• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:44110000-4 - Конструкційні матеріали (Металопластикові конструкції з ПВХ (ДК 021:2015:44112300-1 – Перегородки))

Завершена

956 009.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 23 900.23 UAH
Період оскарження: 25.08.2021 16:09 - 06.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: ed1e46fcdee74470a4a1886762dc8f30
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-004025-c.b2
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Скарга на Протокол № Б.Н засідання тендерного комітету щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД предмету закупівлі – ДК 021:2015:44110000-4 – Конструкційні матеріали (Металопластикові конструкції з ПВХ) 1. Згідно умов Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні подати сертифікат на систему управління якістю про відповідність вимогам ДО 1 У EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю, Вимоги» на виробництво склопакетів енергозберігаючих. Такий сертифікат поданий ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» назва файлу «Сертифікати» сторінка №55. Ви не уважно переглянули тендерну пропозицію. 2. Згідно умов Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні подати наступні документи сертифікат відповідності на металопластикові блоки згідно ДО У EN 14351-1:2020 пп. 4.2, 4.3, 4.5, 4.9. 4.11. 4.12. 4.14. 4,21: ДБН 8.2.6-31:2016 Теплова ізоляція будівель п. 6,2. Такий сертифікат поданий ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» назва файлу «Сертифікати» сторінка №70. ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» подає сертифікат відповідності на металопластикові блоки згідно Д С ТУ БВ.2.6-15:2011 п 5.2.1-5.2.7, 5.2.12-5.2.16, 5.2.20-5.2.25, "Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні"; Д С ТУ БВ .2.6.23-2009, п 5.2.2-5.2.7, 5.3.1; Д Б Н 8.2.6-3 1:2016 п 6.2 табл. З (поз.6) п 6.10. Цей Сертифікат є діючий по 05.01.2022р. і виданий на основі діючого Д Б Н 8.2.6-3 1:2016 п 6.2 табл. З (поз.6) п 6.10. 3. Згідно умов Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні подати висновок Державної Санітарно Епідеміологічної Експертизи на сандвіч-панелі полівінілхлоридні для вікон та дверей. ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» подає лист виробника на підтвердження, що дана вимога замовника суперечить чинному законодавству. Оскільки, сендвіч-панелі не підлягають обов'язковій сертифікації та оцінці відповідності згідно з чинним в Україні законодавством. Звертаємо увагу, що на сендвіч-панелі не поширювалася дія наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01,02.2005 №28 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за №466/10746) «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №436 «Про затвердження переліків товарі», на які встановлено обмеження щодо перемішених через митний кордон України», які на сьогодні втратили чинність. Більше того, з 01 січня 2018 року втратив чинність декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», тобто була відмінена обов'язкова сертифікація продукції, що відбувалася відповідно до декрету. Отже, наявність чи відсутність сертифікату СЕС на сендвіч-панелі не може бути причиною дискваліфікації. На підставі вище викладеного вимагаємо відмінити рішення комітету про дискваліфікацію ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» і визнати нас переможцями. В іншому випадку нами буде подано скаргу до АМКУ та судових органів, які згідно чинного законодавства гарантують для нас як позивачу позитивний розгляд справи. Нагадуємо, що усі судові витрати погашатимуться відповідачем. Хочемо звернути увагу і на те, що це друга закупівля з вами, в якій ми беремо участь, та переконуємось в тому, що вимоги закупівлі написані конкретно під певного учасника. (Перша закупівля - UA-2021-07-16-001356-a). Якщо замовник не зацікавлений в завищених цінах наступних учасників, і відхилить дану скаргу без перегляду вищенаведеного, явним буде те, що на цій закупівлі є порушення Закону, відмивання коштів, корупція з боку Замовника та учасників, які на розгляді після нас.