• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 -09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 , Дизельне паливо)

джерело фінананасування кошти місцевого бюджету

Завершена

445 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 225.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2021 09:03 - 07.09.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: a8561426e7fd454a89ae7f64f0555567
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-004209-a.b6
Назва: дискримінаційні вимоги
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-08-26-004209-a Комунальним підприємством "Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області "Коломак" проводиться закупівля товару ДК 021:2015 -09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 , Дизельне паливо), з очікуваною вартістю - 445 000,00 UAH з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 11 вересня 2021 00:00. Замовником було оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка була затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 26.08.2021р. №2. Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації Замовником було встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.09.2021 11:44
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Мовчан Марина 0502403662 FORPOSTSITI2019@GMAIL.COM
Скарга
Скасована

На умови тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 -09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, Дизельне паливо)

Номер: e44347cb9e5d4c008804ecdcefb8b414
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-004209-a.c5
Назва: На умови тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 -09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, Дизельне паливо)
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-08-26-004209-a Комунальним підприємством "Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області "Коломак" проводиться закупівля товару ДК 021:2015 -09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 , Дизельне паливо), з очікуваною вартістю - 445 000,00 UAH з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 11 вересня 2021 00:00. Замовником було оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка була затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 26.08.2021р. №2. Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації Замовником було встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 1. Замовником встановлені такі умови в тендерній документації: Додаток № 3 до Тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження 4. наявність матеріально- технічної бази Наявність складу у м. Полтава. Підтвердити правом власності чи договором оренди (копії договору) По-перше: Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів. Зокрема, зберігання палива може здійснюватися на підставі договору зберігання нафтопродуктів, порядок укладення яких регламентується главою 66 Цивільного Кодексу України. Наявність договору зберігання жодним чином не нівелює потенціал учасника порівняно з договорами оренди чи використання власної бази. По-друге: Умовами документації передбачена заправка транспорту Замовника за талонами на АЗС, до яких Замовник також зазначив спеціальні кваліфікаційні критерії. Тобто передача товару не відбувається на складі зберігання товару, тож розташування складу не є необхідним кваліфікаційним критерієм для вибору постачальника, до того ж значно обмежує можливість участі у відкритих торгах багатьох учасників. Замовник не передбачає можливості самостійно перевозити пальне наливом від бази Учасника до власної адреси. Отже, вимога щодо міста розташування складу жодним чином не впливає на Замовника та не може створювати будь-яких перешкод для нього щодо поставки товару. Тобто, навіть на момент участі в тендері учасник має укласти договір оренди з нафтобазою на території м. Полтава, яких до речі, досить обмежене коло, та нести витрати по її утриманню. При цьому гарантії, що власник бази має бажання надавати в оренду взагалі відсутні. Отже Замовник обмежив конкуренцію серед учасників тендеру лише власниками та/або орендарями складів на визначеній відстані. Таким чином, очевидно, що обидва пункти є необґрунтованими та такими, що жодним чином не підтверджують спроможність учасника виконувати умови договору поставки, а вимога в цілому є дискримінаційною та дає підстави вважати, що Замовник орієнтований на певне коло учасників ринку. 2. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної Документації 3 Інша інформація 3.3. Протягом одного робочого дня з дня завершення електронного аукціону Учасник, який за підсумками аукціону подав найбільш економічно вигідну пропозицію, повинен надати Замовнику оновлену цінову пропозицію електронних торгів Учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку 1 до Тендерної документації. Законом не передбачено надання Замовнику цінових пропозиції після проведення електронного аукціону так само, як і серед причин відхилення пропозиції відсутні такі підстави. Більш того у учасника немає такої технічної можливості. Разом з тим, Замовником, всупереч нормам чинного законодавства та принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, встановлено дискримінаційні вимоги, тим самим незаконно надаватиметься перевага в тому числі місцевому учаснику. Замовником порушені основні принципи, на яких базується проведення закупівель, зазначені в статті 5 Закону, а саме: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням Усунення вище перелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Згідно статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. У відповідності до статті 42 Конституції України держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускається неправомірне обмеження конкуренції і недобросовісна конкуренція. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення закупівель є принцип не дискримінації учасників, встановлений в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, в частині четвертй цієї статті зазначено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство "Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області "Коломак" внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 -09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 , Дизельне паливо) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-26-004209-a та усунути вищевказані дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 06.09.2021 17:55
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Мовчан Марина 0502403662 FORPOSTSITI2019@GMAIL.COM
Скарга
Скасована

Дискримінаційні вимоги

Номер: e4733bac290644a88eb547fefad74c24
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-004209-a.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-08-26-004209-a Комунальним підприємством "Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області "Коломак" проводиться закупівля товару ДК 021:2015 -09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 , Дизельне паливо), з очікуваною вартістю - 445 000,00 UAH з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 11 вересня 2021 00:00. Замовником було оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка була затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 26.08.2021р. №2. Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації Замовником було встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 06.09.2021 17:54
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Мовчан Марина 0502403662 FORPOSTSITI2019@GMAIL.COM
Вимога
Відхилено

собственный арендованный склад

Номер: 7540132c3666456f8384ea07eedb6985
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-004209-a.b3
Назва: собственный арендованный склад
Вимога:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-000038-a?lot_id=1e0d33a8115e42758fd1de64afec09e7#lots
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, Замовнику не зрозуміло Ваше зверенення - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-000038-a?lot_id=1e0d33a8115e42758fd1de64afec09e7#lots Просимо пояснити суть вимоги
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

дискриминация

Номер: af3047e7452c430e801e94c319a58cfd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-004209-a.b2
Назва: дискриминация
Вимога:
Вы установили требование: Наявність складу у м. Полтава. Підтвердити правом власності чи договором оренди (копії договору) Прошу убрать данное требование по собственному или арендованному складу, в ином случае обратимся в АМКУ. Вот решение по данному поводу: Наявність складу у м. Полтава. Підтвердити правом власності чи договором оренди (копії договору)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, Ваше звернення розгляднуто
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.09.2021 00:05
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги щодо складу

Номер: bf00f624792a4988afd414a1898919dd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-26-004209-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо складу
Вимога:
В Додатку № 3 до Тендерної документації зазначені Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: 4. наявність матеріально- технічної бази Наявність складу у м. Полтава. Підтвердити правом власності чи договором оренди (копії договору) Вимога щодо наявності власного або орендованого складу є дискримінаційною, тому що не зможуть прийняти участь підприємства, які використовують склади на підставі договорів надання послуг чи інших договорів. Вимога щодо наявності складу у місті Полтава також дискримінаційна, тому що не зможуть прийняти участь підприємства, які використовують склади в інших містах та областях України. Відпуск палива відбувається на АЗС за талонами. Яким чином наявність або відсутність складу впливає на можливість заправки транспорту замовника на АЗС не зрозуміло. Замовник штучно звужує коло учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначені питання вже були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з якими можна ознайомитися за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-15-005142-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-14-001063-b. Вимагаємо виключити наявность складу з вимог Тендерної документації. В разі невиконання законної вимоги, будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, Ваше, звернення розгляднуто. Замовник вважає що інормація викладена у додатку № 3 до Тендерної документації зазначені Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: 4. наявність матеріально- технічної бази Наявність складу у м. Полтава. Підтвердити правом власності чи договором оренди (копії договору) не такими, що обмежують конкуренцію
Статус вимоги: Відхилено