• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Виконавчий комітет Корсунь - Шевченківської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04061599. 4. Місцезнаходження замовника: 19400, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд. 42. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Безуглий Роман Васильович, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради, телефон +380473524874, e-mail: rada_korsun@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Черкаська область, Черкаський район, с. Моринці: Населення: 231 особа Заклади соц. сфери: 1. Моринський ліцей з дошкільною групою імені Героя Радянського Союзу А.П. Харковця - Черкаська область, Черкаський район, с. Моринці, вул. Шкільна, 5. 2. Моринська амбулаторія загальної практики сімейної медицини - Черкаська область, Черкаський район, с. Моринці, вул. Шкільна, 10. 3. Моринський сільський будинок культури - Черкаська область, Черкаський район, с. Моринці, вул. Шкільна, 8. 4. Моринська філія-бібліотека публічної бібліотеки Корсунь-Шевченківської міської ради - Черкаська область, Черкаський район, с. Моринці, вул. Шкільна, 8. Черкаська область, Черкаський район, с. Пішки: Населення: 274 особи Заклади соц. сфери: 1. Фельдшерсько-акушерський пункт - Черкаська область, Черкаський район, с. Пішки, вул. Молодіжна, 4. 2. Пішківський сільський будинок культури - Черкаська область, Черкаський район, с. Пішки, вул. Молодіжна, 5. 3. Пішківська філія-бібліотека публічної бібліотеки Корсунь-Шевченківської міської ради - Черкаська область, Черкаський район, с. Пішки, вул. Молодіжна, 5. Черкаська область, Черкаський район, с. Нехворощ: Населення:110 осіб Заклади соц. сфери: 1. Фельдшерсько-акушерський пункт - Черкаська область, Черкаський район, с. Нехворощ, вул. Лісова, 76. 2. Нехворощенський сільський клуб - Черкаська область, Черкаський район, с. Нехворощ, вул. Лісова, 76. 3. Нехворощенська філія-бібліотека публічної бібліотеки Корсунь-Шевченківської міської ради - Черкаська область, Черкаський район, с. Нехворощ, вул. Лісова, 76. (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Післяплата – 100%: Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених рахунків та актів протягом 10 банківських днів з дня їх підписання. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 569 860 грн. 00 коп. (п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 849 грн. 30 коп. (дві тисячі вісімсот сорок дев’ять грн. 30 коп. – 0,5% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «13» вересня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

569 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 849.30 UAH
Період оскарження: 26.08.2021 11:22 - 09.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: ea095a7a51b94e1a984eb206208a5c3d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-008370-a.a4
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680 Замовник, рішення якого оскаржується: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ місцезнаходження: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд. 42 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Улан Плюс» місцезнаходження: 08600, Київська обл., місто Васильків, вул. .Шевченко, будинок 7 кв. 3 Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-26-008370-a, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель Замовником, Виконавчим комітетом Корсунь-Шевченківської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-26-008370-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету ). Підстави для подання скарги: Підставою для скарги є підозра у зговорі ТОВ «Аватор ІСП» та ТОВ «Центртелеком» з метою участі у тендерних процедурах задля досягнення вигоди в супереч дії закону про публічні закупівлі. Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів: Провівши аналіз компаній ТОВ «Аватор ІСП» та ТОВ «Центртелеком», компанія ТОВ «Улан Плюс» дяйшла висновку про те, що ТОВ «Аватор ІСП» є пов’язаною особою з ТОВ «Центртелеком». На це вказують наступні фактори: 1) В ТОВ «Центртелеком» відбуваються суттєві зміни, із зміною уповноважених осіб в підприємстві, що опосередковано може свідчити про номінальний продаж компанії, де приведеними нижче фактами може свідчити про злиття ТОВ «Аватор ІСП» та ТОВ «Центртелеком». 2) Архівні данні з офіційного сайту ТОВ «Центртелеком» від 25.10.2020 року, де вказується інформація про те, що ТОВ «Центртелеком» стала частиною компанії ТОВ «Аватор ІСП»: «Шановний Абоненте, вітаємо Вас у компанії «Аватор»! 06.11.2020 року компанія «Центртелеком» стала частиною компанії «Аватор». 7 листопада 2020 року абонентів переведено на білінг компанії «Аватор». Важливо! Кожному абоненту присвоєно новий номер договору (він же логін для входу в Особистий кабінет avator.in). Номер договору/логін та пароль надіслано абонентам у вигляді СМС повідомлення 07.11.2020 на телефони, зареєстровані в білінгу компанії «Центртелеком» . Якщо Ви не отримали смс повідомлення з номером договору/логіном та паролем – зверніться до контактного центру компанії «Аватор» за телефоном (0800) 500-360. Кошти на особистих рахунках залишаються без змін (переходять до білінгу компанії «Аватор»). Тарифні плани залишаються без змін. Ознайомитися із способами оплати послуг можна на сайті avator.ua у розділі "Оплата послуг" та за посиланням нижче: Оплата послуг Інтернету Реквізити юридичної особи, що надає послуги ТОВ «Центртелеком» не змінюються! Ознайомитись з реквізитами та новим договором публічної оферти можна за посиланням: Публічний договір ТОВ Центртелеком До уваги клієнтів! Відтепер у регіональному представництві за адресою місто Сміла, вул. Незалежності, 28 А, поверх 2, кабінет 10 оплати за послуги не здійснюються! Звернутись до контактного центру можна за безкоштовним багатоканальним номером (0800) 500-360 з цілодобовою технічною підтримкою, працюємо без вихідних. Дякуємо, що Ви з нами!» В тексті листа повідомлення також фігурує номер телефону технічної підтримки ТОВ «Аватор ІСП» Посилання на сторінку з архіву додаємо: https://web.archive.org/web/20201125203321/https://www.ctel.com.ua/ua/ 3) Архівні данні з сайту ТОВ «Аватор ІСП» за 21.01.2021 в стрічці новин компанії, де вказано, що Мережа компанії ТОВ «Центртелеком» стала частиною компанії ТОВ «Аватор ІСП»: Мережа «Центртелеком» стала частиною компанії «Аватор» Шановний Абоненте, вітаємо Вас у компанії «Аватор»!» Посилання на сторінку архіву додаємо: https://web.archive.org/web/20210123165903/http://avator.ua/index.php/company/news 4) Архівні дані з сайту ТОВ «Аватор ІСП», де вказано що, мережа ТОВ «Центртелеком» стала частиною компанії ТОВ «Аватор ІСП». Архівні данні взято на дату 01.03.2021 публікація від 06.11.2020 року: «Мережа «Центртелеком» стала частиною компанії «Аватор» Шановний Абоненте, вітаємо Вас у компанії «Аватор»! 06.11.2020 року компанія «Центртелеком» стала частиною компанії «Аватор». В ніч з 6 на 7 листопада 2020 року абонентів було переведено на білінг компанії «Аватор». Важливо! Кожному абоненту було присвоєно новий номер договору (він же логін для входу в Особистий кабінет avator.in). Номер договору/логін та пароль було надіслано абонентам у вигляді СМС повідомлення 07.11.2020 на телефони, зареєстровані в білінгу компанії «Центртелеком» . Якщо Ви не отримали смс повідомлення з номером договору/логіном та паролем – зверніться до контактного центру компанії «Аватор» за телефоном (0800) 500-360. Кошти на особистих рахунках залишаються без змін (переходять до білінгу компанії «Аватор»). Тарифні плани залишаються без змін. Ознайомитися із способами оплати послуг можна на цьому сайті у розділі "Оплата послуг" та за посиланням нижче: Оплата послуг Інтернету Реквізити юридичної особи, що надає послуги ТОВ «Центртелеком» не змінюються! Ознайомитись з реквізитами та новим договором публічної оферти можна за посиланням: Публічний договір ТОВ Центртелеком До уваги абонентів! Відтепер у регіональному представництві за адресою місто Сміла, вул. Незалежності, 28 А, поверх 2, кабінет 5 оплати за послуги не здійснюються! Звернутись до контактного центру можна за безкоштовним багатоканальним номером (0800) 500-360 з цілодобовою технічною підтримкою, працюємо без вихідних. Дякуємо, що Ви з нами!» Посилання на сторінку додаємо: https://web.archive.org/web/20210301103252/https://avator.ua/index.php/130-merezha-tsentrtelekom-stala-chastynoiu-kompanii-avator 5)Публічний договір ТОВ «Центртелеком» містить наступну інформацію, який розміщено у відкритому доступі за посиланням https://avator.ua/files/Centrtelecom.pdf на сайті ТОВ «Аватор ІСП», а саме згадки про ТОВ «Аватор ІСП» у пунктах договору: 1. Пункт 1.1.2. договору «Інтернет сайт – веб сторінка Оператора, за допомогою якої Абонент може ознайомлюватися з Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, Тарифними планами, картою покриття, новинами мережі, копіями дозвільних документів тощо. Знаходиться за Інтернет-адресою: avator.ua» avator.ua є адресою сайту ТОВ «Аватор ІСП»; 2. Пункт 1.1.5.договору «Особистий кабінет – веб сторінка, за допомогою якої Абонент може контролювати умови надання Послуг, оплачувати Послуги, змінювати Тарифний план, замовляти додаткові послуги, вести облік платежів, залишати заявки на ремонт, проглядати новини та зміни в наданні Послуг, одержувати інформацію про перерви у роботі Мережі під час проведення планових ремонтних, профілактичних чи інших робіт; одержувати інформацію про аварії в Мережі та орієнтовні строки відновлення надання послуг тощо. Знаходиться за Інтернет-адресою: avator.in» avator.in є адресою сайту ТОВ «Аватор ІСП»; 3. В розділі 14 РЕКВІЗИТИ СТОРІН надано інформацію для зв’язку з ТОВ «Центртелеком» за електронною адресою i@avator.ua, та avator@ukr.net» i@avator.ua, та avator@ukr.net є офіційними адресами електронної пошти компанії ТОВ «Аватор ІСП»; 4. Серед іншої інформації також зазначено контактний номер телефону (0800)-500-360 який належить ТОВ «Аватор ІСП» Передбачаємо, що на момент публікації скарги доступ до сторінки може бути заблоковано, але доступ до неї можливо буде відновити з архіву. 5. Станом на зараз будь які згадки пов’язаності між собою цих двох компаній видалено з сайтів компаній, тому доступ до вищевказаних сторінок довелося діставати з архіву змін сайтів, що свідчить про спробу приховати цей зв’язок, для здійснення можливості безперешкодної роботи в сфері публічних закупівель, де ці пов’язані між собою компанії беруть участь пліч о пліч. Тому є наступні приклади, які вдалося знайти у відкритому доступі: 1) Публічні закупівлі № UA-2021-08-26-000058-c 2) Публічні закупівлі № UA-2021-09-09-011732-c 3) Публічні закупівлі № UA-2021-08-25-002685-a 4) Публічні закупівлі № UA-2021-08-26-008370-a Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: У зв’язку з вище вказаним просимо Зобов’язати Виконавчий комітет Корсунь-Шевченківської міської ради скасувати тендер, так як ТОВ «Улан Плюс» має сумніви у прозорості торгів що відбулись та має підстави вважати, що юридичні особи ТОВ «Аватор ІСП» та ТОВ «Центртелеком» маючи такі зв’язки можуть класифікуватися як пов’язані особи, які можуть діяти з ціллю впливу на торги задля отримання найбільш вигідної вартості виконаних робіт за тендером та мають змогу маніпулювати торгами у власних цілях, що є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статі 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Додатки що підтверджують інформацію викладену у скарзі: - Публічний договір ТОВ «Центртелеком» - 6 арк. - Роздруківка з офіційного сайту ТОВ «Центртелеком» - 1 арк. - Роздруківка з сайту ТОВ «Аватор ІСП» - 2 арк. Директор ТОВ «Улан Плюс» Колісниченко В.О.