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, 1) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник у складі своєї пропозиції повинен долучити сертифікат на систему управління якістю про відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів енергозберігаючих. Учасник ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД у складі своєї пропозиції долучає сертифікат відповідності та протокол випробування на склопакети виробника ПП «Екіпаж», чим у свою чергу підтверджує факт використання продукції зазначеного виробника при виконанні закупівлі, однак на сторінці 55 файлу «Сертифікати» учасник долучає Сертифікат на систему управління якості виробника ТОВ «Стеко», який немає жодного відношення до продукції, яка пропонується учасником ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД. 2) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник у складі своєї пропозиції повинен долучити сертифікат відповідності на металопластикові блоки згідно ДСТУ EN 14351-1:2020 пп. 4.2, 4.3, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21, однак учасник на сторінці 70 файлу «Сертифікати» долучає сертифікат відповідності на металопластикові блоки згідно Д С ТУ БВ.2.6-15:2011 п 5.2.1-5.2.7, 5.2.12-5.2.16, 5.2.20-5.2.25, "Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні"; Д С ТУ БВ .2.6.23-2009, п 5.2.2-5.2.7, 5.3.1; Д Б Н 8.2.6-3 1:2016 п 6.2 табл. З (поз.6) п 6.10, Замовник чітко описав, яким вимогам нормативно правових –актів повинен відповідати вищезгаданий сертифікат, а саме ДСТУ EN 14351-1:2020 пп. 4.2, 4.3, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21., а тому долучений учасником сертифікат наданий у відповідність недіючому ДСТУ Б.В. 2.6-15:2011 та вимогам замовника. 3) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник у складі своєї пропозиції повинен долучити протокол випробувань металопластикового блоку згідно пп. 4.2, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020, 4.21; п. 6.2 ДБН В.2.6-31:2016 Теплова ізоляція будівель, однак долучений учасником випробувань металопластикового блоку згідно ДСТУ Б.В. 2.6-15:2011, поданий у відповідність недіючому ДСТУ Б.В. 2.6-15:2011 та вимогам замовника. 4) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник у складі своєї пропозиції повинен долучити сертифікат відповідності на сандвіч-панелі полівінілхлоридні для вікон та дверей та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сендвіч-панелі полівінілхлоридні для вікон та дверей. Однак сертифікат відповідності на сандвіч-панелі полівінілхлоридні для вікон та дверей відсутній у складі пропозиції, а висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи долучений не на сендвіч панелі, а на плити паперово-шаруваті типу HPL. Також хочемо зазначити, що з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Верховний Суд, згідно з постановою № 826/15639/17, дотримується позиції, що учасник був заздалегідь ознайомлений з умовами документації та у випадку неможливості виконання відповідних умов документації міг скористатися своїм правом на оскарження цих умов до органу оскарження чи до замовника. Відповідно абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Враховуючи вищевикладене ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 4d4b411393ed413f81ccbfa68ee4aa62
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-004025-c.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга на Протокол № Б.Н засідання тендерного комітету щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД предмету закупівлі – ДК 021:2015:44110000-4 – Конструкційні матеріали (Металопластикові конструкції з ПВХ) 1. Згідно умов Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні подати сертифікат на систему управління якістю про відповідність вимогам ДО 1 У EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю, Вимоги» на виробництво склопакетів енергозберігаючих. Такий сертифікат поданий ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» назва файлу «Сертифікати» сторінка №55. Ви не уважно переглянули тендерну пропозицію. 2. Згідно умов Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні подати наступні документи сертифікат відповідності на металопластикові блоки згідно ДО У EN 14351-1:2020 пп. 4.2, 4.3, 4.5, 4.9. 4.11. 4.12. 4.14. 4,21: ДБН 8.2.6-31:2016 Теплова ізоляція будівель п. 6,2. Такий сертифікат поданий ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» назва файлу «Сертифікати» сторінка №70. ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» подає сертифікат відповідності на металопластикові блоки згідно Д С ТУ БВ.2.6-15:2011 п 5.2.1-5.2.7, 5.2.12-5.2.16, 5.2.20-5.2.25, "Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні"; Д С ТУ БВ .2.6.23-2009, п 5.2.2-5.2.7, 5.3.1; Д Б Н 8.2.6-3 1:2016 п 6.2 табл. З (поз.6) п 6.10. Цей Сертифікат є діючий по 05.01.2022р. і виданий на основі діючого Д Б Н 8.2.6-3 1:2016 п 6.2 табл. З (поз.6) п 6.10. 3. Згідно умов Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні подати висновок Державної Санітарно Епідеміологічної Експертизи на сандвіч-панелі полівінілхлоридні для вікон та дверей. ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» подає лист виробника на підтвердження, що дана вимога замовника суперечить чинному законодавству. Оскільки, сендвіч-панелі не підлягають обов'язковій сертифікації та оцінці відповідності згідно з чинним в Україні законодавством. Звертаємо увагу, що на сендвіч-панелі не поширювалася дія наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01,02.2005 №28 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за №466/10746) «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №436 «Про затвердження переліків товарі», на які встановлено обмеження щодо перемішених через митний кордон України», які на сьогодні втратили чинність. Більше того, з 01 січня 2018 року втратив чинність декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», тобто була відмінена обов'язкова сертифікація продукції, що відбувалася відповідно до декрету. Отже, наявність чи відсутність сертифікату СЕС на сендвіч-панелі не може бути причиною дискваліфікації. На підставі вище викладеного вимагаємо відмінити рішення комітету про дискваліфікацію ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» і визнати нас переможцями. В іншому випадку нами буде подано скаргу до АМКУ та судових органів, які згідно чинного законодавства гарантують для нас як позивачу позитивний розгляд справи. Нагадуємо, що усі судові витрати погашатимуться відповідачем. Хочемо звернути увагу і на те, що це друга закупівля з вами, в якій ми беремо участь, та переконуємось в тому, що вимоги закупівлі написані конкретно під певного учасника. (Перша закупівля - UA-2021-07-16-001356-a). Якщо замовник не зацікавлений в завищених цінах наступних учасників, і відхилить дану скаргу без перегляду вищенаведеного, явним буде те, що на цій закупівлі є порушення Закону, відмивання коштів, корупція з боку Замовника та учасників, які на розгляді після нас.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, 1) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник у складі своєї пропозиції повинен долучити сертифікат на систему управління якістю про відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів енергозберігаючих. Учасник ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД у складі своєї пропозиції долучає сертифікат відповідності та протокол випробування на склопакети виробника ПП «Екіпаж», чим у свою чергу підтверджує факт використання продукції зазначеного виробника при виконанні закупівлі, однак на сторінці 55 файлу «Сертифікати» учасник долучає Сертифікат на систему управління якості виробника ТОВ «Стеко», який немає жодного відношення до продукції, яка пропонується учасником ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД. 2) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник у складі своєї пропозиції повинен долучити сертифікат відповідності на металопластикові блоки згідно ДСТУ EN 14351-1:2020 пп. 4.2, 4.3, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21, однак учасник на сторінці 70 файлу «Сертифікати» долучає сертифікат відповідності на металопластикові блоки згідно Д С ТУ БВ.2.6-15:2011 п 5.2.1-5.2.7, 5.2.12-5.2.16, 5.2.20-5.2.25, "Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні"; Д С ТУ БВ .2.6.23-2009, п 5.2.2-5.2.7, 5.3.1; Д Б Н 8.2.6-3 1:2016 п 6.2 табл. З (поз.6) п 6.10, Замовник чітко описав, яким вимогам нормативно правових –актів повинен відповідати вищезгаданий сертифікат, а саме ДСТУ EN 14351-1:2020 пп. 4.2, 4.3, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21., а тому долучений учасником сертифікат наданий у відповідність недіючому ДСТУ Б.В. 2.6-15:2011 та вимогам замовника. 3) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник у складі своєї пропозиції повинен долучити протокол випробувань металопластикового блоку згідно пп. 4.2, 4.5, 4.9, 4.11, 4.12, 4.14, 4.21 ДСТУ EN 14351-1:2020, 4.21; п. 6.2 ДБН В.2.6-31:2016 Теплова ізоляція будівель, однак долучений учасником випробувань металопластикового блоку згідно ДСТУ Б.В. 2.6-15:2011, поданий у відповідність недіючому ДСТУ Б.В. 2.6-15:2011 та вимогам замовника. 4) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник у складі своєї пропозиції повинен долучити сертифікат відповідності на сандвіч-панелі полівінілхлоридні для вікон та дверей та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сендвіч-панелі полівінілхлоридні для вікон та дверей. Однак сертифікат відповідності на сандвіч-панелі полівінілхлоридні для вікон та дверей відсутній у складі пропозиції, а висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи долучений не на сендвіч панелі, а на плити паперово-шаруваті типу HPL. Також хочемо зазначити, що з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Верховний Суд, згідно з постановою № 826/15639/17, дотримується позиції, що учасник був заздалегідь ознайомлений з умовами документації та у випадку неможливості виконання відповідних умов документації міг скористатися своїм правом на оскарження цих умов до органу оскарження чи до замовника. Відповідно абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Враховуючи вищевикладене ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено