• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Товар необхідний для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України відповідно до Закону України від 17.03.2020 №530-ХІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та згідно з Порядком проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України та Переліком товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України затверджених Постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами) 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Дезінфекційні засоби (код ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція) 5.1. Конкретна назва предмету закупівлі: Дезінфекційний засіб, об’єм 1л (код ДК 021:2015 - 24455000-8 Дезінфекційні засоби; НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук); Дезінфекційний засіб, об’єм 5л (код ДК 021:2015 - 24455000-8 Дезінфекційні засоби; НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук ) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2найменування, 640 штук 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 163 272,00 грн. без ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 31.08.2021 р. до 9-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.09.2021 р. до 9-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Завершена

163 272.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 816.36 UAH
Період оскарження: 25.08.2021 09:27 - 31.08.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо протоколів та звітів акредитованої лабораторії

Номер: 4e093067769e44d5a382c605bd33e48d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-000894-a.a2
Назва: Щодо протоколів та звітів акредитованої лабораторії
Вимога:
Шановний замовнику, просимо прибрати вимогу, викладену в Додатку 2, щодо надання протоколів або звітів акредитованих лабораторій відповідно до ДСТУ ISO 17025:2017 щодо мікробіологічної та вірусологічної ефективності засобу, так як при державній реєстраціїї дезінфікуючого засобу в обов'язковому порядку подається Висновок ДСЕЕ, в якому міститься вся інформація щодо випробувань засобу в акредитованій лабораторій відповідно до ДСТУ ISO 17025:2017. В свою чергу, даний Висновок має бути в складі тендерної пропозиції Учасника. А звіти, які надає лабораторія виробнику є конфіденційною інформацією. Тому не порушуйте Закон і приберіть дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До оголошення внесенні зміни.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2021 12:16
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 2efc90f70b7a4df4b0efe28ee8dfe879
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-25-000894-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику , ваша вимога стосується саме лабораторій : Надати протоколи або звіти акредитованих лабораторій відповідно до ДСТУ ISO 17025:2017 щодо мікробіологічної та вірусологічної ефективності засобу. Згідно з Наказом національного органу стандартизації від 28.12.2017 No 494 методом підтвердження прийнято ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017, IDT), який набув чинності з 01.01.2018. «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» (відповідно до ISO/IEC 17025:2017) .Цей документ розроблено з метою сприяння довіри до роботи лабораторій. Цей документ містить вимоги до лабораторій, щоб вони могли продемонструвати, що вони працюють компетентним чином і здатні отримувати достовірні результати. Лабораторії, які відповідають цьому документу, також працюватимуть відповідно до принципів ISO 9001. Цей документ вимагає, щоб лабораторія планувала та здійснювала дії щодо управління ризиками та можливостями. Управління як ризиками, так і можливостями створює основу для підвищення результативності системи управління, вдосконалення та запобігання негативним впливам. Лабораторія несе відповідальність за те, які саме ризики та можливості потребують управління. Тож , просимо видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До оголошення внесені зміни
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2021 12:16