-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання стадіону
Торги відмінено
144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
Період оскарження:
25.08.2021 17:50 - 31.08.2021 18:00
Вимога
Є відповідь
Що до надання контактів
Номер:
696d00a0de814eeabfe284cee215a369
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-25-005016-c.b2
Назва:
Що до надання контактів
Вимога:
Доброго дня Шановний Замовник! В оголошенні до даної закупівлі в п.1 Розділу ІІ - Уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасники закупівель повинні до кінцевого строку періоду уточнень здійснити огляд стадіону та скласти Акт огляду (який вимагається надати в складі тендерної пропозиції). В Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено контактний номер телефону Пашинського Юрія Анатолійовича (тел. (063) 220 50 40), проте вказаний номер телефону не відповідає та здійснює переадресацію на автовідповідач.
Просимо надати контактний номер телефону особи з якою можливо зв’язатися для огляду об’єкту та підписання АКТУ ОГЛЯДУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 11:46
Вирішення:
Доброго дня. Згідно пункту 1.5 Розділу І Оголошення, Уповноваженою особою є Пашинський Юрій Анатолійович - заступник директора – уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених закупівель.
Контакти: тел. (063) 220 50 40, електронна адреса: stadionter@ukr.net.
Додатково повідомляю, що телефонний номер є актуальним та таким, який використовується. У разі неможливості здійснити зв’язок за вказаним телефонним номером, прошу Вас звернутися за електронною адресою, вказаною у даній відповіді та в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога щодо Акту огляду об'єкту
Номер:
1b6df51a0a3a424cb69a1332337a1982
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-25-005016-c.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо Акту огляду об'єкту
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Послуги з прибирання стадіону» (код ДК 021-2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання) Замовник вимагає від Учасників закупівлі: «Учасники закупівель повинні до кінцевого строку періоду уточнень здійснити огляд стадіону та скласти Акт огляду (надати в складі тендерної пропозиції)».
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та має ознаки дискримінації учасників закупівлі з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в спрощеній закупівлі необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та принципи закупівель зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон). Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника спрощеної закупівлі підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, які виявили бажання взяти участь в спрощеній закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до Оголошення, а саме виключити вимогу «Учасники закупівель повинні до кінцевого строку періоду уточнень здійснити огляд стадіону та скласти Акт огляду (надати в складі тендерної пропозиції)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2021 13:16
Вирішення:
Доброго дня. Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу. За результатом розгляду повідомляю.
Відповідно до умов ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної процедури закупівлі «Послуги з прибирання стадіону», а саме п.1 Розділу ІІІ Оголошення, Учасники закупівель повинні до кінцевого строку періоду уточнень здійснити огляд стадіону та скласти Акт огляду (надати в складі тендерної пропозиції).
Згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ.
Надання актів про відвідування об’єкту не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та мають на меті стати переможцем даної закупівлі, здатного надати послуги належної якості та в терміни визначені в умовах оголошення з урахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту.
У разі необхідності, можливо надіслати фахівця з командировочним відрядженням на одну добу, що є цілком достатнім часом для визначення об’ємів надання послуги. Звертаємо увагу, що даний Акт має надавати саме Учасник від свого імені в складі своєї пропозиції, а не Замовник. Замовник лише перевіряє достовірність вказаної інформації, наданої учасником у складі своєї пропозиції.
Тож Замовник не вбачає жодної дискримінації і не розуміє яким чином наведені умови порушують права та інтереси потенційних Учасників і яким чином обмежується їх можливість взяти участь у закупівлі, оскільки всі необхідні контактні (ПІБ, телефон, електронна адреса) та адресні дані відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками) зазначені у відкритому доступі на електронному майданчику Прозорро.
Враховуючи вищевикладене, немає необхідності внесення змін до Умов Оголошення про проведення СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні