-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
80520000-5 Навчальні засоби (дидактичні матеріали для НУШ)
Завершена
355 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 775.00 UAH
Період оскарження:
25.08.2021 12:06 - 06.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога скасування протоколу можливого переможця ПП НВК «Учприлад» або афілійованого з ним підприємця ФОП ПРОКОПІВ О.М.
Номер:
fdafc5d161124a48905a5eaa0ae4d251
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-25-001796-c.a1
Назва:
Вимога скасування протоколу можливого переможця ПП НВК «Учприлад» або афілійованого з ним підприємця ФОП ПРОКОПІВ О.М.
Вимога:
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.
Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікованi Висновоки ДСЕЕ та ДЕКЛАРАЦIЙ ПРО ВIДПОВIДНIСТЬ, згідно яких воно є виробників майже усіх засобів навчання.
Замовник отримує – не, Дидактичне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи Нової української школи яке відповідає методичним рекомендація щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи", а низькоякісні і дешеві підробки.
ПП НВК «Учприлад» (ЄДРПОУ: 31765799) самовільно оголосило себе виробником: інтерактивної дошки, комп’ютерів, різноманітних цифрових датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Пов'язані документи:
Учасник
- Факти.pdf 28.08.2021 10:36
Дата подачі:
28.08.2021 10:36
Вирішення:
Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 2 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України 07.02.2020 № 143 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи” Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Разом з тим, закупівля зазначеного обладнання ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, адже на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано). На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку і було визначено, що потенційні учасники без проблем можуть отримати ті чи інші документи у виробників або офіційних дистриб’юторів на території України.
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Ми обов’язково приймемо Ваше звернення до відома при розгляді тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.09.2021 17:00