-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для системи поверхневого поливу: вай-фай роутер
Завершена
3 409.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 17.05 UAH
Період оскарження:
25.08.2021 11:10 - 02.09.2021 10:03
Вимога
Відхилено
Коментарій до закупівлі
Номер:
73dcf40e463449a6bf559e280dd90698
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-25-003039-a.c1
Назва:
Коментарій до закупівлі
Вимога:
Шановна! Не бережете державні кошти. Крім того документація "добкінська". Чого стоїть тільки перл "Обладнання для системи поверхневого поливу: вай-фай роутер". А кількість довідок на мізерну суму зашкалює.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2021 11:20
Вирішення:
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу (ідентифікатор UA-2021-08-25-003039-a.c1) від 09.09.2021 року за предметом закупівлі Обладнання для системи поверхневого поливу: вай-фай роутер (ідентифікатор UA-2021-08-25-003039-a) щодо своєї незгоди з прийнятим рішенням в частині дискваліфікації пропозиції ФОП БІЛОЗЕРСЬКОГО О.М., з підстав наведених у ній та перевіривши інформацію, що розміщено в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне.
При визначенні предмета закупівлі та підготовки оголошення про проведення допорогової закупівлі за предметом закупівлі: Обладнання для системи поверхневого поливу: вай-фай роутер за ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-25-003039-a), уповноваженою особою КП «Міська інфраструктура» ДМР (надалі – Уповноважена особа) у відповідності до пункту 3.3 рішення Дніпровської міської ради від 20.05.2020 № 14/57 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (надалі – Рішення міської ради), що відповідає ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) вірно зазначено в оголошенні про проведення допорогової закупівлі предмет закупівлі, який визначено у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку та всю обов’язкову інформацію та іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з чим, посилання учасника ФОП БІЛОЗЕРСЬКОГО О.М. щодо неправомірності дій з боку уповноваженої особи в частині висловлення «перлу "Обладнання для системи поверхневого поливу: вай-фай роутер"», «документації "добкінської"» та «кількісті довідок на мізерну суму зашкалює» не знайшло свого підтвердження.
Крім того, встановлено, що Уповноважена особа під час здійснення процедур закупівель діє на засадах неупередженості та недискримінації учасників, керуючись принципами, які передбачені ст. 5 Закону та відповідно до Рішення міської ради, а також використовує при прийнятті будь-яких рішень практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та рішення суддів загальної юрисдикції у спірних правовідносинах, що виникають під час здійснення публічних закупівель.
Перелічені принципи уповноваженою особою під час проведення даної процедури закупівлі порушені не були, та за результатами кваліфікації учасника ФОП БІЛОЗЕРСЬКОГО О.М. було встановлено, що подана пропозиції даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям, які висувались до учасників публічної закупівлі, що не оскаржується і самим учасником. У зв’язку з чим посилання учасника щодо неправомірності дій з боку уповноваженої особи в частині висловлення «не бережете державні кошти», що пов’язано із прийняттям законного рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію як даного учасника так і всіх інших учасників, які приймали участь в даній закупівлі та не відповідали вимогам тендерної документації замовника та кваліфікаційним критеріям, крім учасника ФОП ОБУХОВА М.В. не знайшло свого підтвердження.
Крім того, слід зазначити, що відповідно до ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 цього Закону.
Проте, як було встановлено будь-яких звернень щодо роз’яснень або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника ФОП БІЛОЗЕРСЬКОГО О.М. через електронну систему закупівель на адресу замовника не надходило.
Враховуючи вищевикладене, ФОП БІЛОЗЕРСЬКИЙ О.М. не довів та документально не підтвердив неправомірність дій з боку уповноваженої особи під час оголошення та здійснення даної процедури закупівлі та незаконність щодо прийнятих рішень за результатами кваліфікації учасників, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення даної вимоги в повному обсязі.
Окремо слід, зазначити, що учасники повинні утримуватись від будь-якого впливу на замовника за результатами прийнятих ним рішень під час проведення публічних закупівель, а діяти в правовому полі, керуючись Законом у випадку не об’єктивного на думку учасника рішення замовника, у зв’язку з тим, що такі дії можуть бути розцінені замовником, як тиск на нього з метою скасування ним прийнятого законного рішення та вчинення дій направлених на порушення прав та охоронюваних законом інтересів інших учасник публічної закупівлі, тому рекомендує пройти безкоштовний курс навчання для учасників в Центрі знань про публічні закупівлі на сайті PROZORRO інфобокс за наступним посиланням: https://infobox.prozorro.org/courses/nespodivana-podorozh-v-publichni-zakupivli-kurs-dlya-uchasnikiv або будь- який інший з метою отримання нових знань у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено