-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт коридору на першому поверсі та сходової клітки головного корпусу ЛНТУ по вул. Львівській, 75 в м. Луцьку
Поточний ремонт коридору на першому поверсі та сходової клітки головного корпусу ЛНТУ по вул. Львівській, 75 в м. Луцьку
Завершена
2 008 853.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 40 177.06 UAH
мін. крок: 2% або 40 177.06 UAH
Період оскарження:
26.08.2021 09:42 - 09.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника
Номер:
be399d78cf0a4f35af69717a3085fdd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-26-000736-c.b1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «ПМК НОВА» на закупівлю послуг з поточного ремонту коридору на першому поверсі та сходової клітки головного корпусу ЛНТУ по вул. Львівській, 75 в м.Луцьку, замовником на підставі протоколу №157 від 17 вересня 2021 року було відхилено пропозицію підприємства із підстав:
Учасник не надав розрахунок Адміністративних витрат згідно Додатку 4 Тендерної документації.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією через електронну систему закупівель.
Не погоджуючись із даним рішенням замовника, вимагаємо додаткових пояснень про обґрунтовані причини відхилення пропозиції ПП «ПМК-НОВА» .
Відповідно до умов тендерної документації, зокрема п. 1, розділу ІІІ, учасник повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції згідно Додатку 4 тендерної документації. У вказаному додатку замовником зазначено, що договірна ціна повинна складатись із розрахунків нарахувань, закладених в договірну ціну. Як вбачається із вимог, учасник надає лише ті розрахунки, які закладено в договірну ціну.
У договірній ціні, наданій ПП «ПМК-НОВА» у складі пропозиції відсутній розрахунок адміністративних витрат оскільки підприємство не мало на меті закладати такі витрати.
Варто зауважити, що відповідно до норм будівельних стандартів ціна пропозиції, за яку претендент (підрядник) згоден виконати замовлення, розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення, та поточних цін на них. У ціні пропозиції претендент (підрядник) визначає вартість підрядних робіт, які пропонуються до виконання. Адміністративні витрати – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Звідси, дані витрати стосуються виключно внутрішньої діяльності підприємства та ніяким чином не впливають на якість та об’єми виконання робіт.
Також, відповідно до п.5.3.4. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 при обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, включаються такі адміністративні витрати:
- витрати на врегулювання спорів у судових органах;
- відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об’єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо;
- витрати на перебазування будівельних організацій;
- витрати пов’язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації;
- витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду;
- витрати з операційної оренди;
- витрати зі страхування майна;
- витрати, пов’язані з витрати на збут та іншими операційними витратами будівельної організації.
Із наведеного вбачаємо, що адміністративні витрати жодним чином не впливають на загальні будівельні роботи, а тому можуть не закладатись в розрахунок договірної ціни якщо учасник не планує таких витрат. Також варто зауважити, що витрати які не закладені в договірну ціну в подальшому замовником не оплачуються.
У договірній ціні поданій у складі тендерної пропозиції, були надані усі заплановані розрахунки, які необхідні ПП «ПМК-НОВА» для якісного надання послуг з поточного ремонту вищезазначеного об’єкта.
Окрім того, у тендерній документації відсутня конкретна вимога про те, що договірна ціна обов’язково повинна містити розрахунок адміністративних витрат. Тендерна пропозиція була подана у повній відповідності вимогам тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, просимо надати додаткові пояснення з відповідними обґрунтуваннями (в т.ч. з посиланнями на нормативно-правові акти) з яких конкретних обґрунтованих підстав було відхилено пропозицію ПП «ПМК-НОВА»?
Відповідь просимо надати у терміни визначені ЗУ «Про публічні закупівлі». У випадку надання необґрунтованої відповіді ми будемо змушені звернутись до органу оскарження та відповідних правоохоронних органів у зв’язку із лобіюванням інтересів конкретного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про допущення помилки.pdf 28.09.2021 15:51
Дата подачі:
24.09.2021 16:42
Вирішення:
На Вашу вимогу від 24.09.2021 р. № UA-2021-08-26-000736-c.b1 повідомляємо:
Додаток Г ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 ВКЛЮЧАЄ перелік Адміністративних витрат, які враховані усередненими показниками центрального органа виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури:
Г.1 Витрати на основну, додаткову заробітну плату, заохочувальні, компенсаційні та інші грошові виплати, обчислені згідно з формами та системами оплати труда, встановленими у будівельній організації:
працівників апарату управління будівельної організації, яка має статус юридичної особи (керівників, професіоналів, фахівців, технічних службовців);
робітників, які здійснюють загальногосподарське обслуговування будівельної організації (операторів зв’язку, операторів електронно-обчислювальних машин, двірників, прибиральників тощо) та іншого загальногосподарського персоналу.
Г.2 Витрати на службові відрядження працівників апарату управління будівельної організації та робітників, які здійснюють загальногосподарське обслуговування будівельної організації.
Г.З Витрати на транспортне обслуговування працівників апарату управління будівельної організації, зокрема:
Г.3.1 Витрати на утримання та експлуатацію службових легкових автомобілів, що перебувають на балансі будівельної організації (орендуються) та обслуговують працівників апарату управління, включаючи:
основну, додаткову заробітну плату, заохочувальні, компенсаційні та інші грошові виплати водіїв та інших робітників, що обслуговують легкові автомобілі;
вартість паливних, мастильних та інших експлуатаційних матеріалів, знос і ремонт автомобільної гуми;
витрати на утримання гаражів і місць стоянки (паркування) легкових автомобілів (енергопостачання, водопостачання, водовідведення тощо);
амортизація (орендна плата), витрати на поточний ремонт, технічний огляд, технічне обслуговування легкових автомобілів та поточний ремонт гаражів і місць стоянки автомобілів;
податки, збори та інші передбачені законодавством відрахування, пов’язані з експлуатацією легкових автомобілів (податок на землю, на якій розміщено гараж; плата за обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; збір за спецводовикористання тощо).
Г.4 Витрати на матеріально-технічне забезпечення апарату управління будівельної організації та інші загальногосподарські витрати:
Г.4.1 Витрати на придбання канцелярських товарів і приладдя, бланків обліку, звітності.
Г.4.2 Витрати на утримання, експлуатацію та поточний ремонт будинків, споруд, приміщень, що використовуються апаратом управління будівельної організації.
Г.4.3 Витрати на утримання основних засобів, інших нематеріальних необоротних активів загальногосподарського використання (страхування майна. амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення, охорона тощо), крім операційної оренди.
Г.4.4 Витрати на малоцінний і швидкозношуваний інвентар і малоцінні предмети, що використовуються будівельною організацією та не належать до основних засобів, та витрати на їх ремонт.
Г.4.5 Витрати на утримання і експлуатацію всіх видів зв’язку, що використовуються для управління і перебувають на балансі будівельної організації, оплата послуг зв’язку (пошта, телеграф, телефон, факс тощо), обчислювальних центрів, засобів сигналізації та інших технічних засобів управління.
Г.4.6 Витрати на утримання, ремонт і експлуатацію електронно-обчислювальної та комп’ютерної техніки, розмножувальної та іншої оргтехніки, що перебуває на балансі будівельної організації і використовується персоналом (у тому числі для автоматичного оброблення інформації), зазначеним у цьому додатку.
Г.4.7 Оплата послуг, що надаються сторонніми організаціями з управління будівельною організацією, якщо у штатному розписі не передбачено відповідних функціональних служб, включаючи витрати на обчислювальні, друкарські, розмножувальні та інші роботи.
Г.4.8 Оплата послуг консультаційного та інформаційного характеру (у тому числі витрати на придбання літератури та передплату спеціалізованих періодичних видань), пов’язаних із забезпеченням поточної діяльності апарату управління, додержанням законодавства.
