• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція, дезінфікуючі засоби (Код НК 024:2019 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук,58082 – Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення, 58105 – Очищувач дезинфікуючого засобу / очищувача пероксігенірованного з'єднання, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук).

Завершена

99 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
Період оскарження: 24.08.2021 09:08 - 30.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

упереджені дії

Номер: f9dbefbf412844e79f7977b14347de32
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-24-000011-b.a1
Назва: упереджені дії
Вимога:
Аналоги або еквіваленти не пропонувати. Шановний Замовнику, нагадайте в якому Законі таке написано. Згідно ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" п.1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ст.14 п.4.У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. На жаль Ви вказали конкретні назви засобів та їх конкретний склад, та взагалі заборонили еквіваленти , чим саме і порушуєте Закон ст.14.п. 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Закупівля за державні кошти повинна проводитись згідно Закону, який не дає права не розглядати еквіваленти, тому така заборона вказує на дискримінацію та корупційну змову. На сьогодні, з огляду на державний реєстр дезінфекційних засобів, ринок дезінфекційних засобів є конкурентним, засоби представлені у широкому асортименті, різних виробників, наявні на ринку засоби за своїми медико-технічними характеристиками не гірше, а може навіть і кращі ніж ті, що заявлені у закупівлі та мають нижчу конкурентну ціну. Враховуючи норми законодавства про публічні закупівлі, проведення спрощеної закупівлі насамперед спрямоване на прискорення проведення закупівлі у часі, а не на обмеження конкуренції та дискримінацію учасників. Також звертаємо увагу ви, як Замовник - є державною установою, джерелом фінансування цієї закупівлі – є кошти державного бюджету України. З огляду на зазначене, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, виключення можливої корупційної складової закупівлі та економії коштів державного бюджету України, вимагаємо внести зміни до документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказавши можливість надання еквівалентів до заявлених у закупівлі товарів та видалити обмеження в складі діючих речовин та їх кількість.У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки цієї закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовника при проведенні спрощеної закупівлі вказувати про прийом аналогів та/або еквівалентів. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі. Замовник під час формування документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо.
Статус вимоги: Відхилено