Дата розгляду скарги: 11.11.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.11.2021 10:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.11.2021 11:26
Автор: ТОВ "УЛАН ПЛЮС", Черніков Микола +380631005511 sales@l4.ua
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу №6

Номер: 777c0950fd584e66aff9740be094918a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-008370-a.b3
Назва: Скасування протоколу №6
Вимога:
Протоколом рішення №6 уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УЛАН ПЛЮС" на відповідність вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-26-008370-a, не було враховано Вимога про усунення порушення, які були викладені Виконавчім комітетом Корсунь-Шевченківської міської ради 19.10.21, о 15:28. Згідно цих вимог учасник ТОВ УЛАН ПЛЮС повинен надати наступні документи: Заповнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ) в термін 24 години. 20.10 о 14:45 ТОВ УЛАН ПЛЮС було опубліковано перелік документів, а саме: 1) Довідка про наявність працівників необхідної кваліфікації з виправленнями; 2) Довідки про згоду на обробку персональних даних всіх перелічених працівників в довідці про наявність працівників необхідної кваліфікації; 3) Копії трудових книжок всіх перелічених працівників в довідці про наявність працівників необхідної кваліфікації; 4) Копії трудових договорів всіх перелічених працівників в довідці про наявність працівників необхідної кваліфікації; 5) Копії штатного розпису; 6) Наказ про затвердження штатного розпису; 7) Довідку про відсутність необхідності залучення підрядників. 20.10 о 20:15 було опубліковано рішення №6 без урахування виправлень перелічених вище. Враховуючи той факт, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону передбачено можливість виправлення учасником недоліків, які були виявлені замовником і які не є критичними, просимо розглянути викладені документи та прийняти рішення з урахуванням правок, вимоги до яких було виставлено замовником.
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення Виконавчий комітет Корсунь - Шевченківської міської ради повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) уповноваженою особою з питань організації та проведення процедур закупівель Виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради «26» серпня 2021 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-26-008370-a. Відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Рішенням Уповноваженої особи №6 від «20» жовтня 2021 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "УЛАН ПЛЮС" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства з наступних підстав: - Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Документації. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність / відсутність підстав, встановлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження таких файлів, зокрема, лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (згідно з Додатком 6 Документації). Додаток 6 Документації містить лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Відповідно до додатку 6 Документації зазначено: "Уповноваженій особі Виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Я,_____________________________, (прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України "Про публічні закупівлі", а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин". У складі Пропозиції учасника містяться, зокрема: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій міститься інформація про трьох працівників, зокрема: Галущенко Денис Юрійович - Інженер ІМ; Заїка Олексій Михайлович - Інженер ІМ; Парисенков Олександр Володимирович - Інженер ІМ (файл "Довідка про працівників.jpg"); - розпорядження від 25.02.2020 № 1 про призначення Колісниченка Віталія Олександровича директором (файл "Розпорядження ТОВ Улан Плюс.pdf"); - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Колісниченка Віталія Олександровича (файл "Лист згода на обробку пер. даних.jpg") Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Разом з тим, у наданому учасником листі-згоді не зазначено "Уповноваженій особі Виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради", що не відповідає додатку Документації. Враховуючи вище викладене, учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23062-р/пк-пз від 11.10.2021 року). - Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Документації. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність / відсутність підстав, встановлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження таких файлів, зокрема, проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки до нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності). Додаток 7 Документації містить проект договору. У складі Пропозиції учасника міститься, зокрема, проект договору (файл "Проект_договору (Додаток 7).docx"). Разом з тим, наданий учасником проект договору не підписаний уповноваженою особою учасника та не містить печатку учасника (у разі наявності). Враховуючи вище викладене, учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. (згідно рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23062-р/пк-пз від 11.10.2021 року). - Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Документації. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність / відсутність підстав, встановлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження таких файлів, зокрема, інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією Документацією. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ Документації учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: -довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; -довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. У складі Пропозиції учасника відсутня інформація у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Враховуючи вище викладене, учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що невідповідність вимогам тендерної документації встановлено рішенням Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23062-р/пк-пз від 11.10.2021 року. На виконання зазначеного рішення та положень ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовником торгів було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, проте у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Рекомендуємо більш уважніше ознайомитися зі змістом рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23062-р/пк-пз від 11.10.2021 року, протоколу рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради особи №6 від «20» жовтня 2021 року та положеннями Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищезазначене, Виконавчий комітет Корсунь - Шевченківської міської ради повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель

Номер: 40127646b2414f449d56482e99e504c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-008370-a.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680 (1) Замовник, рішення якого оскаржується: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ місцезнаходження: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський р-н, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, буд. 42 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП» місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54 Е-mail: yuravator@gmail.com 050-98-53-561 Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-26-008370-a, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель Замовником, Виконавчим комітетом Корсунь-Шевченківської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-26-008370-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету ) (3) Підстави для подання скарги: 20 вересня 2021 року Протоколом № 5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за оголошенням № UA-2021-08-26-008370-a пропозицію ТОВ "УЛАН ПЛЮС" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ТОВ "УЛАН ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі. (4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "УЛАН ПЛЮС" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не заповнено дві колонки – працівник учасника чи співвиконавця. Тобто порушено вимоги тендерної документації, оскільки в ній вимагалося надання довідки відповідно до встановленої форми. 2) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 3) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ «УЛАН ПЛЮС» зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. Також в Протоколі № 2/2020 Рішення загальних зборів учасників ТОВ «УЛАН ПЛЮС» зазначаються персональні дані Цюренко І.О. та Цюренко О.О. (паспортні дані та іпн, місце реєстрації) однак згоди на поширення та обробку персональних даних додано не було, що порушує як вимоги тендерної документації так і чинне законодавство України. 4) відповідно до вимог тендерної документації учасник має подати проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки до нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності). ТОВ «УЛАН ПЛЮС» надано договір не підписаний та не завірений печаткою, що порушує вимоги тендерної документації. 5) в листі згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, яка надана директором ТОВ «УЛАН ПЛЮС» відсутній адресат даної довідки, тобто, що саме для даного замовника надано згоду. 6) згідно вимог тендерної документації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ). ТОВ «УЛАН ПЛЮС» не надано жодного документу, який би засвідчував можливість використання праці працівників. 7) Відповідно до вимог тендерної документації Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: -довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; -довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Дана довідка чи інформація про незалучення співвиконавця в тендерній пропозиції ТОВ «УЛАН ПЛЮС» відсутня, чим не дотримано вимог тендерної документації, оскільки надання окремої довідки чітко передбачено вимогами тендерної документації. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «УЛАН ПЛЮС» підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. Замовник, незважаючи на перелічені вище грубі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УЛАН ПЛЮС» приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). ТОВ «АВАТОР ІСП» 21.09.2021 подано вимогу про скасування протоколу обрання переможця із зазначених вище причин. Однак Замовник відхилив її, незважаючи на порушення законодавства України. Замовник грубо порушує принципи проведення публічних закупівель. (5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав: Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є: - Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою - Довідка про працівників ТОВ «УЛАН ПЛЮС» -Протокол рішення зборів ТОВ «УЛАН ПЛЮС» - лист згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, яка надана директором ТОВ «УЛАН ПЛЮС» - проект договору ТОВ «УЛАН ПЛЮС» - тендерна документація (6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження: Зобов’язати Виконавчий комітет Корсунь-Шевченківської міської ради: - скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5 від 20.09.2021 за оголошенням про проведення закупівлі № UA-2021-08-26-008370-a, згідно якого переможцем визнано ТОВ "УЛАН ПЛЮС". - відхилити тендерну пропозицію ТОВ "УЛАН ПЛЮС" надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-26-008370-a, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації - розглянути пропозицію ТОВ «АВАТОР ІСП» як наступну економічно вигідну пропозицію. Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі: - Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою - Довідка про працівників ТОВ «УЛАН ПЛЮС» -Протокол рішення зборів ТОВ «УЛАН ПЛЮС» - лист згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, яка надана директором ТОВ «УЛАН ПЛЮС» - проект договору ТОВ «УЛАН ПЛЮС» - тендерна документація Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель. Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М. Аватор
Дата розгляду скарги: 11.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.09.2021 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.10.2021 13:07
Дата виконання рішення Замовником: 19.10.2021 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23062-р/пк-пз від 11.10.2021 року виконано замовником торгів у повному обсязі. Скасувано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УЛАН ПЛЮС" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-26-008370-a.
Автор: ТОВ "АВАТОР ІСП", Михайло Аватор +380509853561 yuravator@gmail.com http://avator.ua/
Вимога
Є відповідь

Скасування протоколу про обрання переможця

Номер: d775a675700f48d1a21ce7ee07e31d69
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-008370-a.b1
Назва: Скасування протоколу про обрання переможця
Вимога:
Протоколом розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою ТОВ «УЛАН ПЛЮС» визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету. З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ «УЛАН ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не заповнено дві колонки – працівник учасника чи співвиконавця. Тобто порушено вимоги тендерної документації, оскільки в ній вимагалося надання довідки відповідно до встановленої форми. 2) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника. 3) згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ТОВ «УЛАН ПЛЮС» зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації. 4) відповідно до вимог тендерної документації учасник має подати проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додаткидо нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності). ТОВ «УЛАН ПЛЮС» надано договір не підписаний та не завірений печаткою, що порушує вимоги тендерної документації. 5) в листі згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, яка надана директором ТОВ «УЛАН ПЛЮС» відсутній адресат даної довідки, тобто, що саме для даного замовника надано згоду. 6) згідно вимог тендерної документації учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ). ТОВ «УЛАН ПЛЮС» не надано жодного документу, який би засвідчував можливість використання праці працівників. 7) Відповідно до вимог тендерної документації Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, таких як субпідрядників/співвиконавці. Учасник у складі тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядників/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надає: -довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, орієнтовну вартість надання послуг субпідрядною організацією сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; -довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення субпідрядної організації відповідно до ст. 17 Закону (Додаток 3 до тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця. Дана довідка чи інформація про незалучення співвиконавця в тендерній пропозиції ТОВ «УЛАН ПЛЮС» відсутня, чим не дотримано вимог тендерної документації. За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «УЛАН ПЛЮС» підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол уповноваженої особи щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як пропозиція ТОВ «УЛАН ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення Виконавчий комітет Корсунь - Шевченківської міської ради повідомляє про наступне: 1. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено перелік працівників компанії, що засвідчено в тілі самої довідки, що зумовлює відсутність необхідності уточнення приналежності працівників до цієї компанії вдруге. 2. Термін кваліфікація характеризує досвід роботи в області, і в більшій мірі є абстрактним значенням. В тілі довідки вказано досвід роботи працівників 3 роки, що цілком влаштовує замовника в критерії кваліфікації співробітників. 3. Згода на обробку персональних даних в довідці не потрібна, так як персональні данні працівників компанії не додаються до тендерної документації. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем, які не вимагаються тендреною документацією та не надаються учасниками. 4. Проект договору був доданий до тендерної документації в електронному вигляді, та був завірений електронним підписом як і всі інші документи що були подані учасником. Згідно частини 5 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Таким чином, відхилення тендерної пропозиції учасника у зв'язку із поданням у складі тендерної пропозиції документів (матеріалів та інформації) наданих у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" не може бути підставою для відхилення пропозиції такого учасника та порушує положення ЗУ "Про публічні закупівлі" (як спеціального нормативного акту у сфері публічних закупівель) та права такого учасника закупівлі. 5. Відверто незрозуміле та безпідставне зауваження. До довідки немає жодних зауважень. 6. Перелік цих документів може бути конфіденційним, та скріпленим договірними обов’язками сторін про нерозголоження умов договору до переліку яких може бути включено перераховані в зверненні документи, що не є підставою для скасування чи невідповідності довідки. Згідно частини 2 статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Тим паче терміном «інший документ» може бути сама довідка про працівників завірена печаткою та підписом директора, що є підставою до погодження і допущення. 7. В тендерній документації поданій учасником немає жодних згадок або намірів залучати підрядні організації до предмету закупівлі послуг. Виходячи з цього немає жодних причин оскаржувати право учасника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "УЛАН ПЛЮС" відповідає вимогам тендерної документації вцілому та відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині. Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі, розгляд тендерних пропозицій визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, Виконавчий комітет Корсунь - Шевченківської міської ради повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.
Статус вимоги: Відхилено