-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони
Завершена
845 154.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 25 354.62 UAH
мін. крок: 3% або 25 354.62 UAH
Період оскарження:
26.08.2021 14:55 - 07.09.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження переможця
Номер:
bc860ec0c7994c62a64f1e8905c42202
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-004210-c.b2
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Скасування рішення, вказаного у протоколі № 402 від 14.09.2021 в частині визнання переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист - оскарження.pdf 14.09.2021 15:38
Дата подачі:
14.09.2021 15:38
Опис причини скасування:
Лист оскарження направлений помілково....
Дата скасування:
14.09.2021 16:42
Вимога
Залишено без розгляду
Незалучення субпідрядників
Номер:
6228d535e4d64495b2b62b767394cdc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-004210-c.a1
Назва:
Незалучення субпідрядників
Вимога:
Замовнику, в Тендерній документації вказано, що залучення субпідрядних організацій не передбачається. Повідомляємо, що п.2 ч.3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено: "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців." Тобто, учасники вправі залучати субпідрядників/співвиконавців які мають матеріально-технічну базу та працівників, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Дане право закріплене законодавчо та висвітлюється у вищевказаній нормі Закону, а тому, встановлена вимога є незаконною та дискримінаційною до учасників, які планують залучати субпідрядників. Нагадаємо, Вам, Замовнику, що Ви є органом державної влади, а згідно ст.6 Конституції України, органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Тому, на підставі всього вищевикладеного, вимагаємо виключити дану незаконну вимогу та привести документацію у відповідність чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2021 14:20
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Розроблення Тендерної документації Замовником здійснювалось з чітким дотриманням вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник, в особі Головного управління ДПС у Донецькій області є об'єктом державної влади та зобов'язаний створити належні умови зберігання наявних на території будівель, споруд, майна, а також інформації, яка містить персональну інформацію, службову та державну таємницю. Виконуючи своє зобов'язання щодо здійснення охорони, Замовник приділяє велику увагу можливості надання учасниками якісних послуг, тому підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази є дуже важливим кваліфікаційним критерієм.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом, метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
За змістом статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону, та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов`язків.
Сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами статті 208 ЦК України.
За цивільно-правовим договором дві рівноправних сторони домовляються: про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов`язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг; конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу; вартості виконання робіт, надання послуг.
Виконавець за договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку. При цьому такий виконавець не отримує статусу «працівника», який отримує особа, що працює за трудовим договором.
Таким чином, відповідно до законодавства України працівником є особа, яка виконує трудову функцію на підставі укладеного з роботодавцем трудового договору (контракту), підпорядковується внутрішньому трудовому розпорядку, а роботодавець виплачує йому заробітну плату, забезпечує умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені трудовим законодавством, колективним договором і угодою сторін. Тоді як особа, яка працює у третьої особи не уважається працівником учасника. Працівник субпідрядника, який виконує роботу на підставі договору між Учасником та субпідрядником, не отримує статусу працівника Учасника.
Звертаємо увагу, що при проведенні процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, зокрема при формуванні тендерної документації та при укладенні відповідних договорів за результатами проведеної закупівлі, замовники не обмежені виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та мають зважати на інші норми цивільного та господарського законодавства.
Відповідно до ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яку споживають у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Згідно зі ст. 902 ЦК України, виконавець повинен надати послугу особисто. Таким чином, за змістом наведеної норми, первинний виконавець перекладаючи виконання власного договірного обов’язку на третю особу яка не є суб’єктом основного зобов’язання та не має безпосередньо перед замовником жодних зобов’язань, ухиляється від виконання своїх обов’язків за договором.
Відповідно до ст. 6 ч. 1 ст. 627 та ч. 1 ст. 628 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору, зважаючи на вимоги цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до статті 838 ЦК України Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
Виходячи з зазначеного, наявність субпідряду можливе тільки на підставі договору, а право учасника на залучення субпідрядника не є зобов’язанням замовника виконувати цю вимогу.
З урахуванням вище викладеного, Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації залишаємо без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2021 15:00