• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки для навчальних кабінетів школи

Торги не відбулися

100 306.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 501.53 UAH
Період оскарження: 25.08.2021 17:32 - 31.08.2021 17:31
Вимога
Відкликано скаржником

Не відповідність техничним характеристикам ноутбука

Номер: ab476717ab81408286c484304f14a66b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-012559-a.b4
Назва: Не відповідність техничним характеристикам ноутбука
Вимога:
Добрий день. "ТОВ Тінос-Д" надав техничні характеристики "Ноутбук Lenovo V15 (82C7009TRA)" які не відповідають характеристикам замовника, та ще написав брехню щодо характеристик. А саме: 1) Вимагалось тип-матриці IPS, Ноутбук Lenovo V15 (82C7009TRA) має матрицю TN+Film що не відповідає вимозі замовника. 2) Вимагалось батарея ємністю не менше ніж 4000 (40 Wh) Ноутбук Lenovo V15 (82C7009TRA) має ємність батареї менше ніж 4000 ( 35 Втч) 3) Вебкамера вимагалась інтегрована у корпус; фронтальна - з роздільною здатністю не менше ніж 720 p (1280 × 720),Ноутбук Lenovo V15 (82C7009TRA) має веб камеру 0,3 Mp яка менше ніж 720 p (1280 × 720) 4) Вимагалось Оперативна пам'ять DDR4 – 2666МГц об'єм пам'яті не менше 8 GB Ноутбук Lenovo V15 (82C7009TRA) має оперативну пам'ять DDR4 – 2400МГц об'єм пам'яті 4 GB. що не відповідає техничним характеристикам замовника. 5) Вимагалось Мережевий адаптер Ethernet Інтегрований; з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T, у Ноутбука Lenovo V15 (82C7009TRA) немає взагалі Мережевого адаптера,що не відповідає вимогам замовника. 6) "ТОВ Тінос-Д" вказує що Microsoft Windows 10 Professional Ukrainian попередньо встановлена виробником товару з наліпкою GML ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, але це брехня, програмне забеспечення не встановлено виробником ноутбуку Lenovo V15 (82C7009TRA). Всю інформацію по ноутбуку Lenovo V15 (82C7009TRA) який пропонує "ТОВ Тінос-Д", можливо перевірити на сайті виробника. Враховуючи вище вказане та керуючись Ч. 13 ст. 14 Закону зазначено, що «13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Вимагаємо дискваліфікувати "ТОВ Тінос-Д" як такого що не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника, та вказує брехливі техничні характеристики, вводить в обман замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.09.2021 11:13
Вимога
Залишено без розгляду

Не правомірна кваліфікація учасник

Номер: d54123e6d32c4419a9a174f14c689bba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-012559-a.b3
Назва: Не правомірна кваліфікація учасник
Вимога:
Добрий день. Вимагаємо дискваліфікувати учасника у зв'язку з тим що учасник не надав документ який вимагав замовник. "У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Такого листа не надано. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Не зрозуміла дискваліфікація

Номер: 31f51bdd570c415da2ebfdf2fb9743cc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-012559-a.b2
Назва: Не зрозуміла дискваліфікація
Вимога:
Добрий день Скажіть будь ласка конкретніше що не підходить в нашій пропозиції. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, вивчивши технічні характеристики запропонованого товару, виявлено, що марка ноутбуків Lenovo V15-ADA Iron Grey (82C7009ERA) передбачає к-ть ядер/потоків 2/2, що не відповідає вимогам оголошення, а саме встановленій вимозі: кількість фізичних обчислювальних ядер - не менше ніж 2; кількість потоків - не менше ніж 4.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Тема 1

Номер: 1a2f4bd6d6d84dda9e00a015dc4127bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-012559-a.c1
Назва: Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, на той факт, що Рішення АМКУ на які Ви посилаєтесь: 1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-14-000597-a, 2) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-15-000266-c містять вимогу щодо надання Листа-авторизації саме від виробника товару і саме конкретної марки та моделі товару, не передбачивши можливість запропонувати еквівалент. Відтак, надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання Листа-авторизації від виробника та/або його офіційного представництва, тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернатива, надати Лист-авторизацію від офіційного представництва запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується Учасником закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не обмежує можливих Учасників у виборі виробника товару, що буде ним пропонуватися. На ринку України представлена велика кількість виробників. Таким чином Замовник, не обмежує Учасників, які планують взяти участь в закупівлі у виборі постачальника та не дискримінує можливих Учасників торгів, що повністю відповідає принципам закладеним в п.1 ст. 44 Господарського кодексу України (надалі ГКУ), а саме вільного вибору постачальників продукції. Вимога щодо надання Листа-авторизації від виробника та/або його офіційного представництва дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників. Тому з метою закупівлі якісного, легально ввезеного товару, Замовник вважає за необхідне надання такого документу Учасниками. Виходячи з вище наведеного, тендерна документація Замовника не містить норм, що порушують принципи зазначені в п.1 ст. 44 та ст.6 ГКУ, ст. 627 Цивільного кодексу України, ст. 5 Закону. Отже, керуючись Законом України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та на підставі викладеного, Замовник не вважає вимогу щодо надання Листа-авторизації на участь в торгах від виробника та/або його офіційного представництва такою, що обмежує коло учасників, та не вбачає обґрунтованої необхідності у внесені змін до тендерної документації та залишає її без змін.
Статус вимоги: Відхилено