Г.5 Оплата професійних послуг (юридичних, щодо оцінки майна, аудиторських, у тому числі оплата за проведення обов’язкових аудиторських перевірок, передбачених законодавством, тощо).
Г.6 Загальні корпоративні витрати (організаційні витрати, витрати на проведення річних зборів, на оприлюднення річного звіту, представницькі витрати, на послуги щодо зміни структури приватизованої будівельної організації тощо).
Г.7 Оплата передбаченого законодавством збору за реєстрацію будівельної організації в органах державної виконавчої влади.
Г.8 Витрати, пов’язані з оплатою послуг комерційних банків та інших кредитно-фінансових установ, включаючи плату за розрахунково-касове обслуговування персоналу, зазначеного у цьому додатку, з отримання гарантій, вексельного авалю, факторингових і довірчих операцій, ведення обліку боргових вимог і зобов’язань, у тому числі й цінних паперів. Плата за надання поштово-телеграфних послуг та інші витрати, пов’язані з
грошовим обігом.
Г.9 Одноразова допомога, що виплачується працівникам відповідно до законодавства під час переведення, приймання та направлення на роботу в іншу місцевість.
Г.10 Податки, збори та інші обов’язкові платежі, передбачені законодавством (крім податків і зборів, що включаються до собівартості будівельних робіт).
Г.11 Витрати на утримання протипожежної та сторожової охорони адміністративних приміщень:
витрати на оплату труда робітників, які перебувають у штаті будівельної організації;
плата за послуги, надані сторонніми організаціями, з протипожежної та сторожової охорони в установленому законодавством порядку;
витрати на придбання, утримання та знос протипожежного інвентарю та устаткування.
Г.12 Страхові внески та відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування від заробітної плати працівників, зазначених у цьому додатку, за встановленими законодавством нормами.
Відповідно до умов Тендерної документації, зокрема п. 1, розділу ІІІ, учасник повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції згідно Додатку 4 Тендерної документації. У вказаному додатку замовником чітко зазначено, що Тендерна пропозиція включає в себе Розрахунок ціни тендерної пропозиції з обгрунтуванням п. 2 в таблиці зазначено: Розрахунки нарахувань , закладених в договірну ціну :
- прибутку (в межах усереднених показників);
- адміністративних витрат ;
- інших нарахувань (ризики,зокрема).
Де учасник має закласти в договірну ціну вищенаведені витрати. Якщо в учасника не передбачено адміністративних витрат, то учасник мав це зазначити в договірній ціні, вказавши в розрахунку: Адміністративні витрати = 0.
У вимозі UA-2021-08-26-000736-c.b1 учасник зазначив помилкову інформацію а саме: п. 5.3.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 При обчисленні показника адмiнiстративних витрат з перелiку витрат, що за бухгалтерським облiком вiднесено до адмiнiстративних, ВИКЛЮЧАЮТЬСЯ такі адмiнiстративнi витрати: (а не «включають» так як учасник зазначив у вимозі)
- витрати на врегулювання спорiв у судових органах;
- вiдрахування будiвельних органiзацiй на утримання апарату управлiння будiвельних об'еднань, в тому числi витрати на утримання корпорацiй, асоцiацiй тощо;
- витрати на перебазування будiвельних органiзацiй;
- витрати, пов'язанi з нарахуванням i виплатою дивiдендiв учасникам i засновникам будівельної органiзацiї (оплата повiдомлень у засобах масової iнформацiї, конвертів, послуг зв'язку);
- витрати на сплату вiдсоткiв (винагороди) за користування матерiальними цiнностями, взятими в оренду (лiзинг);
- витрати з операцiйної оренди;
- витрати зi страхування майна;
- витрати, пов'язанi з витратами на збут та iншими операцiйними витратами будiвельної органiзацiї.
Учасник ПП "ПМК-НОВА" в своїй Тендерній пропозиції не зазначив, що Адміністративні витрати = 0, тим самим створив нерівні умови для всіх учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено