• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району

Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).

Завершена

828 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 140.20 UAH
Період оскарження: 26.08.2021 12:00 - 07.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: 490d4396b3e74766a5f867676e319b9b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-009519-a.c7
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Дата розгляду скарги: 15.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2021 17:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.11.2021 14:47
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА", Порохняч Ігор 380967596643 ukrdidactic@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 4c1d90b7d20a476d9613c632672c0696
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-009519-a.a6
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга щодо неправомірного відхилення учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Дата розгляду скарги: 20.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.10.2021 13:02
Дата виконання рішення Замовником: 23.10.2021 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: у зв’язку з рішенням Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 23344-р/пк-пз від 13.10.2021 та № 23781-р/пк-пз від 20.10.2021 про задоволення скарги та зобов’язання відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, а також скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" та тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" за процедурою закупівлі – «Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-26-009519-a.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА", Порохняч Ігор 380967596643 ukrdidactic@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 124c635d1195452abfa8a72f0ab149d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-009519-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2021 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.10.2021 14:18
Дата виконання рішення Замовником: 23.10.2021 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: у зв’язку з рішенням Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 23344-р/пк-пз від 13.10.2021 та № 23781-р/пк-пз від 20.10.2021 про задоволення скарги та зобов’язання відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, а також скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" та тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" за процедурою закупівлі – «Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-26-009519-a.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА", ПП "ПРОМ-ОСВІТА" +380679823337 prom-osvita@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 80a0520a94ef44b2a6655637b6bb0456
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-009519-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює основні принципи здійснення закупівель, серед яких: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Закон встановлює для учасників два інструменти захисту прав, які здійснюються через електронну систему закупівель: 1. Вимога до замовника закупівлі про усунення порушень 2. Скарга до Антимонопольного комітету України. Згідно частини 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Аномально низька ціна тендерної пропозиції — ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та / або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону (пункт 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон)). Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно з частиною 14 статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Відповідно до умов тендерної документації Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник): «Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.» Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА" завантажене обгрунтування аномально низької ціни , що містить детально перелік критеріїв для визначення саме такої ціни пропозиції Учасника: при формуванні ціни тендерної пропозиції ПП «ПРОМ-ОСВІТА» враховано мінімальну націнку на запропонований товар. Натомість, порівнюючи цінові умови, підприємством не виключається, що цінова пропозиція інших учасників містить суттєву націнку; Також в порівнянні з іншими учасниками, по відношенню до ціни яких визначено аномально низьку ціну тендерної пропозиції, на формування ціни ПП «ПРОМ-ОСВІТА» вплинули ряд факторів, а саме: перебування підприємства на спрощеній системі оподаткування; адекватні витрати підприємства на оплату праці та витрати на доставку товару; виконання аналогічних договорів, що дає змогу зменшити витрати в наслідок ефекту масштабу. Однак Замовником прийнято рішення від 20.09.2021 р. про відхилення пропозиції . Замовник міг передбачити в тендерній документації, якому нормативно-правовому акту має відповідати обґрунтування аномально-низької ціни або що обов’язково воно має містити. Тому перед тим як готувати відповідне обґрунтування, нами були вивчені вимоги замовника. Шановний Замовник, наша тендерна пропозиція відхилена з причини неналежного обґрунтування аномально низької ціни, радимо ознайомитися з рішеннями АМКУ № 17214-р/пк-пз від 14.09.2020 (оголошення UA-2020-06-23-005951-a) та № 17318-р/пк-пз від 15.09.2020 (оголошення UA-2020-06-05-001983-b), проаналізувати подані скарги та прийняти відповідне рішення щодо визначення переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМ-ОСВІТА". Пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника, економічно обгрунтована, низька, а товар за своїми технічними, якісними характеристиками буде постачатися згідно вимог Замовника. В іншому випадкові, якщо нашу пропозицію не буде взято до уваги, то, згідно зі ст. 18 Закону, у разі наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси, рішення про відхилення буде оскаржено до Органу оскарження. Директор ПП «ПРОМ-ОСВІТА» Ігнатійчук Н.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до умов тендерної документації Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції відповідно до частини 14 статті 29 Закону. Рішення про належність наданого Учасником обґрунтування ціни аномально низької тендерної пропозиції, або неналежність обґрунтування у ній ціни або вартості приймається уповноваженою особою, відповідно до положень абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону на підставі наданого Учасником обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції та з урахуванням предмету закупівлі. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Відповідно до умов 3-го розділу Тендерної документації, Уповноваженою особою дотримуючись принципу недискрімінації Учасників, об’єктивно та неупереджено вивчивши лист (ПП «ПРОМ-ОСВІТА» «Обгрунтування ціни Тендерної пропозиції» від 13.09.2021р.) визначила його таким що є неналежним та не обгрунтовує Аномально низьку ціну згідно наступного: . ПП «ПРОМ-ОСВІТА» надано лист у довільній формі,у якому відсутні логічні, системні, економічні, технічні пояснення та обґрунтування, будь-яка конкретика та посилання на ціни в регіоні. Відсутні порівняльні розрахунки з посиланням на норми та звичаї у розумінні відповідної підприємницької діяльності не дає Замовнику здійснити належну оцінку аномально низької ціни. Відсутність належного обґрунтування ставить під сумнів додержання строків та якість виконання. Учасник не надав належного обґрунтування аномально низької ціни, адже відповідно до Закону обґрунтування може містити посилання на: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 29 Закону. Крім того Замовником взято до уваги, що Учасником ПП «ПРОМ-ОСВІТА» надано в обґрунтуванні не правдиву інформацію щодо наявного досвіду виконання аналогічних послуг з постачання дидактичних матеріалів, що дає змогу зменшити витрати в наслідок ефекту масштабу.Так за інформацією електронної системи закупівель вбачається, що Учасником укладено договори аналогічними послугами постачання товару лише у вересні 2021. Після аукціону (подання пропозиції) за даною закупівлею, зокрема закупівлі: UA-2021-08-10-005389-a, UA-2021-08-26-003572-c.Учасником укладено Договір: № 161 дата підписання: 17.09.2021р. на суму 112 010 грн. 00 коп., 40/09 дата підписання:13.09.2021р. на суму 1 904 400 грн.00 коп. Тобто за такими договорами Учасником не виконано постачання предмету закупівлі.Тому Замовник ставить під сумнів додержання строків та якість виконання постачання дидактичних матеріалів. Враховуючи вище викладене, Уповноваженою особою правомірно визначено лист ПП «ПРОМ-ОСВІТА» таким, що не обгрунтовує Аномально низьку ціну в розумінні положень «Закону України про публічні закупівлі» ч. 14, статті 29 на підставі чого відхилено пропозицію Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку).

Номер: b847809cc0b04880973a9a81cc54079b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-009519-a.a3
Назва: Свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку).
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 1, пункті 3 Вами встановлено вимогу: "...3.2. Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку).". Чому платникам ПДВ можна надати витяг платника податку, а платникам єдиного податку - ні? Згідно із Законом України від 24.10.2013 року № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень». з 2014 року платникам податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку не видаватимуть. Відповідні законодавчі зміни набирали чинності з 1 січня 2014 року. Отже, надання свідоцтва про право сплати єдиного податку Учасниками, що були створені після 01 січня 2014 року - неможливе, а дана вимога носить дикримінаційний характер. Згідно, вищезазначеного просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та внести відповідні зміни у тендерну документацію, а саме у Додаток 1, п.3 та викласти в новій редакції: "3.2. Копію свідоцтва чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтва чи витяг про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку)". Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога нади гарантійний лист (Додаток 1) - який саме?

Номер: a6eac32f669247509be0c27c88b53621
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-009519-a.a2
Назва: Вимога нади гарантійний лист (Додаток 1) - який саме?
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! В тендерній документації у розділі ІІІ, пункті 1 Ви просите наступне: "...Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, у форматі pdf, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - ... -... -... - заповненим гарантійним листом (Додаток 1);.." Який саме лист мається на увазі? Або можливо в Додатку 1 повинна була бути форма такого гарантійного листа? Просимо надати пояснення стосовно даної вимоги та/або внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога скасування протоколу можливого переможця ПП НВК «Учприлад» або афілійованого з ним підприємця ФОП ПРОКОПІВ О.М.

Номер: 2f93879d6b5043f4abf240a0cfd493ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-009519-a.a1
Назва: Вимога скасування протоколу можливого переможця ПП НВК «Учприлад» або афілійованого з ним підприємця ФОП ПРОКОПІВ О.М.
Вимога:
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету. В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН. Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікованi Висновоки ДСЕЕ та ДЕКЛАРАЦIЙ ПРО ВIДПОВIДНIСТЬ, згідно яких воно є виробників майже усіх засобів навчання. Замовник отримує – не, Дидактичне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи Нової української школи яке відповідає методичним рекомендація щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи", а низькоякісні і дешеві підробки. ПП НВК «Учприлад» (ЄДРПОУ: 31765799) самовільно оголосило себе виробником: інтерактивної дошки, комп’ютерів, різноманітних цифрових датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за інформацію. приймемо до уваги.
Статус вимоги: Задоволено