• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)

Завершена

2 829 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 149.10 UAH
Період оскарження: 26.08.2021 10:32 - 07.09.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 529f3edf52ae458db15b27917ea64102
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-001397-c.b3
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Технічна документація Замовника містить дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.09.2021 12:08
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЯНО", КАЯНО Товариство з обмеженою відповідальністю 380972792396 KAYANO@UKR.NET
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних умов

Номер: 7dbf9a8b78ae4cec84f7ed3e8867ba00
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-001397-c.b2
Назва: Щодо дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови учасників та створюють дискримінаційні умови закупівлі Вимоги тендерного комітету, викладені в додатку 3 до Тендерної документації, а сам: «Учасник повинен забезпечити ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг, для чого надає сертифікат відповідності стандарту ISO 9001:2015 області (сфери) сертифікації, зокрема, обов’язково на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібну торгівлю пальним, що виданий акредитованим органом з сертифікації, зареєстрованим у реєстрі НААУ, Учаснику в 2020 році. Даний сертифікат засвідчує, що підприємство було перевірено органом сертифікації та встановлено відповідність системи вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015.)» дана вимога Замовника значно обмежує коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, обмежують конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створюють дискримінаційні умови закупівлі. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише Учасники, які отримали сертифікат у певний період, а саме у 2020 році, що є дискримінаційним до Учасників, у т.ч. тих, що не зобов’язані мати та/або не мають сертифікат на систему управління якістю або отримали у інший період часу. Дана вимога являється явною дискримінацією та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Учасник має усі документи, що підтверджують саме якість предмету закупівлі, відповідно до яких має можливість поставити товар належної якості Замовнику в строки визначені Документацією. Підтвердженнями якості менеджменту компанії слугує наявність у Учасника договору, а також відгук від Замовника по аналогічному договору про вчасність та якість наданих нами послуг із постачання Товару. Вважаємо, що наданням підтверджуючих документів щодо досвіду виконання аналогічного договору учасником може бути підтверджено наявність у Учасника показників ефективності провадження ним господарської діяльності. У зв'язку з цим, дана вимога Замовника в частині надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг зокрема, обов’язково на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібну торгівлю пальним впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором. Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника. Таким чином, вищезазначені оскаржувані вимоги значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів . Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. В даному випадку зазначені вимоги Замовника обмежують коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, такі положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівель інших учасників. Відповідно до вищенаведеного, вимагаємо виключити вимогу, щодо надання Учасником сертифікату відповідності стандарту ISO 9001:2015, що виданий акредитованим органом з сертифікації, зареєстрованим у реєстрі НААУ, Учаснику в 2020 році. У разі не задоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний скаржник. При здійсненні даної закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст..23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, визначеними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Сертифікат на відповідность ISO 9001:2015 – це документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Даний сертифікат засвідчує, що підприємство було перевірено органом сертифікації та встановлено відповідність системи вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Отже, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а також враховуючи рішення антимонопольного комітету від 19.01.2021р. №894-р/пк-пз, яким було розглянуто аналогічний випадок, Замовник не встановив ознак дискримінаційного відношення до потенційних Учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо дискримінаційних умов

Номер: 7964226a1b7540de890453ae032e8a49
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-001397-c.b1
Назва: Щодо дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови учасників та створюють дискримінаційні умови закупівлі Вимоги тендерного комітету, викладені в додатку 3 до Тендерної документації, а сам: «Учасник повинен забезпечити ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг, для чого надає сертифікат відповідності стандарту ISO 9001:2015 області (сфери) сертифікації, зокрема, обов’язково на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібну торгівлю пальним, що виданий акредитованим органом з сертифікації, зареєстрованим у реєстрі НААУ, Учаснику в 2020 році. Даний сертифікат засвідчує, що підприємство було перевірено органом сертифікації та встановлено відповідність системи вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015.)» дана вимога Замовника значно обмежує коло потенційних учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, обмежують конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створюють дискримінаційні умови закупівлі. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише Учасники, які отримали сертифікат у певний період, а саме у 2020 році, що є дискримінаційним до Учасників, у т.ч. тих, що не зобов’язані мати та/або не мають сертифікат на систему управління якістю або отримали у інший період часу. Дана вимога являється явною дискримінацією та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Учасник має усі документи, що підтверджують саме якість предмету закупівлі, відповідно до яких має можливість поставити товар належної якості Замовнику в строки визначені Документацією. Підтвердженнями якості менеджменту компанії слугує наявність у Учасника договору, а також відгук від Замовника по аналогічному договору про вчасність та якість наданих нами послуг із постачання Товару. Вважаємо, що наданням підтверджуючих документів щодо досвіду виконання аналогічного договору учасником може бути підтверджено наявність у Учасника показників ефективності провадження ним господарської діяльності. У зв'язку з цим, дана вимога Замовника в частині надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг зокрема, обов’язково на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібну торгівлю пальним впровадженої системи менеджменту з управління якістю стосовно даного предмета закупівлі не підтверджує якісні характеристики товару, а якісні характеристики бізнес-процесу може бути підтверджено наданням у складі пропозиції аналогічного договору та відгуку від Замовника за таким договором. Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника. Таким чином, вищезазначені оскаржувані вимоги значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів . Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. В даному випадку зазначені вимоги Замовника обмежують коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, такі положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівель інших учасників. Відповідно до вищенаведеного, вимагаємо виключити вимогу, щодо надання Учасником сертифікату відповідності стандарту ISO 9001:2015, що виданий акредитованим органом з сертифікації, зареєстрованим у реєстрі НААУ, Учаснику в 2020 році. У разі не задоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: скасовано
Дата скасування: 31.08.2021 14:36