-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Великовантажні мототранспортні засоби (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом)
Великовантажні мототранспортні засоби (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом)
Завершена
13 071 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 355.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 355.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2017 13:54 - 22.06.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога 15.06.2017 ТОВ ТД Будшляхмаш
Номер:
325299862dd4422b8dd6c06e3675fe4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-25-000606-c.b1
Назва:
Вимога 15.06.2017 ТОВ ТД Будшляхмаш
Вимога:
Вимога 15.06.2017 ТОВ ТД Будшляхмаш прикріплена
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 15.06.2017 ТОВ ТД Будшляхмаш.pdf 15.06.2017 12:06
- Відповідь на вимогу.doc 16.06.2017 11:41
Дата подачі:
15.06.2017 12:06
Вирішення:
Тендерний комітет ДП “Рівненський облавтодор” розглянув вашу вимогу № 01-08/02/123 від 15.06.2017р. щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
З цього приводу повідомляємо наступне.
1. Тримісне компонування кабіни обґрунтовується необхідністю присутності в кабіні інженерно-технічного працівника, який контролює процес виконання робіт і, в разі необхідності, проводить їх коригування, та дорожнього робітника для обслуговування. Дана вимога не може вважатися дискримінаційною, тому що багато виробників постачають самоскиди з тримісними кабінами, наприклад:
http://auto-che.com/v/ca/ca3252k2t1e-240-faw-jiefang.html
http://auto-che.com/v/ca/ca3313k2t4e-233-faw-jiefang.html
2. Компонування «кабіна за двигуном» було прийнято з наступних причин:
2.1. Компонування самоскида в капотному виконанні полегшує доступ до двигуна, особливо в зимовий період. КДМ використовуються саме в зимовий період.
2.2. Капотна компоновка кабіни сприяє оптимальному розподілу маси автомобіля без перевантаження передньої вісі автомобіля. З огляду на наявність відвалу це важливий фактор.
2.3. Велика пасивна безпека - що, в поєднанні з жорсткою рамою і великим об'ємом незминаємого «життєвого простору», практично виключає смертельні випадки при аваріях-зіткненнях з перешкодами. Дуже важливий фактор для КДМ, які експлуатуються в зимовий період, під час розчищення доріг від снігу та криги, в поганих дорожніх умовах.
2.4. Менша втомлюваність оператора. Водій самоскида капотного компонування відчуває істотно менші вертикальні навантаження і удари, ніж водій безкапотного автомобіля, в якому кабіна розташована безпосередньо над передньою віссю.
Крім того, виробників самоскидів з компонуванням «кабіна за двигуном» в світі є велика кількість. Приклади надаються:
Перелік самоскидів з розташуванням кабіни за двигуном:
FAW Jiefang CA3313K2T4E
FAW Jiefang CA3252K2T1E
Volvo VHD Series
Freightliner M2 112
Freightliner 114 SD
MACK Granite
Peterbilt
KENWORTH
Майже всі американські виробники випускають самоскиди з розташуванням кабіни за двигуном. Список не є вичерпним.
3. Повна маса автомобіля обмежена, тому що на шасі буде встановлюватися додаткове обладнання: солерозкидальне, обладнання для розприскування ропи, відвал. Враховуючи дообладнання та повне завантаження автомобіля протиожеледним матеріалом, КДМ не повинна перевищувати встановлені законодавством норми.
4. Рядні двигуни є найбільш розповсюдженими двигунами в світі. Вони простіші та дешевші в обслуговуванні. 6 циліндрів – це оптимальна кількіть циліндрів по співвідношенню об’єму двигуна, малогабаритних розмірах, крутному моменту, що є оптимальним для даного класу самоскидів. 4 циліндри використовуються в двигунах до 200 к.с. 6 циліндрів – в діапазоні від 200 до 400. Вибрана кількість циліндрів є найоптимальнішою.
Таким чином, враховуючи велику розповсюдженість рядних 6-ти циліндрових двигунів, така вимога не може вважатися дискримінаційною.
5. Захист бункера для солі від сольової корозії поліефірним порошком або поліуретановою фарбою є вкрай необхідним з огляду постійного тривалого впливу (орієнтовно до 6 місяців) агресивного сольового та абразивного середовища.
6. Пункт 2.6, який визначає критерій «Виробник двигуна: не допускається виготовлення країнами-агресорами», з огляду на ситуацію, що склалася зараз у державі, є зрозумілим і має цілковиту підставу.
Згідно з рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня ”Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України”, Російська Федерація визнана країною-агресором, відповідно, будь-які торгово-економічні відносини з нею (закупівля двигунів, комплектуючих запчастин до них, тощо) є неприйнятними.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо за недоцільне внесення змін до тендерної документації, Додаток 3, розділ 3.1. Тендерна форма “Технічні вимоги”.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга ПП Торговий Дім МАЗ
Номер:
cdda94621be6433e884601f330cc35b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-25-000606-c.b2
Назва:
Скарга ПП Торговий Дім МАЗ
Скарга:
Скарга ПП Торговий Дім МАЗ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ДП Рівненський Облавтодор.pdf 21.06.2017 18:46
- 282 платіжне доручення.pdf 21.06.2017 18:46
- Додаток № 1 з викладенням документів.pdf 24.06.2017 18:00
- рішення від 23.06.2017 № 4120.pdf 26.06.2017 18:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2017 18:47
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.06.2017 18:29