• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення облікової документації на об'єкти культурної спадщини

Торги не відбулися

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 25.08.2021 10:40 - 31.08.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін до витягу на неправомірну вимогу замовника

Номер: 30b5a07200aa424a97287703e5f14518
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-000946-c.c2
Назва: Щодо внесення змін до витягу на неправомірну вимогу замовника
Вимога:
Не зважаючи на те, що оголошення закупівлі а також додатки оголошення закупівлі НЕ МІСТЯТЬ жодних окремих вимог щодо наявності конкретних видів економічної діяльності у витягу, ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович вніс зміни до КВЕД та відкрив "бажаний" відповідальною особою КВЕД 91.03 – Діяльність із охорони та використання пам’яток історії, будівель та інших пам’яток культури.
Вирішення: Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Так у гарантійному листі від 02.09.2021 № 1/6 щодо залучення працівника з відповідним науковим ступенем для виготовлення облікової документації на об'єкти культурної спадщини не зазначено: Прізвище, імя, по Батькові науковця, вчене звання, галузь наукових знань... Гарантійний лист не відповідає вимогам оголошення UA-2021-08-25-000946-c. На порушення вимог пункту 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція учасника ФОП Парфенюк Д.Ю. не містить Висновку щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них. На порушення вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ФОП Парфенюк Д.Ю., як учасник закупівлі, в інформаційній довідці від 02.09.2021 № 1/1 погоджується виконати роботи відповідно до технічного завдання Додаток 1. По-перше, в Додатку до Оголошення зазначені не роботи, а послуги; по-друге, відповідність має бути підтверджена таблицею відповідності. Слід зазначити, що ч. 7 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі визначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Проте, від ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович в період уточнення інформації до замовника через електронну систему закупівель звернення за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі фактично не надходило. Таким чином, пропозицію ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович відхилено з урахуванням та у відповідності з вимогами п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Інші причини невідповідності пропозиції учасника ФОП Парфенюк Д.Ю. див. в Додатку "Перевірка документів наданих учасником спрощеної закупівлі ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович". Слід зазначити, що ч. 1
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.09.2021 17:14
Вимога
Залишено без розгляду

щодо неправомірного відхилення

Номер: 0d183e868ce54636803e60fa6c21e84e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-000946-c.a1
Назва: щодо неправомірного відхилення
Вимога:
СКАРГА Відповідно до протоколу №62 від 17.09.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, пропозицію учасника спрощеної закупівлі Парфенюка Дмитра Юрійовича незаконно відхилено, через те, що Витяг фізичної особи-підприємця не містить окремого виду економічної діяльності а саме 91.03 – Діяльність із охорони та використання пам’яток історії, будівель та інших пам’яток культури. В додатку 1 до протоколу №62 зазначено, що жоден із зазначених видів економічної діяльності зазначених у витягу ФОП Парфенюка Д.Ю. не відповідає вимогам до предмета закупівлі. При цьому, варто зазначити, що оголошення закупівлі а також додатки оголошення закупівлі НЕ МІСТЯТЬ жодних окремих вимог щодо наявності конкретних видів економічної діяльності у витягу. Крім того, ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович повідомляє, що за допомогою онлайн-сервісу ДІЯ, 19.09.2021 року було надіслано відповідну заяву (№308) до відповідного органу, щодо внесення змін до видів економічної діяльності (додано вид економічної 91.03 – Діяльність із охорони та використання пам’яток історії, будівель та інших пам’яток культури). (заява додається). Таким чином, віхилення пропозиції ФОП Парфенюка Дмитра Юрійовича є абсолютно неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства а також вимоги тендерної документації. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII( далі Закон № 922-VIII) встановлює правові та економічні засади здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у тому числі і принципи здійснення публічних закупівель. Під час проведення закупівель замовник і учасник беззаперечно повинні дотримуватись основоположних принципів публічних закупівель визначених законом. Вичерпнийперелік принципів передбачений статтею 3 Закону № 922-VIII, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції; - запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з тим, що пропозиція учасника закупівлі Парфенюка Дмитра Юрійовича повністю відповідає умовам оголошення закупівлі, вимагаю скасувати протокол №62 від 17.09.2021 року, та визнати фізичну особу-підприємця Парфенюка Дмитра Юрійовича переможцем закупівлі. В разі не задоволення даної скарги, ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович змушений буде звернутись до органів державної влади з метою встановлення правомірності даного рішення та притягнення до відповідальності відповідальних осіб, адже не скасування Замовником зазначеного вище протоколу може свідчити про корупційну складову зі сторони відповідальних осіб замовника.
Пов'язані документи: Учасник