-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби. ДК 021:2015 33690000-3 - Лікарські засоби різні
для використання у ветеринарній медицині, 112410 досліджень
Торги відмінено
54 680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 273 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 273 400.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2021 16:56 - 17.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
щодо забезпечення виконання договору
Номер:
9c937f6e843f4340a30d616cccfbf829
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-004802-c.a1
Назва:
щодо забезпечення виконання договору
Вимога:
Додатком VI тендерної документації встановлено, що
«3.1. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі:
3.1.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строків поставки товару більше ніж на п'ятнадцять календарних днів або недопоставку товарів; за поставку товарів всупереч вимогам стандартів, технічних умов чи умов Договору про закупівлю; за порушення умов зобов'язання щодо якості товарів; за порушення умов відпуску (передачі) товарів.
3.1.2. Дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю;
3.2. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, зазначеного в пункті 2.1 Договору забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю.
3.3. Факт невиконання (неналежного виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується зокрема, але не виключно: актом про нестачу товарів; актом про приховані недоліки товарів; актом, що встановлює неналежну якість товарів; іншими документами, що свідчать про прострочення поставки чи недопоставку товарів, порушення умов відпуску (передачі) товарів, неналежну їх якість тощо.
Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику.»
Дані формулювання у переважній більшості є досить загальними і застосовними до невизначеного переліку ситуацій, що дає Замовнику можливість для маніпуляцій.
Так, серед іншого п. 3.1.1 договору встановлено відповідальність «за поставку товарів всупереч вимогам стандартів, технічних умов» проте не визначено про які саме стандарти та технічні умови йде мова; «за порушення умов відпуску (передачі) товарів», проте не визначено, що Замовник має на увазі під цим формулюванням, а умовами тендерної документації та проектом договору про закупівлю не передбачено «умов відпуску (передачі) товарів»; п. 3.1.1. містить фразу «зокрема, але не виключно:», перераховуючи випадки відповідальності Учасника за невиконання чи неналежне виконання договору, що позбавляє його точності і однозначності, та робить даний пункт непередбачуваним з точки зору можливих ризиків для Учасника та непорушності його прав.
П. 3.3 Договору встановлено, що одностороннім актом Замовника у складі 3-х представників встановлюється факт нестачі товарів; прихованих недоліків товарів; неналежна якість товарів тощо.
Таке формулювання не передбачає участі Учасника чи незалежних експертів, що маються відповідні знання і кваліфікацію, для встановлення таких фактів і складення акту, та не передбачає можливості подання Учасником заперечень чи скарг, що позбавляє його права на захист свої прав та інтересів, та викликає сумніви Учасника щодо неупередженості та кваліфікації представників Замовника, задіяних у складенні таких актів.
Проектом договору про закупівлю, тендерною документацією не встановлений порядок прийняття товарів по кількості, якості, комплектності тощо та не визначений порядок складення актів при виявлені таких недоліків. Умовами тендерної документації визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України. Так, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, якщо порядок прийняття товару за кількістю, якістю, комплектністю не визначений договором,- він здійснюється відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють дані питання. Такими діючими нормативно-правовими актами зокрема є Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по якості (П-7) та Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю (П-6), положення яких серед іншого визначають, що у разі виявлення покупцем товару під час приймання недоліків за кількістю, якістю, комплектністю для встановлення даного факту і складення акту здійснюється виклик представника постачальника, а при неявці - відповідних експертів у галузі.
Проте всупереч даному порядку Замовник визначає проектом договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави одностороннє складення ним акту про недоліки та відповідно його право на неповернення грошової застави.
Виходячи з умов проекту договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави, Замовник наділений виключними повноваженнями на власний розсуд визначити невідповідність якості товару, поставку товару всупереч вимог і стандартів, порушення порядку відпуску товару, які невідомі учаснику, оскільки не визначені тендерною документацією, що є дискримінацією по відношенню до учасників, а також в односторонньому порядку на підтвердження цього складати акт, який є безумовною підставою для неповернення забезпечення. Дії Замовника в частині встановлення в проекті договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави наведених вище вимог порушують вимоги статті 3 Закону, якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Додатку VІ в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2021 13:43
Вирішення:
Дякуємо. На вимогу потенційних учасників в тендерну документацію будуть внесені зміни відповідно до частини 2 статті 24 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення тендерного комітету Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допуску до аукціону
Номер:
d1264c7202324d8bb02ffeb60571fde3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-20-004802-c.c2
Назва:
СКАРГА
на рішення тендерного комітету Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допуску до аукціону
Скарга:
Оскарження результатів прекваліфікації щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допуску до аукціону інших учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга з додатками.pdf 18.10.2021 14:20
- СКАРГА.docx 18.10.2021 14:20
- Додаткові пояснення+документи.pdf 25.10.2021 16:51
- Додаткові пояснення до скаргиї.docx 25.10.2021 16:51
- рішення від 20.10.2021 № 23681.pdf 20.10.2021 19:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2021№ 24436.pdf 29.10.2021 13:42
- рішення від 28.10.2021 № 24436.pdf 02.11.2021 11:58
- лист відповідь на скаргу ПДФ 23.10.2021 14:56
- лист відповідь на скргу word doc 23.10.2021 14:56
- технічний регламент додаткові документи 23.10.2021 14:56
- лист інститут 23.10.2021 14:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2021 15:11
Дата розгляду скарги:
28.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2021 19:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.11.2021 11:59
Задовільнена:
Так