• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

79710000-4 Охоронні послуги

Торги відмінено

133 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 665.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2021 14:02 - 01.09.2021 14:06
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога

Номер: 24ddd2304e654668a6481f7bb5398a8d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-012420-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ «ЩИТ-1» вважає, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Учасник до аукціону, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, за наслідком якої складається акт огляду який надається разом з тендерною пропозицією. Учасник повинен відвідати об’єкт за вказаною адресою в Оголошенні в робочий час з 9:00 до 17:00 при попередній згоді з керівником закладу. Додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті закладу та Замовника. По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що вимога щодо надання акту про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації. Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необгрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям кожного члена тендерного комітету, які на підставі статі 38 несуть персональну відповідальність за прийняте ними рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 086947581446476e9c4a984824596923
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-012420-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаючи до аукціону обов’язкове оглядання об’єкту Замовника, за наслідком якого складається акт огляду, який надається разом з тендерною пропозицією, та як наслідок необхідність відвідування об’єкту Учасником при попередній згоді з керівником закладу, суттєво звужує коло потенційних Учасників, та ставить в залежність від бажання чи небажання надавати згоду на відвідування керівником закладу. Дана вимога дуже ускладнює участь та дискримінує немісцевих Учасників, оскільки відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 вищезазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимоги з Тендерної документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Яким чином виїзд на об'ект та складання відповідного акту може звужувати коло потенційних учасників, які мусять бути присутніми, після проведення закупівлі, при виконанні цих послуг цілодобово на об'єкті? Якщо дійсно бажаєте прийняти участь у цієї закупівлі, необхідно провести огляд. Сподіваємось на поразуміння.
Статус вимоги: Відхилено