-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А
Завершена
4 247 979.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 239.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 239.90 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 20:40 - 21.09.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення замовника щодо визначення переможця
Номер:
46fb9d196ee8406fb9d7574963e698db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-011331-a.b5
Назва:
Оскарження рішення замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Скаржник не може погодитися із рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує права та інтереси Скаржника, та таким, що порушує норми закону «Про публічні закупівлі» та інші норми законодавства України (скарга додається окремим файлом)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.10.2021р.pdf 21.10.2021 16:12
- 146-К_Протокол визначення ТОВ %22АТЛАНТАСТРОЙ%22.doc 22.10.2021 11:45
- 9.ЕБГ АТЛАНТАСТРОЙ UA-2021-08-20-011331-a.zip.zip 22.10.2021 11:45
- рішення від 25.10.2021 № 24062.pdf 25.10.2021 17:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 № 24774.pdf 03.11.2021 15:29
- рішення від 02.11.2021 № 24774.pdf 05.11.2021 12:50
- пояснення АМКУ28102021.PDF 28.10.2021 10:37
- 9.ЕБГ АТЛАНТАСТРОЙ UA-2021-08-20-011331-a.zip (1).zip 28.10.2021 10:37
- Пояснення АМКУ скарга Дельта 27102021.docx 28.10.2021 10:37
- копія електроних ключів ТОВ СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА.docx 28.10.2021 10:37
- Кошторис.rar 28.10.2021 10:37
- Розрахунок кошторисної заробітної плати.pdf 28.10.2021 10:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2021 11:41
Дата розгляду скарги:
02.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.10.2021 17:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.11.2021 12:50
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Номер:
1d9d1761c70b4617b9669fea1c5d5707
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-011331-a.c4
Назва:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає, що підстави для відхилення не відповідають дійсності та зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол від 11.10.doc 21.10.2021 13:39
- рішення від 19.08.2021№19080.pdf 21.10.2021 16:31
- ЦЕНТР кошторис та графік.pdf 21.10.2021 16:31
- ЦЕНТР ОПС СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА.pdf 21.10.2021 16:31
- ЦЕНТР СКАРГА.docx 21.10.2021 16:31
- ЦЕНТР СКАРГА.docx.p7s 21.10.2021 16:31
- sign_Validation_Report.pdf 21.10.2021 16:31
- sign.p7s 21.10.2021 16:31
- Додаток до скарги UA-2021-08-20-011331-a.c4.docx 29.10.2021 17:29
- Додаток до скарги UA-2021-08-20-011331-a.c4.docx.p7s 29.10.2021 17:29
- ДСТУ Б Д.1.1-1_2013 Правила визначення вартості будівництва.pdf 29.10.2021 17:29
- ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.pdf 29.10.2021 17:30
- рішення від 23.10.2021 № 24009.pdf 23.10.2021 16:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 №24785.pdf 03.11.2021 16:14
- рішення від 02.11.2021 №24785.pdf 05.11.2021 12:10
- Пояснення АМКУ скарга центр опс 27102021.docx 27.10.2021 14:03
- висновок спеціаліста 11.10.2021.PDF 27.10.2021 14:03
- ЦЕНТР ОПС кошторис та графік.pdf 27.10.2021 14:03
- протокол відхил зош 7 пожарка тов центр опс.doc 27.10.2021 14:03
- договір на посл спеціаліста 2709.PDF 27.10.2021 14:04
- пояснення до АМКУ.PDF 27.10.2021 14:04
- Протокол від 11.10.2021.PDF 27.10.2021 14:04
- сертификат кошторисника 001.jpg 27.10.2021 14:04
- додаток до пояснення.PDF 29.10.2021 20:27
- додаток фото дод 2 до тд.docx 29.10.2021 20:28
- Пояснення АМКУ скарга центр опс 29.10.2021 (1).docx 29.10.2021 20:28
- додаток 2 до тенд документації.docx 29.10.2021 20:28
- 156-К_Протокол виконання рішення АМКУ.doc 10.11.2021 18:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2021 16:19
Дата розгляду скарги:
02.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2021 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.11.2021 12:11
Дата виконання рішення Замовником:
10.11.2021 18:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
№ 156-К
«10» листопада 2021 р. м. Чорноморськ
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, та іншими нормативними документами, уповноважена особа розглянула наступні питання:
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд питання, стосовно виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 24785-р/пк-пз від 02.11.2021.
