-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Прилади для дозування
Торги не відбулися
2 800 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 003.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 003.95 UAH
Період оскарження:
26.08.2021 14:11 - 10.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможцем
Номер:
39437eeeef1048348c648d5ec55c1049
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-012726-a.b6
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможцем
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможцем
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 05.11.2021 15:10
- Додаток 2 Інструкцію виробника Thermo Fisher Scientific 16.11.2021 10:19
- Переклад нотаріальний 16.11.2021 10:19
- Пояснення Юнілаб части 1 16.11.2021 10:19
- Пояснення Юнілаб частина 2 16.11.2021 10:19
- Рішення від 09.11.2021 № 25180.pdf 09.11.2021 13:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2021 № 25927.pdf 19.11.2021 11:45
- Рішення від 18.11.2021 № 25927.pdf 23.11.2021 15:53
- Інформація, документи та матеріали щодо проведення процедури закупівлі.docx 12.11.2021 23:16
- Інформація, документи та матеріали щодо проведення процедури закупівлі.docx.p7s.zip 12.11.2021 23:16
- Інформація, документи та матеріали щодо проведення процедури закупівлі.pdf.p7s.zip 12.11.2021 23:16
- Протокол №77 від 24.11.2021 Про виконання рішення АМКУ.pdf.p7s 30.11.2021 12:20
- Протокол №77 від 24.11.2021 Про виконання рішення АМКУ.pdf.p7s 30.11.2021 12:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2021 16:05
Дата розгляду скарги:
18.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.11.2021 13:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.11.2021 15:53
Дата виконання рішення Замовником:
30.11.2021 12:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись частиною двадцять другою статті 18 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2021 № 25927-р/пк-пз, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Центральної випробувальної державної лабораторії Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві прийнято рішення від 24.11.2021 року № 77-УО про скасування рішення від 26.10.2021 № 70 про визначення ТОВ «ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП» переможцем процедури закупівлі по предмету закупівлі «прилади для дозування», код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 38420000-5 «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель за номером UA-2021-08-26-012726-a).
Вимога
Відхилено
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Номер:
0956ccf925664a4c9eb08e8c81a17f9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-012726-a.b5
Назва:
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Вимога:
Для можливості прийняти участь у закупівлі як мінімум двом учасникам просимо Вас привести у відповідність вимоги до Додатку 2 поз. 18 «Дилютер гравіметричний» - а саме вимоги до:
- Точність зважування Від 0 до 100 г: ± 0,05 г.
- Точність зважування Від 100 до 3000 г: ± 0,1%;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2021 18:00
Вирішення:
Відповідно до пункту 1) частини першої статті 10 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав..
Відповідно до пункту 3) частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Технічна специфікація, відповідно до частини першої статті 23 Закону, повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Положеннями частини третьої статті 23 Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Разом з тим, технічна специфікація, відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Крім того, відповідно до абзацу 2 частини шостої статті 23 Закону, якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов'язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Додатком № 2 до тендерної документації по предмету закупівлі: «Прилади для дозування», код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 38420000-5 «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів» (далі – Предмет закупівлі та/або Товар) визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і технічні специфікації товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з Товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому технічні специфікації Товарів містять вираз «або еквівалент» відповідно до вимог частини четвертої статті 23 Закону, у разі необхідності посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва).
У випадку надання учасником еквіваленту, його технічні та якісні характеристики не повинні бути гіршими ніж ті, що вимагаються тендерною документацією, та учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідну порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого Товару з технічними характеристиками Товару, що встановлені умовами тендерної документації.
Технічні характеристики Товару, що закуповується Замовником визначені відповідно до затвердженого номенклатурного переліку з урахуванням необхідності дотримання принципів здійснення закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, на умовах відсутності дискримінації вимог до учасників торгів, та на підставі наявної потреби у придбанні обладнання та предметів довгострокового користування, необхідних для функціонування сучасної лабораторії, уповноваженої на проведення лабораторних досліджень (вимірювань) для цілей державного контролю.
Разом з тим повідомляємо про те, що актуальні технічні характеристики, необхідні для належної роботи в лабораторії, визначені в додатку №2 до тендерної документації, зокрема і точність зважування, що є однією з найважливіших характеристик. При цьому точність як первинного, так і подальших серійних розведень безпосередньо впливають на результати лабораторних досліджень.
Замовник не має документально підтвердженої інформації про відсутність принаймні двох гравіметричних дилютерів від різних виробників, які відповідають вказаним вимогам щодо точності зважування.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Номер:
c0586ef346a944abb2d05cd4736e71c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-012726-a.c4
Назва:
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до ТД, а саме видалити дискримінаційну вимогу, яка надає можливість прийняття участі в закупівлі лише одному виробнику – INTERSCIENCE відносно Додаток 2 поз. 18 «Дилютер гравіметричний» - «Пристрій для відкривання пакетів повинен бути у комплекті та має бути на магніті для легкого знімання» шляхом видалення вимоги «ТА МАЄ БУТИ НА МАГНІТІ ДЛЯ ЛЕГКОГО ЗНІМАННЯ» що притаманно лише відповідному виробнику та не дає можливість прийняти участь з еквівалентним Товаром
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2021 13:18
Вирішення:
Відповідно до пункту 1) частини першої статті 10 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав..
Відповідно до пункту 3) частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Технічна специфікація, відповідно до частини першої статті 23 Закону, повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Положеннями частини третьої статті 23 Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Разом з тим, технічна специфікація, відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Крім того, відповідно до абзацу 2 частини шостої статті 23 Закону, якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов'язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Додатком № 2 до тендерної документації по предмету закупівлі: «Прилади для дозування», код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 38420000-5 «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів» (далі – Предмет закупівлі та/або Товар) визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і технічні специфікації товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з Товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому технічні специфікації Товарів містять вираз «або еквівалент» відповідно до вимог частини четвертої статті 23 Закону, у разі необхідності посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва).
У випадку надання учасником еквіваленту, його технічні та якісні характеристики не повинні бути гіршими ніж ті, що вимагаються тендерною документацією, та учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідну порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого Товару з технічними характеристиками Товару, що встановлені умовами тендерної документації.
Технічні характеристики Товару, що закуповується Замовником визначені відповідно до затвердженого номенклатурного переліку з урахуванням необхідності дотримання принципів здійснення закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, на умовах відсутності дискримінації вимог до учасників торгів, та на підставі наявної потреби у придбанні обладнання та предметів довгострокового користування, необхідних для функціонування сучасної лабораторії, уповноваженої на проведення лабораторних досліджень (вимірювань) для цілей державного контролю.
Разом з тим повідомляємо про те, що враховуючи необхідність дотримання принципів здійснення закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, з метою поширення економічної конкуренції серед учасників торгів та уникнення можливого встановлення будь-яких дискримінації вимог до учасників торгів, Замовником прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації в частині порушеного питання.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Номер:
3b6f0e5b85fd43b09dc12f1b320f782b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-012726-a.c3
Назва:
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до ТД, а саме видалити дискримінаційну вимогу, яка надає можливість прийняття участі в закупівлі лише одному виробнику: Додаток 2 поз. 19 «Прилад для автоматичного розливу середовищ»: «Місткість каруселі - Не менше 440 чашок Петрі» та «Габаритні розміри приладу (ДхШхВ), мм Не більше 690x810x940»,які є взаємозалежними.
Виробники, які мають місткість каруселі більше ніж 440 чашок Петрі (480, 500, 560 і т.д.) то вони, відповідно, не входять у вказані габаритні розміри.
Тим самим просимо Вас внести зміни в ТД, АБО шляхом ЗМІНИ вимоги «Місткість каруселі - Не менше 440 чашок Петрі» на «Місткість каруселі - Не більше 440 чашок Петрі», АБО привести габаритні розміри у відповідність згідно маркетингового дослідження виробників аналогічного обладнання представленого на території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 15:52
Вирішення:
Відповідно до пункту 1) частини першої статті 10 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав..
