09.2021 16:54
- UahPayment-2021-09-20-123.pdf 20.09.2021 17:26
- Scan пояснення АМКУ.pdf 30.09.2021 15:05
- рішення від 23.09.2021 № 21639.pdf 24.09.2021 11:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2021 №22515.pdf 05.10.2021 14:22
- рішення від 04.10.2021 №22515.pdf 07.10.2021 14:12
- Лист про надання інформації на рішння АМКУ від 23.09.21 .pdf 27.09.2021 17:37
- Лист до АМКУ на рішення від 23.09.21 .docx 27.09.2021 17:37
- Лист ТОВ ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА.pdf 27.09.2021 17:37
- Лист ТОВ КВЕРТУС від 23.09.21 .pdf 27.09.2021 17:37
- Протокол № 73 від 11.10.2021 Спеціальні пристрої протидії та знешкодження безпілотних повітряних суден (зміни в ТД у зв'язку зі скаргою Учасника).doc 12.10.2021 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.09.2021 09:32
Дата розгляду скарги:
04.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.09.2021 11:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.10.2021 14:13
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2021 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України отриманого на скаргу Учасника щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі запропоновано частково внести зміни до тендерної документації
Вимога
Вирішена
Вимога на внесення змін у тендерну документацію
Номер:
e6b5ad373a434721b31fd313a4abda1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-005301-c.c1
Назва:
Вимога на внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Невідповідність вимог п.4.4 Розділу I та п.3.1 Додатку 3 тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.jpg 10.09.2021 17:30
Дата подачі:
10.09.2021 17:30
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Опрацювавши останне Тендерним комітетом вирішено, внести зміни до п.4.4 Розділ І. Загальні положення ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ до Тендерної документації, виклавши його у наступній редакції: «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 30 календарних днів, з дати підписання Договору».
Статус вимоги:
Задоволено