2. Питання оприлюднення інформації.
ВИРІШЕНО:
1. Виконати рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 24785-р/пк-пз від 02.11.2021 в повному обсязі, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ОПС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АТЛАНТАСТРОЙ" переможцем _за _процедурою _закупівлі — "Реконструкція системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: «Технічне переоснащення системи протипожежного захисту: установка системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Чорноморської загальноосвітньої школи №7 Чорноморської міської ради, за адресою: Одеська область. Одеський район, м. Чорноморську проспект Миру, 43-А", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2021-08-20-011331-а.
2. Оприлюднити інформацію, зазначену в протоколі.
Уповноважена особа ____________ В.М. Олійник
Вимога
Відхилено
штучне збільшення Замовником умов та вимог до Учасника
Номер:
d82d90405f754d29b347f8962a6a42b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-011331-a.a3
Назва:
штучне збільшення Замовником умов та вимог до Учасника
Вимога:
Відповідно до стор.24 Тендерної документації, " Погодження з умовами тендерної документації, розумінням її змісту та понять зазначається в окремому документі у складі тендерної пропозиції, у довільній формі. " передбачає, що учасник, який надає свою тендерну пропозицію, погоджується з усіма умовами документації та вважає себе відповідним вимогам Замовника, які вимагаються ним та передбачені в документації. Тобто, такий документ (гарантійний лист - довідка) беззаперечно покладає на учасника відповідальності за підготовку ним своєї пропозиції та ризики, які він понесе, якщо ним не будуть включені якісь додаткові витрати.
Навіщо Замовнику вимагати окремо погодження в довільній формі від учасника з безлічною кількістю абзаців документації, якщо він вже надав погодження з "усіма пунктами документації" в одному документі, та якщо основним критерії вибору Замовником переможця торгів - є ціна пропозиції? Можливе ненадання однієї з довідок, яка передбачає окреме погодження в довільній формі (а не документ, отриманий від сторонніх організацій та підтверджуючий кваліфікацію учасника) з одним із окремих пунктів може спричинити таким чином дискваліфікацію учасника, що єто абсурдним з точки зору економії бюджету Замовника.
Вимагаємо виключити пункти в тендерній документації Замовника щодо погодження з окремими вимогами замовника до складання пропозиції, або віднести ненадання окремих гарантійних листів до формальних помилок, які не призведуть до відхилення пропозиції (оскільки загальне погодження вже присутнє) та залишити лише ті вимоги, які стосуються безпосередньої кваліфікації та відповідності учасника критеріям виконання монтажних робіт з пожежної безпеки, які передбачені чинним законодавством - наявність сертифікатів, ліцензій, дозволів, досвіду роботи, працівників тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 23:47
Вирішення:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто вимогу та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне всі вимоги по тендерній докуменації відповідають вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненями. Нам необхідна повна і якісна інформація про підрядника.Дані вимог ніяк не суперечать діючому законодавству України та не заважають добросовісної конкуренції між учасниками закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
тендерне забезпечення
Номер:
79ff72825d134c00a3e39757aad4f045
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-011331-a.a2
Назва:
тендерне забезпечення
Вимога:
п.2. Розділу 3 Тендерної документації передбчаено надання Учасником тендерного забезпечення у розмірі 21239,89 грн.
Проте в системі Прозорро окремо про характеристики закупівлі Замовником не відображена така інформація.
Вимагаємо усунути порушення та оформити належним чином всі характеристики закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 23:12
Вирішення:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто Ваше питання та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне в найближий час будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
надання тендерної документації у форматі doc або rtf (word)
Номер:
438022eea1454eda9d9e24413383efa1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-011331-a.a1
Назва:
надання тендерної документації у форматі doc або rtf (word)
Вимога:
Доброго дня!
Оскільки при розпізнанні Учасниками тексту тендерної документації та Додатків, розміщених у форматі PDF - збереження макета та інших властивостей документа неможливі, а Замовник вимагає неухильно дотримуватися формату таблиці наведених зразків документів - вимагаємо надання додатково тексту тендерної документації у Формаіт doc, rtf, або будь-якому іншому сумісному формату (word) для можливості копіювання та заповнення строк.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2021 20:32
Вирішення:
Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області розглянуто вимогу та в межах своєї компетенції повідомляємо про наступне. Відповіднодо вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так