Відповідно до пункту 3) частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Технічна специфікація, відповідно до частини першої статті 23 Закону, повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Положеннями частини третьої статті 23 Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Разом з тим, технічна специфікація, відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Крім того, відповідно до абзацу 2 частини шостої статті 23 Закону, якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов'язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
В частині порушеного питання повідомляємо про те, що Додатком № 2 до тендерної документації по предмету закупівлі: «Прилади для дозування», код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 38420000-5 «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів» (далі – Предмет закупівлі та/або Товар) визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і технічні специфікації товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з Товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому технічні специфікації Товарів містять вираз «або еквівалент» у випадках, передбачених частиною четвертою статті 23 Закону, а саме у випадках посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва).
Технічні характеристики номенклатурної позиції №19 «Прилад для автоматичного розливу середовищ» визначені відповідно до затвердженого номенклатурного переліку з урахуванням необхідності дотримання принципів здійснення закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, на умовах відсутності дискримінації вимог до учасників торгів, та на підставі наявної потреби у придбанні обладнання та предметів довгострокового користування, необхідних для функціонування сучасної лабораторії, уповноваженої на проведення лабораторних досліджень (вимірювань) для цілей державного контролю. У замовника відсутня інформація про взаємозалежність окремих показників приладу, а також відсутні маркетингові дослідження виробників аналогічного обладнання представленого на території України що підтверджують наявність дискримінації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Номер:
4d7073a9677644f88bc01616e3f1e561
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-012726-a.c2
Назва:
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Вимога:
Згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовником повинна бути передбачена можливість надання еквіваленту. Умовами тендерної документації Додатком 2 ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ зазначено: або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Для того, щоб Учасник міг запропонувати " не гірший еквівалент", Замовник повинен не тільки вказати " не гірше" або " краще", а передбачити , що саме являється в технічних характеристиках " не гірше". Просимо внести зміни в ТД для чіткого визначення "технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 14:51
Вирішення:
Відповідно до пункту 1) частини першої статті 10 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав..
Відповідно до пункту 3) частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Технічна специфікація, відповідно до частини першої статті 23 Закону, повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Положеннями частини третьої статті 23 Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Разом з тим, технічна специфікація, відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Крім того, відповідно до абзацу 2 частини шостої статті 23 Закону, якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов'язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
В частині порушеного питання повідомляємо про те, що Додатком № 2 до тендерної документації по предмету закупівлі: «Прилади для дозування», код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 38420000-5 «Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів» (далі – Предмет закупівлі та/або Товар) визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і технічні специфікації товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з Товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому технічні специфікації Товарів містять вираз «або еквівалент» ВИКЛЮЧНО у випадках, передбачених частиною четвертою статті 23 Закону, а саме у випадках посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва).
У разі відсутності в технічній специфікації Товару посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, - таку технічну специфікацію слід читати без виразу «або еквівалент», а технічні характеристики запропонованого учасником товару повинні повністю відповідати вимогам, встановленим у відповідній технічній специфікації згідно з Додатком № 2 до тендерної документації.
У випадку надання учасником еквіваленту, його технічні характеристики не повинні бути гіршими ніж ті, що вимагаються тендерною документацією, що передбачає надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідної порівняльної таблиці технічних характеристик запропонованого Товару з технічними характеристиками Товару, що встановлені умовами тендерної документації. Інформація, вказана в порівняльній таблиці технічних характеристик запропонованого еквіваленту повинна свідчити про його рівнозначні або кращі фізичні, чи кількісні, чи якісні, чи нормативні або споживчі якості у порівнянні із тими, що вимагаються умовами тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Номер:
1eed3b82d2e7408d9f5da390b5b782f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-012726-a.b1
Назва:
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ
Вимога:
Умови тендерної документації передбачено " ....або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Для того, щоб Учасник міг запропонувати " не гірший еквівалент", Замовник повинен не тільки вказати " не гірше" або " краще", а передбачити , що саме являється в технічних характеристиках "не гірше". Просимо внести зміни в ТД для чіткого визначення " технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 12:27
Опис причини скасування:
Технічна помилка
Дата скасування:
30.08.2021 14:31